• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen: hoeveel reserve kan ik opslaan op mijn stadhuis?

ik zou graag willen weten hoeveel reserve ik kan hebben op mijn stadhuis. Dus als buren steeds geven aan het stadhuis (burenhulp) hoelang kan ik dat laten staan. Het is wel eens handig als je geld hebt in de pot als je net een onderzoek activeert, en de verkenner aanzet.

Groetjes Polderfamke
 

DeletedUser

Guest
@polderfamke in theorie is de reserve boven het stadhuis onbeperkt. Echter, als je oogst haal je alles op wat er in stond, dus je kunt nooit meer sparen dan het maximale van je muntenopslag dat gekoppeld is aan het level van je stadhuis. Dus als je met sparen daarboven zit ben je het restant kwijt.
 

DeletedUser234

Guest
Mits je muntenopslag leeg is, anders kan je slechts wat er nog bij past innen en de rest gaat verloren. Hmmm is dit duidelijk uitgelegd?
 

DeletedUser2114

Guest
@Didi1 , als je het zelf allemaal zo goed snapt en je moet het uitleggen aan iemand die er nog niets van snapt is, gebeurt dat weleens omdat het voor jou allemaal zo duidelijk is, kun je niks aan doen:p
 

DeletedUser2114

Guest
@polderfamke , om een persoon te taggen(weet niet hoe dat hier anders genoemd moet worden:D), moet je een @ voor de naam zetten;)
 

DeletedUser2114

Guest
@polderfamke. Ja, helemaal :) Nu kun je ook op de naam klikken, dus dan weet je dat de tag werkt. Bij je vorige post kon dat niet, dus dan werkt hij niet ;)
 
Bovenaan