• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Goddelijke zaden: verschillende zaadmeldingen in handelscentrum, wie kan mij helpen?

Wij zijn er nu achter gekomen dat, ook al zitten we in hetzelfde hoofdstuk dat er bij het handelscentrum de zaden verschillend zijn op level 1. We dachten dat het aan de provincies lag, maar komen daar ook niet echt uit.
Bij wiki staat vermeldt dat het een x aantal keer ergens van is maar waarvan? Ik zit zelf op 648/12 uur en een medespeler zit op een ander getal per 12 uur maar hetzelfde hoofdstuk.
 

DeletedUser1427

Guest
Wij zijn er nu achter gekomen dat, ook al zitten we in hetzelfde hoofdstuk dat er bij het handelscentrum de zaden verschillend zijn op level 1. We dachten dat het aan de provincies lag, maar komen daar ook niet echt uit.
Bij wiki staat vermeldt dat het een x aantal keer ergens van is maar waarvan? Ik zit zelf op 648/12 uur en een medespeler zit op een ander getal per 12 uur maar hetzelfde hoofdstuk.

Met zaadjes neem ik aan dat je de goddelijke zaden bedoelt. De aantal Goddelijke zaden die een speler produceert is volgens deze som uitgerekend: Voltooide provincies X level stadhuis = Totaal Productie Goddelijke zaden voor 24 uur. In dit geval kan de productie in vergelijking met andere spelers dus verschillen.
 
@Lionell het gaat dus om het OW het handelscentrum als ik die wil plaatsen geeft hij bij mij aan 648/12 uur en bij anderen staat er wat anders per 12 uur. Eentje heeft het zelfde getal maar minder provincies en is ook aan het eind van het laatste hoofdstuk.
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell klopt goddelijke zaden maar wat je zegt heeft dat niet meer met de handelaar te maken? Het handelscentrum is dat dan precies zo?

klopt excuses, dit heeft inderdaad met de handelaar te maken wat ik benoem. Het handelscentrum (Oude Wonder) waarbij goddelijke zaden per 12 uur geoogst kan worden wordt als volgt berekend: Level stadhuis X Krachten Oude Wonderen = Productie goddelijke zaden na 12 uur. In dit geval zijn de krachten oude wonder afhankelijk van het level van het Handelscentrum.
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell Als ik het goed begrijp heeft Krachten Oude Wonderen te maken dan met het aantal OW wat je hebt staan in je stad?

Nee het heeft te maken met het level van je Oude Wonder, in dit geval geldt voor het Handelscentrum zo dat de kracht met 4 toeneemt per level tot en met level 5. De start (level 1) handelscentrum begint met krachten oude wonderen van 24, hier wordt per toegenomen level 4 opgeteld. Om een beter overzicht te geven raad ik de engelse wiki aan, deze heeft de correcte toenames staan.
 
@Lionell nog even een opmerking. Op beta staat bij level 3 Van het Handelscentrum x40 en op beta x 32. Als we die 32 x pakken komen we wel bij een speler op het goede getal. Denk dat er dus een fout op de wikisite staat als je de info over het ow Handelscentrum opent.
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell nog even een opmerking. Op beta staat bij level 3 Van het Handelscentrum x40 en op beta x 32. Als we die 32 x pakken komen we wel bij een speler op het goede getal. Denk dat er dus een fout op de wikisite staat als je de info over het ow Handelscentrum opent.

De krachten van oude wonderen voor een level 3 handelscentrum is inderdaad X32. De gelinkte wiki pagina die ik eerder vermelde geeft de correcte aantallen aan voor dit Oude Wonder.
 

DeletedUser3125

Guest
en hoe zit het met verzamelbonus van goddelijke zaden dat heeft ook met wonderen te maken?
 

DeletedUser3113

Guest
Hoi Debbio,

Dit heeft te maken met de 'Elvenars Handelscentrum'. Dit is inderdaad ook een Oud Wonder. Hoe hoger je deze upgrade hoe hoger de bonus van je handelsgebouw wordt voor de goddelijke zaden. Deze vind je in je onderzoeksboom op het einde van het hoofdstuk 'Halflingen' bij 'Oude Wonderen van de Halflingen'.

Ik hoop dat je hier verder mee komt.

Groet,
Duvessa

 

DeletedUser3125

Guest
ik weet niet zeker of we hetzelfde bedoelen in bedoel handelsgebouw niet handels centrum
maar toch bedankt voor de moeite
 

DeletedUser3125

Guest
ah bedankt klopt dus wat ik zei hoe meer levels van al je wonderen des te groter je verzamel bonus

dit is wat ik wou weten
 

DeletedUser3113

Guest
@debbio, je handelscentrum is ook een Oud Wonder die je bonus, van het ophalen van goddelijke zaden,verhoogd. Dus ook hoe hoger je handelscentrum is qua level des te hoger je bonus wordt. Uiteraard hebben de levels van je Stadhuis en OW's daar een aandeel in. ;)

Groet,
Duvessa
 
Bovenaan