• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wensput spreuk?

Hallo Ik heb spreuken op mijn wensputten maar zie dat niet terug. Werkt het betoverd geschenk niet op de wensputten?

Lijkt erop dat de bug visueel is.
Net getest op een wensput en zodra je de spreuk gebruikt "verdwijnt" burenhulp van het wonder en de spreuk is nergens zichtbaar. ook niet na een relog.
upload_2018-10-11_20-27-39.png


Als ik echter kijk bij de cultuurbonus
upload_2018-10-11_20-26-12.png

Dan is die er gewoon aanwezig.
 
Goed om te weten… raar dat bij de wensput zelf de spreuk niet zichtbaar wordt… en de burenhulp ook 'verdwijnt'! Ik zou er wel een ticket aan support van maken, polderfarmke… kunnen die het oppakken en verhelpen!
 

DeletedUser3113

Guest
Op dit moment is het bekend dat er problemen zijn wat betreft de wensput. En is deze bug gemeld.

Groet,
Duvessa
 
Lijkt erop dat de bug visueel is.
Net getest op een wensput en zodra je de spreuk gebruikt "verdwijnt" burenhulp van het wonder en de spreuk is nergens zichtbaar. ook niet na een relog.
Bekijk bijlage 3493

Als ik echter kijk bij de cultuurbonus
Bekijk bijlage 3492
Dan is die er gewoon aanwezig.
Ik heb dit zojuist getest in mijn eigen stad… maar bij mij wordt de spreuk helaas niet zichtbaar bij de cultuur bonus! Gelukkig is support inmiddels op de hoogte… (zie bericht duvessa hierboven)
 
Bovenaan