• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

zwaartekrachtherberg wedstrijd

Deleted User - 147694

Guest
Je kunt in je hele spelloopbaan maar 1x de Zwaartekrachtherberg winnen per account, 1x winnen en je bent klaar. Wat betreft de diamanten, veel succes.

Overigens zijn de regels in Duitsland opgesteld, dus daar moeten we het mee doen.
 

DeletedUser

Guest
Winnen, verbreken, weer winnen, weer verbreken, etc. Gebouw is nog steeds te lelijk om te plaatsen. :p

Zijn die prijzen trouwens per land/server of moeten we die delen met alle andere ? Aangezien dit dus vanuit Inno georganiseerd wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 147694

Guest
Winnen, breken, 2e kans erop is toch al verkeken. :p

Zet dat ding gewoon achter een gebouw die het afschermen kan. ;);)

Goede vraag of de prijzen per server of voor alle servers samen gelden.
 

DeletedUser

Guest
Hoop niet dat dit weer zo'n Inno ding is waar we meer dan 2 jaar op moeten wachten. Zoveel geduld heb ik niet meer. :p
 

DeletedUser234

Guest
Al heb ik de antwoorden al, opdracht gezien via de link naar Engelse forum, ik kan ze nergens inleveren tot deel 2 hier komt en er een link onder staat die automatisch een topic aanmaakt voor het inleveren van je antwoord. Je kan het niet in een reactie zetten onder je antwoord op deel 1, want mogelijkheid tot reactie plaatsen is gesloten. Ik durf ook niet de link te gebruiken die onder deel 1 staat, want die brengt je wellicht toch naar een andere plek dan de link voor deel 2 en ik zou het zonde vinden als mijn antwoord niet mee telt, omdat het op de verkeerde plek staat.

We kunnen dus al volop puzzelen, maar de antwoorden inleveren moeten we nog ff geduld voor hebben.
 

DeletedUser234

Guest
nog 2 uurtjes...........of heb ik me vergist en zit ik op de verkeerde dag te wachten op deel 2?
 

DeletedUser234

Guest
@DonFrank "Wanneer je al meegedaan heb in de eerste ronde, moet je je antwoord als reactie plaatsen in het topic dat je al gemaakt hebt."

Je kan het niet in een reactie zetten onder je antwoord op deel 1, want mogelijkheid tot reactie plaatsen is gesloten.

of zie ik iets over het hoofd?
 

DeletedUser234

Guest
Ik zie het, dank voor het aanpassen, nu kan ik mijn antwoord kwijt op de juiste plek. :)
 
Bovenaan