• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De Tovenaarsbedevaart

Deleted User - 124539

Guest
Doordat ik zelf voor de 10kp instants ben gegaan, is mijn golem niet tot lvl 10 kunnen evolueren. Ik ben toch tevreden, vooral omdat ik iemand (?) iets hoorde zeggen over een bsa op beta waar nog een artefacten te halen valt.
 

DeletedUser1517

Guest
Net reuzenrad gewonnen om dan tot de constatatie te komen dat je niet meer verder kunt spelen om je golem naar level 10 te uppen..het zou fijn zijn geweest om in de resterende tijd dit ook te kunnen afmaken. Ik speel in 2 werelden en merk dat het als grote speler (amuni/arendyl))een stuk makkelijker is om vooruit te komen dan wanneer je als kleine speler start( hoofdstuk 5/ winyandor). Daar staat dan haaks tegenover dat je als grote speler niets bent met de gebouwen die te winnen zijn..maar dat die dan weer een kleine speler goed vooruit helpen.
 

DeletedUser3696

Guest
Er is geen 'laatste' grote prijs… als je voldoende toverspreuken had verzameld (je kunt ze bijv. ook kopen), had je inmiddels al 3 volgroeide golems kunnen hebben, de lijst met grote prijzen herhaalt zich immers...
Dat is precies wat ik gedaan heb en als ik voldoende toverspreuken had gehad dan had ik dat idd kunnen doen.
Maar helaas heb ik niet voldoende toverspreuken gekregen om ook maar 1 golem te laten volgroeien.
Als ik ze moet kopen is het geen spel meer!
 
Net reuzenrad gewonnen om dan tot de constatatie te komen dat je niet meer verder kunt spelen om je golem naar level 10 te uppen
Hoe bedoel je, niet verder spelen?
Dit is de laatste dag van het event, je hebt de laatste opdracht voltooid, er zijn niet meer opdrachten.

Je kunt vandaag nog wel de stukken papier rondom je stad verzamelen en allemaal in het event gebruiken om een pad te voltooien.
 

DeletedUser4585

Guest
Dat is precies wat ik gedaan heb en als ik voldoende toverspreuken had gehad dan had ik dat idd kunnen doen.
Maar helaas heb ik niet voldoende toverspreuken gekregen om ook maar 1 golem te laten volgroeien....
Net reuzenrad gewonnen om dan tot de constatatie te komen dat je niet meer verder kunt spelen om je golem naar level 10 te uppen.....
Dan hebben jullie gewoon verkeerde keuzes gemaakt bij het besteden van de tovenaarskennispunten. :p Ik heb op al mijn accounts 9 artefacts binnen gehaald, voldoende om die Golem naar level 10 te brengen en op sommige zelfs een 2e Golem binnengehaald. :oops:

Maar niet getreurd, jullie mogen binnenkort dus flink aan de slag in een nieuwe BSA om daar ook nog 2 artefacts te winnen. ;)
De rest gaat lekker genieten van de zon. :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Bijlagen

  • 2020-08-16.png
    2020-08-16.png
    163,1 KB · Weergaven: 62

Deleted User - 124539

Guest
Als die op lvl 9 staat, heb je er geen 11 nodig.
1 artefact voor die naar lvl 10 te doen.
+9 artefacten voor de 2e naar lvl 10
=10 artefacten in totaal.
 
Als die op lvl 9 staat, heb je er geen 11 nodig.
1 artefact voor die naar lvl 10 te doen.
+9 artefacten voor de 2e naar lvl 10
=10 artefacten in totaal.
Je hebt toch 10 art,per golem nodig? 1 voor de eerste golem dan heb ik er daar 10 op,en dan 10 voor de tweede Golem,daar staat nog niets op,of begin je op level 1?
 
Bovenaan