• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

Koningsdag zo rond 10.00 uur? da's slechts 7 weken na de vorige BSA, terwijl daarvoor altijd een periode van 8 weken in 8 werd genomen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Koningsdag zo rond 10.00 uur? da's slechts 7 weken na de vorige BSA, terwijl daarvoor altijd een periode van 8 weken in 8 werd genomen.
Het is niet alsof ze er niet van mogen afwijken lijkt mij @yamar of heb jij een contract met InnoGames waarin de afspraak staat dat er pas na 8 weken een nieuwe BSA gehouden mag worden?

:p
 

DeletedUser4585

Guest
Hey Yamar, mijn tijdzone staat op (UTC) Dublin,Edinburgh,Lisbon,Londen, ik heb hier nooit opgelet,en heb ook geen idee waar mijn tijdzone op moet staan,kan jij mij dat vertellen?
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf waar je woont, als dat ergens in NL of BE is dan UTC+1.
 

Deleted User - 147694

Guest
Hey Yamar, mijn tijdzone staat op (UTC) Dublin,Edinburgh,Lisbon,Londen, ik heb hier nooit opgelet,en heb ook geen idee waar mijn tijdzone op moet staan,kan jij mij dat vertellen?
Als het op de PC is, dan moet je met de rechtermuisknop op je tijdsaanduiding klikken en dan de optie Datum/Tijd aanpassen kiezen en dan de optie Tijd automatisch instellen. Zo werkt het in elk geval bij Windows 10.
 

DeletedUser4585

Guest
Als het op de PC is, dan moet je met de rechtermuisknop op je tijdsaanduiding klikken en dan de optie Datum/Tijd aanpassen kiezen en dan de optie Tijd automatisch instellen. Zo werkt het in elk geval bij Windows 10.
Je kan je PC zoveel aanpassen als je wilt, dat zal hier echter geen effect hebben. :eek:
Het forum hier heeft een eigen instelling te vinden onder je account > Voorkeuren en daar ging de vraag over. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het ergens van het Forum gehaald = zoeken op tijdzone en dan bij kopje "Geen Bug" (van Don Frank)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 147694

Guest
Die is niet te delen denk ik omdat die naar je eigen instellingen gaat.

Overigens kun je op je avatar bovenaan het forum klikken, dan klik je op voorkeuren en dan zie je de tijdszone aangegeven bovenaan de informatiepagina die opent.
 
weet ik wel hoor, maar met die link ging ik naar mijn eigen instellingen, dus vroeg ik mij af waarom hij de link heeft verwijderd...
 
Bovenaan