• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

The Elvenar

Nou dat is nog afwachten, de eindbeoordeling /het totaal plaatje hoe ieder speler het event uiteindelijk heeft beleefd is nog onbekend, het kan zelfs een verassende uitkomst hebben van voldoende tot goed!;) Ben benieuwd!:)

Mss is het wel een goed idee voor Inno om na elke event een cijfer aan ieder speler te vragen, bijv. in de vorm van een korte enquete dan is Inno ook op de hoogte over hoe een event bij spelers is bevallen:)


zou ik wel een goed idee vinden :):):)
 
FF buiten event maar terug naar The Elvenar...

weet iemand al of je nu ook extra fabr. nodig hebt zoals bij vorige volkeren...
 

DeletedUser2989

Guest
Vraag over de teleporteerspreuk ivm voorbereiding H15;
ik neem aan dat wanneer ik een gebouw naar de inventaris teleporteer, dat het effect van dat gebouw weg is. Dus als ik een woongebouw teleporteer, dat ik dan rekening moet houden met minus pop van dat gebouw. Klopt dat ? En als ik een fabriek naar de inventaris teleporteer, krijg ik de pop pas terug als ik hem recycle in de aca. Klopt dat ? Of werkt het anders ?
 
FF buiten event maar terug naar The Elvenar...

weet iemand al of je nu ook extra fabr. nodig hebt zoals bij vorige volkeren...
Extra fabrieken, bedoel je zoals die tier 4 tier 5 en Tier 6? dan ja je hebt zelfs heel veel van die goederen nodig in de onderzoeksboom (en ik las ook bij producties van rasfabrieken). Volgens mij kan je dat met 1 zo'n fabriek niet halen, maar als je voldoende zaden hebt om van elks 2 te hebben, dat betwijfel ik ook. Tenminste voor de doorsnee speler.

Als je bedoelde als er Tier 7 bij komt, dat voorlopig nog niet, Er komt geen extra goedje bij met zijn eigen boost.
 
Wonder nar --- > Als je bedoelde als er Tier 7 bij komt, dat voorlopig nog niet, Er komt geen extra goedje bij met zijn eigen boost.

Ja die bedoelde ik ... bedank voor je reactie
 

DeletedUser2435

Guest
Laat de aankondiging maar komen. Ik wil starten met het nieuwe hoofdstuk :p
 
Vraag over de teleporteerspreuk ivm voorbereiding H15;
ik neem aan dat wanneer ik een gebouw naar de inventaris teleporteer, dat het effect van dat gebouw weg is. Dus als ik een woongebouw teleporteer, dat ik dan rekening moet houden met minus pop van dat gebouw. Klopt dat ? En als ik een fabriek naar de inventaris teleporteer, krijg ik de pop pas terug als ik hem recycle in de aca. Klopt dat ? Of werkt het anders ?

De populatie komt vrij, maar de munten en voorraden blijven er inzitten. Dat zag ik toen ik een werkplaats teleporteerde. Bij een woonhuis zal je populatie dan inderdaad afnemen. Een fabriek zal hetzelfde zijn als werkplaats: populatie komt bij teleporteren vrij.
Dat betekent dan ook dat als je hem vanuit je inventaris weer terug zet in je stad je wel de benodigde populatie beschikbaar moet hebben, want die moet er dan dus weer in.

Wat je bedoelt met een fabriek recyclen in de academie, snap ik niet. Daar kun je toch alleen andere gebouwen handwerken?
 

DeletedUser3012

Guest
Hmmm...
wat een prachtig mooie zwarte vlek op mijn onderzoek nu het nieuwe ras er is.
BTW, dit komt halverwege de constructen
Screenshot from 2019-10-17 11-36-27.png

Misschien even een bugmelding van maken?
 
Hier zie ik een 'normale' kennisboom... Ik zou eens beginnen met uit en inloggen, als dat niet helpt je apparaat herstarten... als dat geen resultaat oplevert support raadplegen?
 

DeletedUser3012

Guest
Hier zie ik een 'normale' kennisboom... Ik zou eens beginnen met uit en inloggen, als dat niet helpt je apparaat herstarten... als dat geen resultaat oplevert support raadplegen?
Ik had dit probleem ook al op de BETA, maar daar speel ik niet echt, dus ik besloot er geen probleem van te maken. Heb daar ook geen forum account ofzo, dus had er geen zin in.
Daar is de vlek gewoon blijven zitten, ook toen ik de laptop opnieuw opstartte. Ook hier heb ik het spel al vaak herladen.
Volgensmij helpt er niets. Als dit zo blijft ga ik inderdaad de support raadplegen.
 
Ik had dit probleem ook al op de BETA, maar daar speel ik niet echt, dus ik besloot er geen probleem van te maken. Heb daar ook geen forum account ofzo, dus had er geen zin in.
Daar is de vlek gewoon blijven zitten, ook toen ik de laptop opnieuw opstartte. Ook hier heb ik het spel al vaak herladen.
Volgensmij helpt er niets. Als dit zo blijft ga ik inderdaad de support raadplegen.
Ik zit ook met dit probleem,op beta had ik het ook en had support daar over geraadpleegd en
Ik had dit probleem ook al op de BETA, maar daar speel ik niet echt, dus ik besloot er geen probleem van te maken. Heb daar ook geen forum account ofzo, dus had er geen zin in.
Daar is de vlek gewoon blijven zitten, ook toen ik de laptop opnieuw opstartte. Ook hier heb ik het spel al vaak herladen.
Volgensmij helpt er niets. Als dit zo blijft ga ik inderdaad de support raadplegen.


Ik zit ook met dit probleem, zwart beeld als ik mijn onderzoeksboom open,had het ook bij beta, daar zeiden ze van support dat het aan mijn browser ligt,heb daar verder niks meegedaan, maar ik heb nu support ook een berichtje over dit probleem gestuurd en die moet ik nog even afwachten,
 
Bovenaan