• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: 3 x snellere productie

DeletedUser2600

Guest
soms beschikbaar in het spel

deGvW8T.png
;

iFJFkKF.png
 

DeletedUser1427

Guest
soms beschikbaar in het spel

deGvW8T.png
;

iFJFkKF.png

Bedankt voor het aanmaken van dit topic, dit betreft een aanbieding die nog niet aanwezig is op de live, begrijpend is dat je spelers hiervan op de hoogte wilt brengen. Wij hebben daarom de plaatjes onder een spoiler geplaatst.
 

DeletedUser2491

Guest
Bij mij is de productieversneller niet opgestart en gemeld als een bug. Geantwoord is dat de actie willekeurig wordt toegekend aan spelers. Dit lijkt op een niet eerlijke verdeling tussen spelers, of kan ik dat ding nog verwachten?
 

DeletedUser2499

Guest
is blijkbaar random op mn altje (nl) heb ik het wel m'n main niet en op beta is de boost er ook maar niet bij iedereen in de clan
verwacht dat het later ook komt bij de mensen die het niet hebben zou anders wel heel oneerlijk zijn toch
 

DeletedUser1796

Guest
op Beta is hij er nu voor de 2de keer, de 1ste x was een test van een paar uurtjes nu is hij er (gok ik, ik slaap in de nacht :) ) 24 uur. misschien ook een test of dat hij vaker komt is maar net de vraag.
 
Bij mij is de productieversneller niet opgestart en gemeld als een bug. Geantwoord is dat de actie willekeurig wordt toegekend aan spelers. Dit lijkt op een niet eerlijke verdeling tussen spelers, of kan ik dat ding nog verwachten?
ik steun je volledig in het oneerlijk principe. En eigenlijk denk ik niet dat je de aanbieding later nog mag verwachten.

Zoals bij elke aanbieding krijgen sommige spelers hem wel, en andere niet. En dat is inderdaad niet eerlijk.
 

DeletedUser1796

Guest
Het is in de gewone wereld ook zo maar wat ze misschien wel kunnen doen is het systeem zo aanpassen dat de mensen die het de eerste ronden krijgen het de tweede niet krijgen en de mensen die het niet hadden wel.... zo blijft het wel eerlijk
 
Het is in de gewone wereld ook zo maar wat ze misschien wel kunnen doen is het systeem zo aanpassen dat de mensen die het de eerste ronden krijgen het de tweede niet krijgen en de mensen die het niet hadden wel.... zo blijft het wel eerlijk
misschien moeten we een suggestie doen, dat enkel spelers met maar 1 account (op ipadres zullen ze dat wel kunnen zien) de aanbieding krijgen :)
 

DeletedUser

Guest
misschien moeten we een suggestie doen, dat enkel spelers met maar 1 account (op ipadres zullen ze dat wel kunnen zien) de aanbieding krijgen :)
Beetje lastig als je dit ook op school/werk speelt. Dan heb je thuis wel de aanbieding maar op school/werk niet meer.
IP adres check werkt tegenwoordig echt niet meer.
 

DeletedUser2499

Guest
ik steun je volledig in het oneerlijk principe. En eigenlijk denk ik niet dat je de aanbieding later nog mag verwachten.

Zoals bij elke aanbieding krijgen sommige spelers hem wel, en andere niet. En dat is inderdaad niet eerlijk.



Zoals ik het nu zie is dit geen aanbieding gewoon een boost dat iedereen krijgt op z'n tijd
 

DeletedUser2743

Guest
misschien moeten we een suggestie doen, dat enkel spelers met maar 1 account (op ipadres zullen ze dat wel kunnen zien) de aanbieding krijgen :)
Misschien ook een suggestie om iedereen die bij voorbaat denkt dat ie benadeeld wordt en gaat jammeren voorlopig géén aanbieding te geven?
Dat zal ze leren om meteen te gaan huilen als ze niet als eerste hun kadootje krijgen.
Lijkt wel een kleuterklasje.

(En nee.. Ik heb m ook nog niet)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2499

Guest
Zoals met alles in deze game Geduld is the way to go .....
 

DeletedUser2604

Guest
Ik heb wel de 3x sneller. Maar vind het wel vreemd dat niet iedereen dit heeft (want willekeur in het spel vind ik niet leuk/eerlijk)...dus ik vraag me af is het een beloning voor ???? (BV de eerste 100 die na 00:00 inloggen.....of bij snelste groeiers in hun episode zitten...of....idd gewoon random).
Of is dit een Bug...want Lionell geeft boven aan dat dit niet op live zou zijn...maar ik speel niet op beta...dus wel op live)

Vreemd,
Groeten Jaap-Jan

PS...op mijn mobiel werkt het niet......dus dagje PC gedaan....
 

DeletedUser1427

Guest
Ik heb wel de 3x sneller. Maar vind het wel vreemd dat niet iedereen dit heeft (want willekeur in het spel vind ik niet leuk/eerlijk)...dus ik vraag me af is het een beloning voor ???? (BV de eerste 100 die na 00:00 inloggen.....of bij snelste groeiers in hun episode zitten...of....idd gewoon random).
Of is dit een Bug...want Lionell geeft boven aan dat dit niet op live zou zijn...maar ik speel niet op beta...dus wel op live)

Vreemd,
Groeten Jaap-Jan

Ten tijde van dit aangemaakte topic was deze aanbieding nog niet op de live versie, de aanbieding is vandaag pas van start gegaan.
 

DeletedUser2604

Guest
Ten tijde van dit aangemaakte topic was deze aanbieding nog niet op de live versie, de aanbieding is vandaag pas van start gegaan.

Oke...zag niet dat je hem zaterdag al gepost had.
Maar kunnen we ook uitleg krijgen waarom dit effect random is...of is dit wel een beloning voor iets

Groeten Jaap-Jan
 
Bovenaan