• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

Ben met mijn andere account al weer uitgespeeld. Alle 86 quests gedaan en ook nog eens beide dagprijzen met een paar klikjes die ook nog eens een mooie booster van 14 uur gaven en 25 kp
Op deze doe ik lekker rustig aan al ben ik al wel bij quest 58 op dit moment. Denk dat ik die morgen wel af heb en anders donderdag maar. Heb ik in ieder geval genoeg punten om zondag lekker los te kunnen gaan voor wat boostertjes van 20 uur.
Hoop dat er nog dagprijzen komen met leuke kp pakketten maar dat zal wel een wassen neus zijn.
 

DeletedUser3012

Guest
Nou heb ik 2x Achter elkaar de feniksvuurtoren binnen gehaald! De tweede keer zelfs met het openen van het kleine ei!!
 

DeletedUser2499

Guest
Krijg een mailtje over het event ....
Dit staat er in
Twee van de gebouwen uit de feniksset kun je tijdens het evenement als exclusieve dagbeloning winnen, dus houd wat luchtextract apart voor dinsdag 27 maart en dinsdag 3 april. Beide gebouwen leveren speciale bonussen op: de vuurtoren voor je munten en het paviljoen voor je voorraden!

Volgens mij zijn we 20 maart en de vuurtoren is er nu al
Krijgen we dan volgende week nog kans ?

http://puu.sh/zLSCC/8162d3667e.jpg
 

DeletedUser2975

Guest
Het gaat geweldig met het event..totaal geen bugs :(:oops:.. alleen maar zou ik zeggen. Heb opdracht 27 2 x moeten doen omdat de teller de oogst niet mee telde en vervolgens met opdracht 29 verzamel een kleine hoeveelheid staal...dat ik al moest kopen bij de handelaar...helemaal niets van meetelde...zo gaat ie lekker.:(:mad:
 
De mail met gratis luchtextract was in m
Ben trouwens ook benieuwd of degenen die nog mail krijgen van InnoGames, nu wederom gratis veertjes krijgen?

Ik krijg helaas geen mail meer
De mail met gratis luchtextract was in mijn gmail afgevangen door de spam filter! dacht al dat ik hem niet gekregen had! Even goed zoeken ook in je spam!
 

DeletedUser3012

Guest
Jammer altijd. die opdrachten van 2 dagen producties. Het verspild alleen maar tijd, en je krijgt er amper feniksveertjes bij. Ik probeer uit te zoeken hoe ik het handig aan kan pakken. Hopelijk valt er een keer een kwartje:)
 
Het gaat geweldig met het event..totaal geen bugs :(:oops:.. alleen maar zou ik zeggen. Heb opdracht 27 2 x moeten doen omdat de teller de oogst niet mee telde en vervolgens met opdracht 29 verzamel een kleine hoeveelheid staal...dat ik al moest kopen bij de handelaar...helemaal niets van meetelde...zo gaat ie lekker.:(:mad:

inderdaad: kopen bij de handelaar telde ook bij mij niet mee <> handelen met m'n Broeders / Zusters wel. :D Zo is het toch nog een b'tje een BSA :D
 
Weet iemand hoeveel veren je nodig hebt voor al de 3 hoofdprijzen, lees ergens 1st 250 veren, 2d 400 veren, 3d 800 veren,maar is dat totaal 1450 veren of totaal 800 veren ??
 
Weet iemand hoeveel veren je nodig hebt voor al de 3 hoofdprijzen, lees ergens 1st 250 veren, 2d 400 veren, 3d 800 veren,maar is dat totaal 1450 veren of totaal 800 veren ??

totaal 1450 waarschijnlijk, was zo bij het winterevenement. zonder de dubbele dagen is het niet te halen ! tenzij je op een aanbieding van INNO ingaat en extra gaat kopen.
Komende zondag is er weer een dubbele-dag > dan met tijdboosters.
 
totaal 1450 waarschijnlijk, was zo bij het winterevenement. zonder de dubbele dagen is het niet te halen ! tenzij je op een aanbieding van INNO ingaat en extra gaat kopen.
Komende zondag is er weer een dubbele-dag > dan met tijdboosters.

Je kan tijdens inzetten ook kans maken op gratis extracten. Kan je gratis 1x extra inzetten om je kistje vol te spelen.
 

DeletedUser1796

Guest
Ik heb even een vraag betreft het uitgeven van je veren ( dit keer).....
Hoe vaak per dag kan je een gokje wagen op de dagbeloning om te zorgen dat je elke dag kan gokken.
Je kan natuurlijk in het begin zoveel mogelijk uitgeven maar dan heb je niks meer aan het einde en daar zitten vaak ook nog leuke beloningen bij.
Dus wat is het beste om te doen, heeft iemand hier een onderzoek naar gedaan?
 

DeletedUser1796

Guest
@Priscil : het is kiezen, elke dag een gokje lijkt me een beetje veel gevraagd, voor wie dat wil verkopen ze graag diamanten.
Nee ik doe niet aan diamanten maar soms heb je wel eens een gebouw die je graag wilt hebben en daar probeer je het heel erg vaak maar dan kom je op het einde en komt er weer een gebouw die je eigenlijk wel wilt hebben maar dan heb je bijna geen veren meer.
Beta is maar een week voor op ons dus ja dan kan je nog wel eens de mist in gaan en zeker de mensen die binnen 2 dagen alle opdrachten al hebben gedaan.
 
@Priscil : je kan de gegevens van beta en gamersgemsofknowledge naast elkaar leggen en schatten hoeveel je nodig zou hebben voor de gebouwtjes die je het interessantst lijken, en als het na enkele keren niet lukt voor 1 ervan, stoppen met gokken en bij een volgende nog eens een kansje wagen. Wil je iets per se dan kan je daarop focussen, maar garanties zijn er niet.
 

DeletedUser1796

Guest
@Aiki garanties zijn er zeker niet ik heb vaker pech dan geluk en dan met de dubbele dagen doe je er zo en zo 1 en dan heb je gelijk het gebouw (waar je niks aan hebt)
 

DeletedUser2141

Guest
nou ik ben er wel klaar mee nu. Setprijzen met een paar goederen terwijl je op 3 uur al bijna 4000 binnenharkt op 1 fabriek hebben totaal geen zin. Dagprijzen met een beetje cultuur waar je niks meer aan hebt als je in de mana hoofdstukken zit (alleen cultuurgebouwen zijn dan zonde van je ruimte. kun beter en mana en cultuur gebouwen plaatsen).
En dan.. heb je een dagprijs waar je iets aan hebt zoals de tijdboosters, werk daar naartoe en spaar alle extracten op. Heb ik 9 kansen op de dagprijs (van 140 extract) en nog 7 op de 50 extract geprobeerd. wat denk je... helemaal niks nie.

Hef ze maar op die events
 
Bovenaan