• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Chat valt steeds uit

Gisteren werd ook erkent dat er een probleem was, maar toen deed de chat het nog maar met veel storing. nu is die geheel dood, dat zou ook kunnen betekenen dat het onderdeel nu wordt vervangen.(enkele uren geen weken)
Ik begrijp hieruit dat er helaas dus niets wordt gedaan momenteel. en dat we voorlopig niet normaal met elkaar kunnen communiceren in de gilde.

Ook snap ik niet waarom het zo lang moet duren om een server te vervangen een dag wachten op onderdelen en enkele uren onderhoud snap ik wel
Heb net even gekeken maar op de andere servers werken de chats zonder problemen, het is dus puur een NL ding. lijkt me nu niet het meest ingrijpende onderdeel dat zo ingewikkeld is dat het heel lang moet duren om te repareren.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg nu ook al geen rood uitroepteken meer bij nieuwe mail.

Wordt wel heel erg eenzaam zo hoor :(
 
Lijkt ons niet nodig, de aankondiging geeft aan dat erkend wordt dat er problematiek is met de chat. We kunnen iedereen ervan verzekeren dat dit momenteel de grootste prioriteit heeft om opgelost te worden. De reden dat het ongeveer enkele weken (1/2 weken hopelijk) duurt is omdat er inderdaad een grote fix moet komen en niet even tussendoor een snelle fix. Dit probleem wordt grondig aangepakt. Wij kunnen alleen vragen om geduld tot dit probleem is opgelost.
Lionell is er wel iets bekend of we tenminste iets van een chat krijgen desnoods met storingen of blijft het gewoon tot de fix uit de lucht? Zeker daar we weten dat er een BS event aankomt.
 
En zo zijn we dus op dag 3 van volledige radiostilte aangekomen. Geen feed back over hoe de situatie intussen is en ik betrap me erop dat mijn interesse danig begint te tanen omdat nu pas blijkt hoe geestdodend het spel is als je er geen chat bij hebt of met andere woorden hoe verdomd belangrijk dat sociale aspect in dit spel is want het speltechnisch is het te dom voor woorden.
 
Eens Renato mede daar mail ook nog eens niet 100% lijkt te werken. Spel en BS hangt in sterke mate af van sociale aspect en niet iedereen heeft andere opties om in contact te blijven met BS.
 

DeletedUser1427

Guest
@Lionell @Beldroth @Desi HELPPPPPP er staan nu bs-leden op het punt om te stoppen met het spel omdat ze hun motivatie voor het spel verliezen zonder chat.
Kun je ons alsjeblieft een indicatie geven wanneer dit opgelost is? Mijn "komt goed" peptalk begint zijn geloofwaardigheid te verliezen :(

Een gerichtere indicatie dan die in de aankondiging staat kunnen wij niet geven, we zijn bijna 1 week verder sinds de aankondiging dus het kan zeker nog een week duren.. Wij hopen uiteraard ook dat dit probleem snel is opgelost.
 

DeletedUser2975

Guest
Goedemorgen forumleden,
Vanmorgen het plan opgevat om eens te vragen waarom het zoooooooooo lang moet duren om een chat weer in de staat te krijgen waar die voor dient. Zie nu dat ik niet de enige ben die er behoorlijk van baalt. Waarom inderdaad niet een keer tekst en uitleg geven wat er aan de hand is en hoe het plan van aanpak is een en ander weer op te lossen. We zijn toch geen kleine kinderen. Is dit zwijgen arrogantie van de ontwikkelaars...???????
 
en ik mis plots een geplaatste reactie mijnerzijds maar ach laat maar zitten positief was ie niet. Maar als ik merk dat er censuur is ben ik snel klaar met het spel.
 

DeletedUser1427

Guest
@RenatoUno graag concrete informatie over dit onderwerp, inderdaad vanwege de toon in jouw bericht is deze verwijderd.

Goedemorgen forumleden,
Vanmorgen het plan opgevat om eens te vragen waarom het zoooooooooo lang moet duren om een chat weer in de staat te krijgen waar die voor dient. Zie nu dat ik niet de enige ben die er behoorlijk van baalt. Waarom inderdaad niet een keer tekst en uitleg geven wat er aan de hand is en hoe het plan van aanpak is een en ander weer op te lossen. We zijn toch geen kleine kinderen. Is dit zwijgen arrogantie van de ontwikkelaars...???????

In de aankondiging staat dat er problemen zijn met de chat socket server. Wij kunnen je uiteraard de technische kant vertellen maar ik weet niet hoe de ontwikkelaars de oplossing uitvoeren.
 

DeletedUser2975

Guest
en ik mis plots een geplaatste reactie mijnerzijds maar ach laat maar zitten positief was ie niet. Maar als ik merk dat er censuur is ben ik snel klaar met het spel.
Het spel is op alle fronten traag dus..., het zou kunnen dat jouw bericht alsnog via een omweg wordt geplaatst buurman ;)
 

DeletedUser2975

Guest
Ik weet dat dit niet de juiste plaatst is voor deze post, burgerlijke ongehoorzaamheid is veel te leuk ;):D... Bij al deze negativiteit wil ik toch een positief bericht plaatsen....ik heb zojuist een trofee ontvangen....joepiiiieeeeee....hartelijk dank daarvoor !!!!!:cool:
 
Het spel is op alle fronten traag dus..., het zou kunnen dat jouw bericht alsnog via een omweg wordt geplaatst buurman ;)
zie de reactie van Lionell,
maar kijken ze de dan ook naar al die ander bugs die er intussen geslopen zijn zoals het niet kunnen opstarten van producties en het niet doorkomen van mail berichten anders dan uren na plaatsing.
Het hele spel is op dit moment een met krukken en rollators geworden. BH zonder witte schermen met uitroep tekens lukt niet meer.
 
Bovenaan