• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Chat valt steeds uit

DeletedUser

Guest
ondanks dat er gister blijkbaar gesleuteld zou zijn heb ik vandaag toch al 2x moeten herstarten om de boel pratende te houden.
Begint nu toch echt vreselijk irritant te worden

Is er gister wel gesleuteld????

Ik kon vanmorgen net goedemorgen zeggen, daarna lag de chat er al weer uit :mad:
 

DeletedUser

Guest
@Didi1, zo bont wilde ik het niet stellen hoewel de gedachte me wel bekroop.:cool:

Zo bont is het helaas nu, al ruim 1 1/2 uur

chat.jpg
 

DeletedUser1427

Guest
De problematiek met de chat is nog niet verholpen kan ik meedelen. Begrijpend is de frustratie dat de chat niet werkende is, hopelijk wordt dit probleem snel opgelost ook.
 

DeletedUser

Guest
De situatie zoals Didi ze omschrijft in eerste bericht is blijkbaar voor iedereen in mijn bs ook zo. Sommigen kunnen delen van de chat gewoon niet volgen. De ene keer wel, de andere keer niet. Dus onmogelijk om een chat helemaal te volgen. Hopelijk wordt het inderdaad snel opgelost, want er ontstaat veel ergernis.. Succes Inno! :)
 

DeletedUser1796

Guest
Problemen met de chat (als meerdere mensen er last van hebben) duren meestal lang om op te lossen.
De vorige keer was het ook niet binnen 2 dagen opgelost, chat problemen is een groter probleem als alle andere bugs.
Dus bij dit hebben we echt veel geduld nodig.
 

DeletedUser1570

Guest
Ik had bij het toernooi 2 x een bonusverhoging en heb er geen bericht van gehad. Ik hoop dat ik ze ook inderdaad gehad heb. Ik heb ook meerdere keren niet de punten gezien (het gouden kransje), hoop dat die wel geteld zijn.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik had bij het toernooi 2 x een bonusverhoging en heb er geen bericht van gehad. Ik hoop dat ik ze ook inderdaad gehad heb. Ik heb ook meerdere keren niet de punten gezien (het gouden kransje), hoop dat die wel geteld zijn.
Dit gaat dan wel om een andere bug, maar is waarschijnlijk verklaarbaar als mijn theorie blijkt te kloppen. >>lees meer<<
 
De melding van de verhoging van de productiebonus krijg ik nu ook niet tijdens het toernooi. Bij het vorige toernooi kwamen ze nog wel.
 

DeletedUser1796

Guest
Bij het rondje burenhulp heb ik al 3x een wit scherm met ! gekregen en dat op 1 pagina. de problemen begonnen met de chat maar het word alleen maar erger.
dat ik de chat niet heb vind ik minder erg dan dit.
 

DeletedUser2080

Guest
1 ding. dit is echt super super mega irri die uitval...
duurt het nog lang?
 
Bovenaan