• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback op de Elementalen.

DeletedUser64

Guest
De decay in de handel gaat gewoon door 's nachts, maar bij veranderde het niet in scheve handel. Mijn aanbod daalde uiteraard, maar de vraag werd keurig aangepast. Ik had 1000-1000 gezet en dat veranderde in 900-900 en nog een dag later in 810-810. Het bleef dus netjes 2 sterrenhandel.
 

DeletedUser

Guest
De decay in de handel gaat gewoon door 's nachts, maar bij veranderde het niet in scheve handel. Mijn aanbod daalde uiteraard, maar de vraag werd keurig aangepast. Ik had 1000-1000 gezet en dat veranderde in 900-900 en nog een dag later in 810-810. Het bleef dus netjes 2 sterrenhandel.

Vreemd, ik zag vanmorgen om 7:00 toch wat anders :confused: Of er moeten veel scheve aanbiedingen geplaatst zijn, maar dat hoop ik toch niet. Het is al lastig genoeg om aan de goedjes te komen. Scheve aanbiedingen kost je uiteindelijk veel te veel zaden en dan ga je hopeloos vast zitten.

Zoals @Vonkentrekker al schreef, laten we solidair zijn/blijven onder de Elementalenspelers :)
 
Wel heeeel jammer dat er gelijk al nul sterren handel staat :confused: 988 elfenboomsap aangeboden tegen vraag 3950 maansteen. Misschien kunnen we dit soort aso gedrag maar beter negeren en alle aangeboden handel van dit soort spelers niet meer kopen.

Een beetje meer solidariteit onder de elementalen zou ons sieren.

Ik sta liever zelf stil, dan mee te doen met dit soort gedrag.
idd niet kopen, sterker nog als ik zie welke speler het is koop ik het ook niet meer als die wel 2 sterren aanbied.

Al is het maar om dit soort figuren terug te sarren
 

DeletedUser

Guest
Mag toch aannemen dat als je in het elementalen hoofdstuk zit je de volledige proiductiebonus hebt, anders is er iets goed mis.

Bedoelde de volledige productiebonus voor de nieuwe goederen. Ik gelukkig wel op max, maar als je veel relikwieën in de Academie verbruikt hebt, kan dat wel eens tegenvallen voor andere spelers. Zeker als ze niet zo actief waren in toernooien of alleen toernooien deden voor hun gewone bonusgoedje :oops:
 
Wel heeeel jammer dat er gelijk al nul sterren handel staat :confused: 988 elfenboomsap aangeboden tegen vraag 3950 maansteen. Misschien kunnen we dit soort aso gedrag maar beter negeren en alle aangeboden handel van dit soort spelers niet meer kopen.

Een beetje meer solidariteit onder de elementalen zou ons sieren.
Blijkbaar doet het gerucht de ronde, dat T4 niet decayed als het op de markt staat. (kan het zelf niet bevestigen) dus een 0 ster trade zetten is dan wel een goede manier om de decay te vermijden.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar doet het gerucht de ronde, dat T4 niet decayed als het op de markt staat. (kan het zelf niet bevestigen) dus een 0 ster trade zetten is dan wel een goede manier om de decay te vermijden.

@Wonder nar Ik heb het vanmorgen gecontroleerd, wel decay als het op de markt staat. Dus die 0-sterrenhandel helpt niet en verziekt de markt gewoon
 
@Wonder nar Ik heb het vanmorgen gecontroleerd, wel decay als het op de markt staat. Dus die 0-sterrenhandel helpt niet en verziekt de markt gewoon
maar is je aanbieding aanvaard? als hij aanvaard is dat is het normaal dat de decay er is, als hij er nog steeds staat, dan zou de decay dus niet werken ofzo.
ik geloof je graag, maar toch graag bevesiting van mods :)
Ander vraagje, is je aanbeidnig dan ook veranderd van 'sterrenhoeveelheid'? of decayed je vraag mee?
 

DeletedUser

Guest
maar is je aanbieding aanvaard? als hij aanvaard is dat is het normaal dat de decay er is, als hij er nog steeds staat, dan zou de decay dus niet werken ofzo.
ik geloof je graag, maar toch graag bevesiting van mods :)
Ander vraagje, is je aanbeidnig dan ook veranderd van 'sterrenhoeveelheid'? of decayed je vraag mee?

Had er zelf nog niets opstaan, maar gekeken wat spelers er gisteravond laat op hadden staan en met vanmorgen vergeleken.

Anne heeft al antwoord op jou andere vraag gepost ;)

De decay in de handel gaat gewoon door 's nachts, maar bij veranderde het niet in scheve handel. Mijn aanbod daalde uiteraard, maar de vraag werd keurig aangepast. Ik had 1000-1000 gezet en dat veranderde in 900-900 en nog een dag later in 810-810. Het bleef dus netjes 2 sterrenhandel.
 

DeletedUser1120

Guest
ik ben al druk met maansteen bezig en platina had gelukkig aardig wat vooraat opgebouwd godelijke zaden
morgen is mijn handelsmarkt klaar uit de up
Waar ik zeker niet aan ga mee werken is elkaar een pootje ligte met scheve deals , vind wel dat we lekaar alles het eerlijke moete gunnen en geen winst bejag met die goederen, Is gewoon NIet koosie
 
Had er zelf nog niets opstaan, maar gekeken wat spelers er gisteravond laat op hadden staan en met vanmorgen vergeleken.

Anne heeft al antwoord op jou andere vraag gepost ;)
Bedankt Didi, ik had de opmerking gemist omdat ik wou reageren van het gerucht dat ik gehoord had (van de niet decay) en dus snel even alle berichten geskipped.
 

DeletedUser1120

Guest
Wel heeeel jammer dat er gelijk al nul sterren handel staat :confused: 988 elfenboomsap aangeboden tegen vraag 3950 maansteen. Misschien kunnen we dit soort aso gedrag maar beter negeren en alle aangeboden handel van dit soort spelers niet meer kopen.

Een beetje meer solidariteit onder de elementalen zou ons sieren.
Sluit me helemaal bij je aan
 

DeletedUser1120

Guest
ook heb ik een vraagje hoe is het mogenlijk dat je de nieuwe ow in je stad al kan hebben als we nog maar 4 dagen bezig zijn doe ik iets fouts
 

DeletedUser

Guest
ook heb ik een vraagje hoe is het mogenlijk dat je de nieuwe ow in je stad al kan hebben als we nog maar 4 dagen bezig zijn doe ik iets fouts

Alleen door alles af te komen met absurd veel :diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond::diamond:

Je doet niet verkeerd hoor Lalaatje, gewoon lekker spelen. We komen er uiteindelijk ook en beleven er veel meer pleizer aan :)
 

DeletedUser1294

Guest
Ik sta liever zelf stil, dan mee te doen met dit soort gedrag.
idd niet kopen, sterker nog als ik zie welke speler het is koop ik het ook niet meer als die wel 2 sterren aanbied.

Al is het maar om dit soort figuren terug te sarren
Zo speel ik altijd al. Alle spelers die "fout" handelen gewoon boycotten.

Op dit moment zie ik het andersom. Spelers bieden veel platina en maansteen voor weinig sap. Ook dát vind ik geen prettige ontwikkeling.
 

DeletedUser

Guest
Zo speel ik altijd al. Alle spelers die "fout" handelen gewoon boycotten.

Op dit moment zie ik het andersom. Spelers bieden veel platina en maansteen voor weinig sap. Ook dát vind ik geen prettige ontwikkeling.

Nee ik eigenlijk ook niet, verziekt de markt zo. Ik denk dat de elfenboomsap bezitters gewoon wat later zijn dan de rest, omdat het in de verhaalquests de laatste van de nieuwe fabrieken is.

Gewoon even geduld hebben, ze komen echt wel met hun sapjes ;)

PS: Het is misschien ook handiger om kleinere aanbiedingen te plaatsen. Als we in 10.000den of 100.000den gaan werken, wordt het wel heel lastig voor de spelers die hun bonus voor de nieuwe t4 nog niet op max hebben staan.
 
Zo speel ik altijd al. Alle spelers die "fout" handelen gewoon boycotten.

Op dit moment zie ik het andersom. Spelers bieden veel platina en maansteen voor weinig sap. Ook dát vind ik geen prettige ontwikkeling.

Wat zijn jullie al ver in de onderzoeksboom, ben nog bezig met de productiebonus, en het duurt nog uren voor me handelsgebouw af is.
 
Bovenaan