• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.39

DeletedUser990

Guest
Eigenlijk denk ik dat InnoGames een ander doelgroep wilt aantrekken dan oorspronkelijk de inzet was. Toen Elvenar gelanceerd werd, werd het gepromoot als echt een game voor vrouwen en 50-plussers. Nu wordt het allemaal meer op tieners en jongeren gericht volgens mij.

Klopt natuurlijk, want je komt niet vooruit zonder diamanten kopen of hele tijd wachten.
De lange wachttijden zijn voor de 50+ en vrouwen niet zo n probleem. Er is altijd wel iets te strijken of schoon te maken.
Maar ja de jeugd wil vooruit. Hebben maar 1 uurtje per dag dus veel moet er in dat uurtje gebeuren, dan maar met diamanten.
Jammer genoeg haken die vlugger af, denken avondje stappen had duurder geweest.
Dus eigenlijk ben ik benieuwd hoe ze dit verder op willen lossen. Met broederschapsavontuur, maar wie heeft daar echt de tijd voor, jawel de 50+ en huisvrouwen.
 

DeletedUser973

Guest
Tja ook ik heb 2 Magische werkplaatsen en 3 magische woongebouwen staan (woongebouwen eigenlijk voor de pop voor de werkplaatsen). Ik kwam anders niet aan genoeg hamertjes producties voor het non-stop kunnen trainen. Maar dit is voor mij eigenlijk wel de limiet. Ik blijf niet tot in het oneindige van die dingen kopen en het upgraden ervan wil ik toch eigenlijk alleen met blauwdrukken. 5 blauwdrukken zal iig goed lukken met onze toernooi inzet binnen mijn bs :) Ik zit zowiezo niet meer te wachten op meer te bouwen, eigenlijk vooral op eens wat anders te bouwen.

Mobiel kan mij eerlijk gezegd gestolen worden. Ik ga mijn stad echt niet op mijn phone zitten beheren, ik zou er helemaal gek van worden denk ik :eek:
Ik lees trouwens steeds enorm veel problemen op de beta met mobiel.

Eigenlijk denk ik dat InnoGames een ander doelgroep wilt aantrekken dan oorspronkelijk de inzet was. Toen Elvenar gelanceerd werd, werd het gepromoot als echt een game voor vrouwen en 50-plussers. Nu wordt het allemaal meer op tieners en jongeren gericht volgens mij.
Jij niet, maar vele andere wel. Het is trouwens de toekomst dat men mobiel of met een tablet gaat spelen. Ook Inno moet daar klaar voor staan.
De doelgroep van Inno zal niet veranderen. De jeugd wil actie en snelheid, wat hier niet te vinden is. Wat blijft er over? Bejaarden en mensen in de fleur van het leven die rustig willen spelen. Maar het zijn juist deze mensen die al die veranderingen zo snel beu zijn en het daardoor ook sneller opgeven
 

DeletedUser973

Guest
Klopt natuurlijk, want je komt niet vooruit zonder diamanten kopen of hele tijd wachten.
De lange wachttijden zijn voor de 50+ en vrouwen niet zo n probleem. Er is altijd wel iets te strijken of schoon te maken.
Maar ja de jeugd wil vooruit. Hebben maar 1 uurtje per dag dus veel moet er in dat uurtje gebeuren, dan maar met diamanten.
Jammer genoeg haken die vlugger af, denken avondje stappen had duurder geweest.
Dus eigenlijk ben ik benieuwd hoe ze dit verder op willen lossen. Met broederschapsavontuur, maar wie heeft daar echt de tijd voor, jawel de 50+ en huisvrouwen.
Ik heb echt bewondering voor jou, en vooral vooral voor je geduld ;)
Maar wees blij beste meid dat niet iedereen speelt zoals jij, anders spraken we niet eens meer over Elvenar.
 
Jammer.

Doodzonde dat de maatregel van een paar maanden geleden ( toen werden de vergoedingen voor burenhulp aanzienlijk verhoogd) nu meer dan proportioneel worden teruggedraaid.
De vergoedingen die de kristalvuurtoren nu geeft staat totaal niet meer in verhouding tot de grootte van het wonder op het speelveld en de daarin gestoken boekjes om op een bepaald level te komen.

Jammer, dat de makers ven het spel zo zigzaggen in hun aanpassingen en binnen een jaar van karige via goede naar hopeloos slechte vergoedingen sturen.

Uit diverse voorgaande reacties maak ik op dat met name het spelplezier en de moeite nemen om elkaar te helpen op deze wijze behoorlijk getorpedeerd worden.

Jammer dat men ook al vanuit de reacties van de bètaversie de mening van de spelers totaal niet waardeert en herkenbaar terug laat komen in het spel.

Jammer dat men nu echt kennelijk zo bang is dat spelers die tijd en energie in het spel steken nu echt niet meer beloond worden.

Het wij-gevoel gaat verdwijnen....Jammer....Heel jammer
 

DeletedUser447

Guest
het fijt dat ze dit veranderd hebben naar 3 x een kistje op een dag , maar dan wel met een verhoging er in omdat je het oude wonder er van hyebt staan vind ik niet erg goed opgelost
maar aan de andere kant hebben ze wel gelijk in het fijt dat als je je wereldbol langs gaat dat dat heel veel tijd gaat kosten, laat staan straks met de mobiele app, dat is niet haalbaar.
ik zal zelf zeggen zorg dat je het anders oplost door bijvoorbeeld mensen te belonen op zoveel extra goederen per uur van de vuurtoren.
dan laat je de mensen met hun burenhulp op de wereldbol in het midden staan en je krijgt toch profijt van je vuurtoren, nu krijgen de mensen plots de deksel op hun neus, alle kp's die in het gebouw zijn gestort zijn nu nutteloos en ik denk dat de meesten de vuurtoren weg gaan halen.
wat betreft de hulp op de wereldkaart vond ik voor mijzelf ook al niet meer te doen wand ik ben er dan wel een uur mee bezig en dat vind ik te lang duren.
wel klik ik de mensen aan die mij ook burenhulp geven.
 
@markdeolde : ze gaan het systeem van de mobiele versie hier ook invoeren, en dan kost het net veel minder tijd. Ze vinden dat je met dat Oud Wonder dan te makkelijk te veel goederen zou ophalen, vandaar de verandering.
 
@markdeolde : ze gaan het systeem van de mobiele versie hier ook invoeren, en dan kost het net veel minder tijd. Ze vinden dat je met dat Oud Wonder dan te makkelijk te veel goederen zou ophalen, vandaar de verandering.
Zou dan wel netjes zijn als het ingevoerd was geworden wanneer die release er is voor pc en niet zoals nu terwijl er nog geen verandering is om sneller BH te doen.
Maar ik maak me wel benauwd welk volgend wonder aan de beurt is die ons proportioneel teveel oplevert in hun ogen
 
Onbegrijpelijk wat ze nu gedaan hebben, geen goederen meer bij burenhulp op de wereldkaart en BS.

Zonder enige compensatie zijn de goederen eruit gehaald

Beseft Elvenar wat ze aangericht hebben, ik hoef Elvenar toch niet voor te rekenen wat voor schade ze aanrichten.

Meer dan 460 provincies heb ik in mijn bezit tel uit wat een speler mist

Dit is niet te compenseren met meer fabrieken te bouwen

Heeft me bloed zweet en tranen gekost om zover te komen

Kijk het nog eventjes af, maar overweeg echt om met dit spel te gaan stoppen

Met vriendelijke groet Gert
 

DeletedUser1612

Guest
Streamfout nog steeds niet helemaal OK. Vlieg er regelmatig uit zonder merkbare reden.
Wijziging klokketoren en vuurtoren = HEL.
Oude vrienden buiten BS doen geen klop meer. Vroeger +- gelijke verdeling tussen 3 bonusgroepen.Nu net 3 gelijke bonussen. Ergerlijk.
Voor andere kleintjes in m'n buurt een ramp. Wie wil hen nog wat geven zonder extra.
Beter extra goederen gehalveerd of zelfs 1/3. Dan nog steeds aantrekkelijk voor twee kanten.
Hoop dat er echt over gedacht wordt.
 

DeletedUser1796

Guest
@Ploeze verwijder je browsergeschiedenis even dat moet helpen tegen de streamfouten want die zijn er niet meer.. waarschijnlijk staat er nog iets in je geschiedenis waardoor je er nog last van heb...
 

DeletedUser1612

Guest
ik heb m'n burenhulp buiten de BS zo goed als op 0 gezet. jammer voor m'n kleine buren, maar levert niks meer op!
In de BS kan ik moeilijk stoppen na 3 kisten. Maar motivatie buiten handel is er niet meer.
 

DeletedUser1612

Guest
@Pricil, deed ik reeds meermaals. Toch mijn internet??? Betwijfel het als al de rest werkt. Werk met 3 spellen.
 
Dan kan je hier in het subforum "bugs" zien of er nog meldingen zijn, en indien niet er zelf één maken. Je kan ook in het spel contact opnemen met support om het te laten nakijken.
 

DeletedUser2145

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist zijn de releasenotes voor de volgende release geplaatst.

Graag horen we jullie mening!

Het Elvenar team.
Ik vind dat de veranderingen de laatste tijd het spel eerder achteruit helpen dan vooruit. Zo gezegd altijd om het spel in balans te brengen, maar die uitleg slaagt nergens op. Eerst is het handelen aangepakt, nu de goederen, je kan al vrij moeilijk uitbreiden (zeker als je een iets grotere speler bent). Het wordt je alsmaar moeilijker gemaakt om nog van het spel te genieten. Provincies bezoeken ga ik nu echt niet meer doen. Vind dit zeer spijtig. En ik weet je krijgt nu wat bij de schatkistjes, maar dat compenseert in de verste verte niet wat je ook kreeg als je de provincies deed.
 

DeletedUser2080

Guest
Met deze vergelijking sla je wat mij betreft de plank behoorlijk mis. Je geeft burenhulp om buren te helpen, de naam zegt het eigenlijk al. Het is geen werk, kost bijna geen tijd en je krijgt er een kleine beloning aan munten en voorraden voor. Door de vorige opzet van de toren ging burenhulp niet meer om hulp geven, maar om zelf beter worden. De enige verandering is het toevoegen van een limiet aan goederen die je vanaf nu nog kunt krijgen. Iedereen is vrij om zelf te bepalen of je hierdoor bij minder buren langsgaat. Uit de data zal blijken of de limiet zo goed is, of aangepast dient te worden.

De kritische feedback zal Inno alleen maar als muziek in de oren klinken, want dit is precies wat ze wilden aanpakken. Het gaat om burenhulp, niet eigen gewin.

nee. kersenpitje sloeg in mijn ogen erg raak. vandaar mijn dikke like die helaas verwijderd is. zonder bericht van diegene die dit deed. vrij asociaal overigens, maar dat terzijde.
Je verzint een OW. om mensen te stimuleren buren te helpen, (je weet dat belonen aanslaat, niet alleen bij dieren maar dus ook bij mensen) geeft dat OW en poen, hamers en goederen.
Dus... mensen plaatsen dat OW (omdat het meer oplevert) en geven hulp aan hun buren :
a. omdat ze er tijd voor hebben
b. omdat ze het willen
c. omdat ze het misschien wel leuk vinden al dat geklik
d. omdat er iets tegen overstaat wat zij nodig hebben
e. omdat zijn of haar buur zo ontzettend aardig is...

het is niet aan de makers van het spel, noch aan een moderator, om te bepalen wiens motivatie wel of niet juist is. U werkt tenslotte ook niet gratis. Kan ik wel beweren dat u het hoort te doen omdat het zo goed voor u is, of omdat uw arbeidsethos hoog hoort te zijn, maar das natuurlijk gewoon wel een boel sh...
 

DeletedUser1592

Guest
@Pricil, deed ik reeds meermaals. Toch mijn internet??? Betwijfel het als al de rest werkt. Werk met 3 spellen.
Het is je al eerder aangeraden, dus doe ik het nog eens. Je kunt even een support ticket aanmaken zodat support kan bekijken wat er aan de hand is. Persoonlijk vermoed ik dat het aan het type browser ligt wat je gebruikt, maar dat kunnen we alleen ingame nakijken.
 

DeletedUser1427

Guest
nee. kersenpitje sloeg in mijn ogen erg raak. vandaar mijn dikke like die helaas verwijderd is. zonder bericht van diegene die dit deed. vrij asociaal overigens, maar dat terzijde.

Je voorgaande bericht met de overlading van 'een dikke like' is geen concrete aanvulling geweest op het onderwerp zelf. Al begrijpende dat dit geuit wordt is het bericht verwijderd omdat er verder inhoudelijk ook niets te melden was concreet over dit onderwerp.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een waardeloze verandering van Elvenar. Ik en mijn man gaven ook burenhulp op de wereldkaart om die goederen te kunnen krijgen. Dus nu als ik 3 kistjes vind heb ik eigenlijk alleen maar de goederen gekregen die ik normaliter van de BS zou krijgen. En de rest van de wereldkaart dan? Ik ben hier lang mee bezig om de kaart te geven. Dan was het fijn dat mijn kristalvuurtoren toch dat beetje extra goederen gaf.

Ik hoop dat jullie luisteren naar de negatieve feedback van de spelers op dit forum en in het spel die jullie krijgen op deze wijziging. Want het is inderdaad een goede remedie om de actieve spelers inactief te laten worden. Erg jammer dat jullie deze wijziging in het spel brengen.

Heel het nut van deze mooie oude wonder komt te vervallen door deze wijziging.

Een ontevreden actieve speelster. :(:mad::eek:
 
Bovenaan