• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

DeletedUser956

Guest
Hallo allemaal!

Even een rectificatie: Het naar de buitenkant toe verplaatsen van inactieve spelers is vooralsnog nog niet geïmplementeerd. Technisch gezien is dat lastiger dus op dit moment worden alleen de echt inactieve spelers verwijderd (volgens de criteria die er al waren) en actieve spelers richting het midden van de kaart verplaatst. :)
@Marindor Ik vind het heel prettig dat je duidelijk maakt dat er een misverstand is geweest.:)
Dit gezegd hebbende, en aangezien de vele teleurgestelde reacties, zou ik toch even iets meer duidelijkheid willen hebben.:confused:
Kan ik uit het door jou gebruikte woord "vooralsnog" concluderen dat er wel aan gewerkt word, of gaat worden?
Dat dit (het verplaatsen van inactieve spelers) in de toekomst inderdaad gaat gebeuren?
 

DeletedUser1086

Guest
Bekijk bijlage 2041

Eigenlijk standaard procedure voor praktisch alle F2P spellen, en waarom wel doen bij FoE en grepolis en niet bij Elvenar?

dat van het stadhuis heb je natuurlijk gelijk in, maar dan wel even het stadhuis nivo noteren. (de bastaard kan natuurlijk stadhuis weer in de up zatten en uitloggen)

Ik mag toch hopen dat er niet 1 of andere bug in hun systeem zit. Ik kan me wel herinneren dat ze ooit hebben aangegevn dat als je echt denkt dan een speler langer dan 4 weken inactief is dat je er een support ticket voor mocht aanmaken, en dat ze het dan nakijken.

Ik weet niet hoe die "aankoop" defenitie werkt maar bv een x dagen niet ingelogt gratis dia popup, kan die bv z'n flag geven?? dat zou dan een bug moeten zijn.
heb er nog niet van gehoord bij elvenar, maar als ik weet hoe vaak ik maar mijn stadhuis kan uppen zonder verder te gaan in de onderzoeksboom en voor de rest al 9 maand bij buren zie dat er NIETS verandert, betwijfel ik ten stelligste dat die spelers ook maar 1 keer hebben ingelogd en hun stadhuis telkens hebben geuped.. zelfs als ze een keer per vier weken zouden inloggen zou dit op zijn minst een stadhuis betekenen op level 12 of meer... lijkt me niet
 
daarom vraag ik me dus af of bv z'n gratis diamanten popup niet het dorpje "flagged" als diamantspeler en daarom dus niet wordt verwijderd.

Dat zou een verklaarbare reden kunnen zijn, en natuurlijk en bug.
 

DeletedUser7

Guest
@Glorias Er wordt nog altijd gewerkt aan het verbeteren van burenactiviteit. Er wordt zeker gespeeld met het idee om inactieve spelers naar buiten te verplaatsen, echter is het burenprobleem nu (groten)deels opgelost en zullen er hoogstwaarschijnlijk eerst een aantal andere updates zijn voordat we hier überhaupt weer iets over horen.
Dus ja, er wordt naar gekeken, maar verwacht er de eerste tijd niet te veel van.
 

DeletedUser234

Guest
Ik verwacht niks, maar vraag me wel af of wij als spelers niet op 1 of andere manier ons steentje bij kunnen dragen? Zoals ik telkens lees is er heel veel werk en weinig mankracht. Zouden wij kunnen helpen door ons als vrijwilliger aan te bieden voor een bepaalde taak, zoals bijv. het handmatig naar buiten plaatsen van inactieve spelers, natuurlijk volgens een protocol. Of helpt het als wij een lijstje maken van de volgens ons inactieve buren? Ik roep maar wat, want ik heb totaal geen idee, maar hoor het graag als wij iets voor jullie kunnen betekenen.
 

DeletedUser7

Guest
Ik ben bang dat je als speler niet heel veel kunt doen. We kunnen spelers niet zomaar andere spelers laten verplaatsen (ook mij laten ze dat soort dingen niet doen), en een lijst van inactieve buren zou ook eerst gecontroleerd moeten worden en dan zijn ze ook nog niet gelijk verplaatst.
Er zal echt een script voor geschreven moeten worden, ben ik bang.
 
1 van m'n buren heeft z'n stadhuis al 5 maand in de up, ticket maken heb ik nog niet geprobeerd, maar is een idee
 

DeletedUser1086

Guest
ik heb het voorstel geplaatst om al te beginnen met het verwijderscript van inactieve spelers tijdens de nacht van zondag op maandag te laten draaien, zodat de lege plekken kunnen worden ingenomen door actieve buren tijdens de verhuis op maandag, ipv door vijf minuten spelers die dan weer vier weken blijven staan (of maanden soms) . Er is me beloofd dat dit verder zou worden bekeken.
 

DeletedUser7

Guest
Dat is ondertussen nagevraagd @Gandolas, maar spelers worden op alle dagen verwijderd. Het ligt er maar net aan wanneer ze gestopt zijn.
Dat gezegd, er wordt wel gekeken naar mogelijkheden om het verwijderen en verplaatsen beter op elkaar af te stemmen.
 
@Glorias Er wordt nog altijd gewerkt aan het verbeteren van burenactiviteit. Er wordt zeker gespeeld met het idee om inactieve spelers naar buiten te verplaatsen, echter is het burenprobleem nu (groten)deels opgelost en zullen er hoogstwaarschijnlijk eerst een aantal andere updates zijn voordat we hier überhaupt weer iets over horen.
Dus ja, er wordt naar gekeken, maar verwacht er de eerste tijd niet te veel van.

Helaas was dat deel dus miscommunicatie, het is inderdaad heel belangrijk dat de inactieven naar buiten gaan worden verplaatst.
Zonder die aanpassing sterft namelijk de kern af, en zit Lord Jirre straks zonder actieve buren.
die paar open plaatsen die er zijn worden vanzelf ingevuld met spelers die niet meer kunnen worden verwijderd en als die dus stoppen verstoppen ze het centrum
En om exact dezelfde reden is het verplaatsscript en de mijnen in het verleden ontworpen, het probleem is nu helaas gewoon verplaatst van de buitenring naar de binnenring.

Deze aanpassing is dus wel noodzakelijk. maar eenmaal ingevoerd is het script dus wel af en zal het voor een gezond spel zorgen met veel activiteit.
 

DeletedUser7

Guest
Ik wil iedereen er graag op wijzen dat het citeren van tickets nog altijd niet is toegestaan.
 

DeletedUser1023

Guest
Ik heb ook nog een vraagje over verplaatsingen, als ik zo vrij mag zijn deze hier te droppen. Na het verkennen en vrij spelen van 84 provincies met slechts twee "echte" buren, wordt het voor mij ook eens tijd te verhuizen. Hoe lang mag ik hier nog op wachten??
 
Ik heb ook nog een vraagje over verplaatsingen, als ik zo vrij mag zijn deze hier te droppen. Na het verkennen en vrij spelen van 84 provincies met slechts twee "echte" buren, wordt het voor mij ook eens tijd te verhuizen. Hoe lang mag ik hier nog op wachten??

Beste, heb/had je misschien het verplaats vinkje uitgezet?
Misschien per ongeluk? of verkeerd gelezen?, het lijkt me namelijk sterk dat je niet verhuist bent zonder dat je er zelf voor koos.

Instellingen--> nomaals het wieltje maar dan van het drop down menu, en dan "sta automatisch verplaatsen speler toe" hier moet dus een vinkje staan, zorg dat na de keuze je op opslaan drukt anders bewaart hij het niet.

En dan is het wachten tot er een maandag komt waarin er een plekje voor je vrijkomt.
 
Bovenaan