• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

Als ik eerlijk moet zijn, ben ik toch wat teleurgesteld. Ik kom echt wel van de verre rand, heb al denk ik 6 maand geen nieuwe buren meer gezien.
En aangezien ze van buiten naar binnen gingen verhuizen, veronderstelde ik, dat ik nu redelijk dicht bij het midden zou zitten. Maar dat is helaas niet zo, Zit nu op 107 vakjes van Lord jirre, terwijl ik voordien op 165 vakjes van Jirre zat. Dus van de verre rand, terug naar de rand :p
 

DeletedUser47

Guest
Misschien toch handig als we nu een reactie gaan krijgen van een moderator. Er staan inmiddels wat vragen open:
- Worden de inactieven nu wel of niet verplaatst?
- Vind er vandaag of binnen zeer afzienbare tijd nog een ronde verhuizingen plaats?
- Na deze eerste grote verhuizing, om de hoeveel tijd vinden er dan verhuizingen plaats?
Helaas hebben wij ook niet altijd alle antwoorden, maar diegene die het wel weten zien dit ook, en kunnen als ze het niet weten ook navraag doen, maar dat duurt soms even.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb mijn mening nog niet durven te geven, maar heb zo sterk de indruk dat de diaspelers voorrang gaan krijgen.
en dat deze dichter tegen het centrum zullen zitten dan de niet diaspelers.
 

DeletedUser47

Guest
ik heb mijn mening nog niet durven te geven, maar heb zo sterk de indruk dat de diaspelers voorrang gaan krijgen.
en dat deze dichter tegen het centrum zullen zitten dan de niet diaspelers.
Daar wordt geen onderscheid in gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
ik heb mijn mening nog niet durven te geven, maar heb zo sterk de indruk dat de diaspelers voorrang gaan krijgen.
en dat deze dichter tegen het centrum zullen zitten dan de niet diaspelers.

Nee hoor Ratko, geen reden voor conspiracy theorieën. Ik ben een dia speler en ben (hopelijk nog) niet verhuisd en ook geen nieuwe actieve buren
 

DeletedUser47

Guest
Ondertussen zijn een aantal dingen duidelijk geworden.
Inactieve spelers zullen nog niet verplaatst worden naar buiten
Als het goed is worden de verhuizingen automatisch iedere week gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Ondertussen zijn een aantal dingen duidelijk geworden.
Inactieve spelers zullen nog niet verplaatst worden naar buiten
Als het goed is worden de verhuizingen automatisch iedere week gedaan.

Dankjewel voor je antwoord @wsids Helaas niet zo goed nieuws voor mij :( Ik word blijkbaar niet verhuisd, omdat ik te dicht bij het centrum zit, maar zit anderzijds opgescheept met heel veel inactieve spelers die dus niet gaan verdwijnen. Ook nog op het laatste moment een hoop non-starters erbij gekregen. Nogal nadelig voor spelers van het eerste uur die in het centrum zitten. Ik huil dikke tranen nu :(:(:(:(:(:(
 
oei oei @Didi1 mag ik dan met je mee huilen want dan blijf ik ook zitten
ik zit maar op een boogscheut van jou en nog wel met mijn beide accounts dus ook ik zal nog ff geduld moeten hebben dan.:(
 

DeletedUser1467

Guest
Als ik eerlijk moet zijn, ben ik toch wat teleurgesteld. Ik kom echt wel van de verre rand, heb al denk ik 6 maand geen nieuwe buren meer gezien.
En aangezien ze van buiten naar binnen gingen verhuizen, veronderstelde ik, dat ik nu redelijk dicht bij het midden zou zitten. Maar dat is helaas niet zo, Zit nu op 107 vakjes van Lord jirre, terwijl ik voordien op 165 vakjes van Jirre zat. Dus van de verre rand, terug naar de rand :p
Didi geeft aan dat alle leeggekomen plaatsen gisteren bij haar gelijk nog opgevuld werden door nieuwelingen. Dus het verplaatsen naar binnen is toch al gauw 30 plaatsen vanaf Lord Jirre. En ook daar zijn maar enkele plaatsen vrij. Dus misschien waren er toch nog meer verder afgelegen dan je door had. Iedereen die nu aan de buitenkant van jou zit, zat dichter naar het centrum en werd dus later verplaatst. Maar zolang de inactieven niet worden verplaatst, is er weinig ruimte in het midden.
Als het goed is heb je nu wel in 1 klap veel meer actieve spelers bijelkaar omdat een groot deel van de spelers om je heen ook net verplaatst is.
 

DeletedUser

Guest
oei oei @Didi1 mag ik dan met je mee huilen want dan blijf ik ook zitten
ik zit maar op een boogscheut van jou en nog wel met mijn beide accounts dus ook ik zal nog ff geduld moeten hebben dan.:(

@ratko heb hier een grote doos tissues staan, zal ze dan maar virtueel aanreiken aan je
 
Hoe heb je dat kunnen tellen kersepitje? 165 plaatsen van Lord Jirre? Ik zou het niet weten. Wel weet ik dat ik er heel erg ver vanaf zit. Ook van Desi. Ben een hele actieve speler, dus ben benieuwd of het mij een betere plek gaat opleveren. En wat is een diaspeler? Nog van gehoord.
 

DeletedUser1714

Guest
Ik ben nog niet zo te spreken over de verplaatsing zal wel tijd nodig hebben, ik ben al heel wat spelers om me heen kwijt die mij en ik hen vaak burenhulp gaf en nu lig ik aan de rad en is rechts alles leeg van me en alle vakken worden opgevuld met nieuwe spelers dus verkassen voor mij zal er wel voorlopig niet inzitten.
handel buiten BS valt ook al helemaal stil .....
 

DeletedUser613

Guest
Dankjewel voor je antwoord @wsids Helaas niet zo goed nieuws voor mij :( Ik word blijkbaar niet verhuisd, omdat ik te dicht bij het centrum zit, maar zit anderzijds opgescheept met heel veel inactieve spelers die dus niet gaan verdwijnen. Ook nog op het laatste moment een hoop non-starters erbij gekregen. Nogal nadelig voor spelers van het eerste uur die in het centrum zitten. Ik huil dikke tranen nu :(:(:(:(:(:(

Nog niet betekend niet dat dat nooit gedaan wordt, denk dat het belangrijkste was om echt de buitenste spelers die echt helemaal geen tot weinig buren hadden nu op een betere plek zitten. Je zat altijd al op een betere plek dan spelers uit de buitenste rand en om dan gelijk te gaan huilen, denk dat die tissues wel weg kunnen ;) .

Zijn ze trouwens al klaar dan met iedereen over verhuizen???
 

DeletedUser1467

Guest
Hoe heb je dat kunnen tellen kersepitje? 165 plaatsen van Lord Jirre? Ik zou het niet weten. Wel weet ik dat ik er heel erg ver vanaf zit. Ook van Desi. Ben een hele actieve speler, dus ben benieuwd of het mij een betere plek gaat opleveren. En wat is een diaspeler? Nog van gehoord.
Een diaspeler bedoelen ze iemand mee die diamanten koopt.
En tellen is veel werk, maar je kunt vanaf je eigen plaats tellen hoeveel buren je rechts van je hebt. Daarna weer naar je eigen plaats, en dan links tellen. Datzelfde doe je met boven en onder en je kunt uitrekenen hoeveel plaatsen naar links of rechts en naar boven of naar beneden het midden zou moeten zijn, je moet dan op de kaart de naam van Lord Jirre of Desi tegenkomen.
Ik kom in de breedte op 120 namen en in de hoogte ook zoiets. Wanneer je 60 opzij zit en 60 omhoog zit je dus nu aan de rand en 120 van Lord Jirre, met 165 zat ze dus net buiten de nu bestaande rand en nu dus nog op het randje. Met het verschil dat iedereen die nog verder weg zat nu zorgt voor een goedgevulde binnenring.
 

DeletedUser

Guest
Nog niet betekend niet dat dat nooit gedaan wordt, denk dat het belangrijkste was om echt de buitenste spelers die echt helemaal geen tot weinig buren hadden nu op een betere plek zitten. Je zat altijd al op een betere plek dan spelers uit de buitenste rand en om dan gelijk te gaan huilen, denk dat die tissues wel weg kunnen ;) .

Zijn ze trouwens al klaar dan met iedereen over verhuizen???

Ik ben momenteel snipverkouden, dus hou de doos tissues toch maar even in de buurt ;)

Ik zat idd op een goede plaats, maar de laatste tijd zijn er toch wel veel van mijn actieve buurtjes gestopt. En dat begin ik behoorlijk te merken in mindere burenhulp krijgen en minder handel. Daarnaast hebben al die beginnende spelertjes (als ze al doorgaan) mij meestal nog niet "ontdekt", en vanwege de troubles met het gevechtsysteem zal dat ook zeker langer duren. Daarnaast heel veel inactieve buren die al minstens een half jaar geleden zijn gestopt, maar nooit verwijderd worden. Maw. ooit goed zitten, betekent niet automatisch dat je nu nog goed zit.

Een voorbeeld van een van mijn nieuwe buren (dit staat er al 2 dagen bij zo)
nieuwe buur.gif


Of deze, met stadhuis al een week in de up (geef me dan maar een mijntje)
nieuwe buur2.gif

Het vervelende is dat ik straks met het boselven hoofdstuk burenhulp hard nodig zal hebben, dus toch wel wat traantjes nu :(

PS: Voor iedereen die wel verhuisd is, en goed terecht is gekomen, gefeliciteerd. En vooral veel plezier met de kennismaking met de nieuwe buren:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1714

Guest
Dat van die diaspelers klopt wel, ik zie dat grote diaspelers om me heen zijn verplaatst en kleinere niet diaspelers die nog ongunstiger liggen en ook actief zijn niet
 
Nee hoor, ik reken mijzelf onder een flinke dia speelster.
En ook ik heb na de verhuizing nog genoeg goudmijnen en zit aan de rand van een woestijn.
Maar wacht geduldig af .:rolleyes:
Daar dit nog maar de eerste kleinschalige verhuizing is.
Ik vind het knap wat ze doen dus alle respect.:)
Wel zou ik het een goed idee (ooit ergens gelezen)vinden (mits uitvoerbaar) om de beginners te laten starten ergens apart.
En ze een aantal weken later ze pas toe te voegen bij de actieve spelers.
 

DeletedUser448

Guest
Ik dacht dat ik redelijk in het midden lag. ( 60 plaatsen van lord Jirre) . Maar zie dat er bij mij toch enkele actieve spelers zijn verplaatst. Jammer nu is mijn buurt minder actief
 
Nee hoor, ik reken mijzelf onder een flinke dia speelster.
En ook ik heb na de verhuizing nog genoeg goudmijnen en zit aan de rand van een woestijn.
Maar wacht geduldig af .:rolleyes:
Daar dit nog maar de eerste kleinschalige verhuizing is.
Ik vind het knap wat ze doen dus alle respect.:)
Wel zou ik het een goed idee (ooit ergens gelezen)vinden (mits uitvoerbaar) om de beginners te laten starten ergens apart.
En ze een aantal weken later ze pas toe te voegen bij de actieve spelers.


@Didi1 heeft dit nog niet zolang geleden naar voren gehaald
ook ik ben daar een voorstander van, het is indd grrr:(
:( erg vervelend met de nieuwelingen en vooral als je geen hulp kunt bieden.
 

DeletedUser1742

Guest
Ik ben helemaal niet zo blij met mijn verhuizing, ik heb maar 3 of 4 actieve buren.
Is er een mogelijkheid dat ik verplaatst kan worden naar een drukkere buurt?
Zou dit erg op prijs stellen.
Ben dagelijks bezig met Elvenar en vindt dit een leuk spel, en het moet voor mij ook leuk blijven.
Dan zijn wij allemaal happy.
groetjes Janny65
 
Bovenaan