• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De opkomst van de feniks-cultus

Jij misschien, maar als er staat negotiate moet je toch echt onderhandelen volgens mij.
Ik heb onderhandeld,heb nu geen provincie meer om te onderhandelen,over 40 uur pas,
Support kan niet zien dat ik onderhandeld heb,
Zij zien namelijk geen verandering in het aantal eenheden dat aangeeft dat ik hebt gevochten.
Zij zien ook geen veranderingen in de goederen die aangeven dat ik hebt onderhandeld. terwijl ik toch echt 3 provincies onvoltooid had staan en vervolgens alle drie voltooid met onderhandelen, weer een ticket gestuurd, hopelijk gaan ze nog even beter zoeken/kijken,;)
 
In jouw geval luidt de opdracht: 'onderhandel 3 confrontaties met support':p
L.O.L!! :D:D:D
Het houd je in ieder geval bezig! hihihi

onderhandelingen kosten in de fase van het spel waar ik mij bevind altijd orks om te onderhandelen .Hoe kan ik dat weten? en die onderhandeling hebben ze (Support)niet gezien in de ork log, pffffff
 
Laatst bewerkt:
Support kan niet zien dat ik onderhandeld heb

Als het goed is zou support in de tools kunnen nagaan dat je onderhandelt of gevochten hebt.. dit vergeleek ik altijd met of er relieken (en eventuele andere bonussen) die worden meegegeven bij een provincie, daarnaast is er een tool voor units dat zou aangeven dat je gevochten hebt en eventuele verliezen hebt gemaakt als die er zijn.. en een tool voor gebruikte goederen... de tijden daarvan horen overeen te komen.. niet zo moeilijk :) maargoed het blijft raar die opdrachten idd, soms ook niet duidelijk genoeg..
 
In jouw geval luidt de opdracht: 'onderhandel 3 confrontaties met support':p
Als het goed is zou support in de tools kunnen nagaan dat je onderhandelt of gevochten hebt.. dit vergeleek ik altijd met of er relieken (en eventuele andere bonussen) die worden meegegeven bij een provincie, daarnaast is er een tool voor units dat zou aangeven dat je gevochten hebt en eventuele verliezen hebt gemaakt als die er zijn.. en een tool voor gebruikte goederen... de tijden daarvan horen overeen te komen.. niet zo moeilijk :) maargoed het blijft raar die opdrachten idd, soms ook niet duidelijk genoeg..
onderhandelingen kosten in de fase van het spel waar ik mij bevind altijd orks om te onderhandelen.
Zij zien het volgende in de ork log van de afgelopen 3 dagen:

Zij zien gisteren 1 afschrijving van orks dat overeen komt met het oplossen van een confrontatie op de wereldmap.
De afschrijving op zaterdag komt kwa aantal van 8700 orks overeen met wat je zou verwachten voor een toernooi.

Voor de rest kunnen Zij geen bewijs vinden voor het afronden van 2 meer confrontaties.
(Dit is het antwoord van support,) het zal wel weer kloppen,ik ga maar gewoon verder,wachten tot ik een provincie vrij heb over 35 uur,:(
 
Goedemiddag iedereen,

Allereerst iedereen een heel fijne paasdagen toegewenst!

Daarnaast wil ik toch wel beetje opmerken dat ik de doorlopende opdrachten mis en de variatie daarbij.
Nu ben ik al een aantal dagen aan het wachten op de volgende opdrachten elk 15 a 16 uur.

Voor de rest prima event met mooie leuke gebouwen. Het ene gebouw heb je meer aan dan de andere maar dat is toch voor iedereen verschillend. De andere geschenken worden steeds een beetje minder per event
. Dat wijs ik dan maar toe dat je steeds meer events krijgt?
 
En ook fijne paasdagen toegewnest!

Nu ben ik al een aantal dagen aan het wachten op de volgende opdrachten elk 15 a 16 uur.
Je kunt ook een weekje vakantie nemen, en er dan 7 achter elkaar doen :)

Zelf vind ik 1 per dag veel relaxter. Je hebt dan niet dat je een opdracht krijgt op een verkeerd moment, zoals zaterdag-ochtend "doe 5 toren confrontaties", of op zondag "doe 8 toernooi-confrontaties".

Voor de rest prima event met mooie leuke gebouwen.
Grafisch is er nog altijd niets mis mee, maar "leuk" ben ik het toch niet helemaal mee eens. 99% is pop/cult gebouwen, en als een gebouw dan iets extras doet is dat extra geheel waardeloos, omdat het gebouw ook bevolking geeft.

De andere geschenken worden steeds een beetje minder per event. Dat wijs ik dan maar toe dat je steeds meer events krijgt?
Ze zijn aan het optimaliseren, hoe weinig kunnen we geven voordat iedereen ophoudt met spelen?

Ik kan wel begrijpen dat ze veel gebouwen moeten hebben om weg te geven, en niet elk gebouw kan goed zijn. Aan de andere kant, als je alleen maar hopeloze prijzen geeft is er ook geen reden meer om het event te spelen. Bijv 10 kp instant als dag-prijs, voor een 10% kans of zo? Ik krijg meer kp instants binnen na een weekje toernooi. Er zou wel iets van goede prijzen in moeten zitten, naar mijn mening.
 
Grafisch is er nog altijd niets mis mee, maar "leuk" ben ik het toch niet helemaal mee eens. 99% is pop/cult gebouwen, en als een gebouw dan iets extras doet is dat extra geheel waardeloos, omdat het gebouw ook bevolking geeft.
Ik bedoelde ook grafisch :)...en ja ik begrijp je maar sommige spelers zitten hier misschien op te wachten...ikzelf niet zo want het vervalt nog te snel als je groeiende bent.

ik heb trouwens ook een vraagje: wie zet deze feniks neer in zijn stad?
 

Aeva

Chef
Feniks ziet er leuk uit, maar ik zet 'm niet neer. De koudvuur, gouden en storm heb ik overigens ook niet neergezet. Vind ze allemaal mooi, maar de ruimte in de stad wordt door andere zaken gebruikt waarvan ik vind dat ik het harder nodig heb.
 
Ik plaats die waarschijnlijk wel maar dat komt omdat ik naar H17 ga en de speciale goederen nodig heb.
Veel zal afhangen hoeveel managebouwen ik nog kan winnen.
 
Wat ik niet begrijp is dat voor dag 11 op Elvengems aangekondigd staat dat de dagprijs het Lava ei zal zijn en dit dan in werkelijkheid niet klopt en iets anders is, wat is de reden daarvan als ik vragen mag??
 

Aeva

Chef
Elvengems is een spelerssite en zij geven weer wat en hoe er op beta is gespeeld. Soms is beta gelijk aan de live-versie en soms niet. Deze keer zijn sommige prijzen niet hetzelfde c.q. in dezelfde volgorde. Dat gebeurt vaker, niet echt bijzonder.
 
Bovenaan