• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2020

DeletedUser2578

Guest
Het maakt ook verschil of je op A of W speelt, Ik speel op W en probeer maar eens aan sentient te komen als je al bijna nagenoeg in H14 zit. Nog te weinig spelers die sentient hebben of nog niet de juiste. Dus veel onderzoeken op PP. Dus zorg ik dat ik al zover mogelijk ben met de opdrachten en verzameld heb en ik kan helemaal los voor de PP spreuken. Al heb ik er genoeg voor dit hoofdstuk, voor de komende 2 zal er nog bij moeten komen.
Ik speel het op A en W (klein account) maar op W ben ik niet zo ver als jij, wow H14 is echt ver voor W! Op W merk ik wel dat het verzamelen van visioendampen en een groot hoeveelheid T1 lastig is.
Kan niet wachten op die beer.
OP A heb ik de beer nu op stadium 2 staan. Het is fijn dat het toch al een behoorlijk niet-bonus sentient grondstoffen geeft. Ik zie dat het vanaf stadium 3 twee verschillende niet-bonus sentient grondstoffen geeft, goed om de Toren mee te spelen. Goed bedacht door de ontwikkelaars!:)
 
Eigenlijk vind ik dit best wel een beetje.... ouderwets:

Firefox_Screenshot_2020-09-08T05-27-21.151Z.png
 
Ik ben weer net zoals iedereen weer lekker aan de slag met de opdrachten :) alleen viel mij op dat er bezuinigd wordt...eerst was 6 sterretjes vooruit voor 141 sleutels ...nu 5 sterretjes vooruit voor 139 Sleutels....
 

DeletedUser4585

Guest
Geef mij maar die portaalwinst, kan die voeding naar fikkie. :p
 
Potdosie, geen portaal winst ding, zo balen, ik haak alweer af, zat mijn best te doen, maar dit event wordt als 4 de? event op een rij met prut prijzen weer niets.
 
Wereldkaart ontmoetingen volgens mij, anders staat er normaal "toernooi" bij.

Het probleem zit hem echter in "OF" vermoed ik, ze bedoelen volgens mij "6 ontmoetingen" OF "6 ontmoetingen in de toren".
Dus geen mix.

Ik doe normaal veiligheidshalve altijd maar 1 van de alternatieven.
 

Aeva

Chef
Paar weken geleden zat ik ineens helemaal zonder voer... dat was niet grappig. Dus ik probeer vanavond nog een paar van die voederpakketjes te pakken te krijgen. Je kunt nooit genoeg dierenvoer hebben :p
 
Wereldkaart ontmoetingen volgens mij, anders staat er normaal "toernooi" bij.

Het probleem zit hem echter in "OF" vermoed ik, ze bedoelen volgens mij "6 ontmoetingen" OF "6 ontmoetingen in de toren".
Dus geen mix.

Ik doe normaal veiligheidshalve altijd maar 1 van de alternatieven.
ik had dus 2 wereldkaart ontmoetingen en 4 toren ontmoetingen gedaan,helaas telde de twee wereldkaart ontmoetingen niet mee, is idd een beetje onduidelijk wat er nou bedoeld word,maar inmiddels ben ik al weer verder,het zal wel of/of zijn.
 
Potdosie, geen portaal winst ding, zo balen, ik haak alweer af, zat mijn best te doen, maar dit event wordt als 4 de? event op een rij met prut prijzen weer niets.

Dat gebouw met 511 volk/m2 is best wel behoorlijk goed. Zeker vergeleken bij wat we de afgelopen events gezien hebben.

Het probleem zit hem echter in "OF" vermoed ik, ze bedoelen volgens mij "6 ontmoetingen" OF "6 ontmoetingen in de toren".
Dus geen mix.
ik had dus 2 wereldkaart ontmoetingen en 4 toren ontmoetingen gedaan,helaas telde de twee wereldkaart ontmoetingen niet mee, is idd een beetje onduidelijk wat er nou bedoeld word,maar inmiddels ben ik al weer verder,het zal wel of/of zijn.

Als er of staat moet je de ene of de ander geheel volbrengen. Als er en/of staat, kun je mixen. Goed op de kleine letters letten :)
 
Dat gebouw met 511 volk/m2 is best wel behoorlijk goed. Zeker vergeleken bij wat we de afgelopen events gezien hebben.




Als er of staat moet je de ene of de ander geheel volbrengen. Als er en/of staat, kun je mixen. Goed op de kleine letters letten :)
Dat snap ik wel ;) ik lees altijd de kleine lettertjes, Maar *****Los 6 ontmoetingen op***** Wat bedoelen ze hier dan mee?? welke ontmoetingen? waar?
OF los 6 ontmoetingen in de Toren op.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan