• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: waar blijven de nieuwe buren?

Ik breng dit probleem wekelijks onder de aandacht. Er wordt ook wel gewerkt aan een oplossing. Het herschrijven van het algoritme is een lastig verhaal. Vanuit het midden werken, zoals het nu gaat is relatief eenvoudig. Als je iedereen buren wilt gaan geven, moet je daar een aardig ingewikkeld systeem voor maken. Daar wordt nu aan gewerkt en getest. Ik had gehoopt dat het met 1.4 klaar zou zijn, maar ik zie op de beta dat dat helaas niet gelukt is. Ik hou goede hoop dat het toch bij een van de eerst volgende updates daarna zal zijn. Dat kan ik echter helaas niet beloven...

Dank,

Eindelijk hoop, heb helaas een feeenspeler zien opgeven die in de woestijn speelt,en ivm met toernooien worden zonder wijzigingen de woestijnspelers wel heel erg genaaid.(zelf zit ik op het randje en heb er minder last van.
 
Inderdaad, maar echt meer info hebben we niet gekregen, behalve we werken er aan :).
Ikzelf zit op 145 vakjes van het middelpunt (denk ik want ik weet niet als je recht naar boven als 1 vakje mag tellen, want je kan dat ook doen door eentje naar rechtboven en dan linksboven)

ik heb 126 buren vrijgespeeld, waarvan ik er nog 36 over heb, en daarvan zijn er nog 12 actieven.
Als de veranderingen er aan komen verwacht ik dus snel wel wat nieuwe buren, maar ik zal er maar niet op hopen dat ik er direct iets mee ben in de komende tournements.
 

DeletedUser580

Guest
Ik hoop dat je mij tot je actieve buren telt... (al doe ik weinig aan burenhulp, ivm overbodig voor mijn munten/gereedschappen hoeveelheid) Al heb ik inderdaad net als jou, weinig buren over.
 
Ik hoop dat je mij tot je actieve buren telt... (al doe ik weinig aan burenhulp, ivm overbodig voor mijn munten/gereedschappen hoeveelheid) Al heb ik inderdaad net als jou, weinig buren over.
Jup jij was 1 van die 12, en momenteel doe ik ook niet veel burenhulp, ben een account gestart op beta en heb plots veel moeite om genoeg tijd te vinden om mijn burenronde te doen, ook al hebben we maar zo weinig buren :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb momenteel van de 57 ontdekte provincies maar 22 buren... Bovendien krijg ik enkel van 2 buren burenhulp...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan