• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: waar blijven de nieuwe buren?

DeletedUser472

Guest
die zitten niet in het midden maar juist in de buitenkant daar zijn inderdaad weinig leden (het exacte middepunt is lord jirre dat is het midden)
 

DeletedUser

Guest
Ik begreep dat je het middelpunt van mijn landkaart bedoelde, sorry
 

DeletedUser472

Guest
Ik begreep dat je het middelpunt van mijn landkaart bedoelde, sorry

is niet erg hoor iedereen maakt fouten

maar ja voor de mensen de nieuwe buren het land kaart verander kost aardig tijd en moeite aan de ene kant kan ik begrijpen dat ze de nieuwe van binnen naar buiten doen want voor de mensen die nieuw zijn zitten in zon fase willen we dit spel actief gaan spelen en in die tijd dat ze zitten te denken moeten we ze goed mogelijk maken zou ik zeggen zodat ze blijven spelen want dan krijgen we meer mensen
 

DeletedUser7

Guest
(het exacte middepunt is lord jirre dat is het midden)
Ik ben niet het exacte midden, ik zit er alleen heel erg dicht bij. Ik was, als ik het me goed herinner, de 13e speler die zich aanmelde op de Nederlandse server :)
 

DeletedUser472

Guest
wie is dan het exacte midden punt ben erg nieuwsgierig (volgens mij pakken de meeste mensen jouw als midden)
 

DeletedUser

Guest
Lifesaver zit inderdaad "in de woestijn", ongeveer een tiental steden ten westen van het gebied dat goed gevuld is.
Volgens het huidige systeem krijgt die nooit nog nieuwe buren, tenzij er duizenden nieuwe spelers bij komen.
 

DeletedUser583

Guest
Lifesaver zit inderdaad "in de woestijn", ongeveer een tiental steden ten westen van het gebied dat goed gevuld is.
Volgens het huidige systeem krijgt die nooit nog nieuwe buren, tenzij er duizenden nieuwe spelers bij komen.
Precies Stefan, "NOOIT" dus, zal hij leuk vinden en met zoveel andere die op zo'n verlaten plek komen is het toch logisch dat ze stoppen met dit spel?

Als je begint en nog niet in 'n BS bent opgenomen, dan ben je echt 'n "Remi" op de kaart.

Nee, de verdeeldheid wat dat betreft is zéér slecht in dit spel verwerkt.

Tja en er kunnen wel duizenden spelers bijkomen, er lopen er dubbel zoveel van weg, m.n omdat de start al heel moeizaam is en je zonder buren niet ver komt.

Totaal kansloos!
 

DeletedUser

Guest
wie is dan nummer 1
Ik gok op papab.
Dan zit Desi in de eerste ring er omheen, en Lord Jirre in de tweede. Dat kan kloppen.
Of het zou een speler moeten zijn die gestopt en al vervangen is.

Zeg, hoe groot is die kaart eigenlijk? Na een half uur scrollen zit ik nog niet aan de rand?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
er is momenteel al op beta toernooien maar ben daar nog niet op beta waar kan ik over toernooi meer info vinden behalve innogames tv
 

DeletedUser3

Guest
Ik breng dit probleem wekelijks onder de aandacht. Er wordt ook wel gewerkt aan een oplossing. Het herschrijven van het algoritme is een lastig verhaal. Vanuit het midden werken, zoals het nu gaat is relatief eenvoudig. Als je iedereen buren wilt gaan geven, moet je daar een aardig ingewikkeld systeem voor maken. Daar wordt nu aan gewerkt en getest. Ik had gehoopt dat het met 1.4 klaar zou zijn, maar ik zie op de beta dat dat helaas niet gelukt is. Ik hou goede hoop dat het toch bij een van de eerst volgende updates daarna zal zijn. Dat kan ik echter helaas niet beloven...
 

DeletedUser472

Guest
Ik breng dit probleem wekelijks onder de aandacht. Er wordt ook wel gewerkt aan een oplossing. Het herschrijven van het algoritme is een lastig verhaal. Vanuit het midden werken, zoals het nu gaat is relatief eenvoudig. Als je iedereen buren wilt gaan geven, moet je daar een aardig ingewikkeld systeem voor maken. Daar wordt nu aan gewerkt en getest. Ik had gehoopt dat het met 1.4 klaar zou zijn, maar ik zie op de beta dat dat helaas niet gelukt is. Ik hou goede hoop dat het toch bij een van de eerst volgende updates daarna zal zijn. Dat kan ik echter helaas niet beloven...


dankje desi voor een goeie uitleg hopelijk is het nu voor iedereen duidelijk wat er allemaal gebeurt achter de schermen in ieder geval snap ik het
 

DeletedUser990

Guest
Hoop dat het tweede dorp kiezen wordt. Zoek ik een dorp met elixer bonus.
 

DeletedUser472

Guest
zou ik niet willen dan wordt het heel makkelijk om goederen te krijgen
 
Bovenaan