• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: waar blijven de nieuwe buren?

DeletedUser1294

Guest
In totaal heb ik nog 14 buren over van de 191 ontdekte provincies. Nergens heb ik binnen mijn bereik nog mogelijkheden voor het ontdekken van nieuwe buren. Dit duurt nu al minstens 2 maanden. Wanneer wordt mijn gebied uitgebreid met nieuwe spelers?
 

DeletedUser1152

Guest
och das idd wel erg weinig... bij mij verdwijnen er soms ook maar gelukkig (tot nu toe) nog niet zoveel
en zit je al in broederschap ? dan heb je via deze weg ook nog hulp he
 

DeletedUser1294

Guest
Ja, gelukkig heb ik actieve broeders, maar ik hoor hen inderdaad over regelmatige hulp van buren. Voor mij is dat er helaas maar één.
 
In totaal heb ik nog 14 buren over van de 191 ontdekte provincies. Nergens heb ik binnen mijn bereik nog mogelijkheden voor het ontdekken van nieuwe buren. Dit duurt nu al minstens 2 maanden. Wanneer wordt mijn gebied uitgebreid met nieuwe spelers?

Nooit meer buren :(, het zou verstandig zijn als ze eerst de huidige groote van de wereld laten vollopen voor ze weer handmatig alle inactieven eruit mikken.

Ik zit nu letterlijk op de grens, tot mijn hoogte komen er nieuwe buren bij, erboven niet dan begint namelijk de nieuwe verwijderingsronde en wordt alles weer vanaf het centrum toegevoegd.

Sterkte met het waardeloze beleid dat je slechts 14 buren opleverd.
In andere spellen doen ze het slimmer, daar wordt de account inactief gemaakt(niet meer inloggen), maar blijft het bestaan.
Nieuwe spelers vervangen deze inactieve accounts op volgorde van hoe lang deze inactief zijn.

geen inactieve accounts de wereldwordt groter, inactieve accounts er veranderd niets.
 

DeletedUser47

Guest
Ik weet dat Innogames bezig is met het probleem, hoe ze het oplossen en wanneer het in het spel komt weet ik alleen niet.
 

DeletedUser

Guest
is het zo moeilijk dan om steden pas te vervangen als er nieuwe speler is in plaats van ze weg te halen zoals nu gebeurt ?
 

DeletedUser47

Guest
Dat weet ik niet, ik ken de code van Elvenar niet. Maar zoals ik al aangaf weet ik niet wat de oplossing gaat worden, dus misschien dat ze wel met iets heel anders komen.
 

DeletedUser

Guest
ik ken de code ook niet maar weet wel dat het probleem al lange tijd speelt
en met het nieuwe idee van tournamenten is het wel prettig om ook buren te hebben anders is wel heel lastig om hoge tournament points te krijgen
 
zelf hebben ze aangegeven te kijken naar een imitatiedorp met enkel een stadhuis en en arbeidershut.
Dit betekent nog steeds dat je geen active buren krijgt tenzij je in het centrum zit, zij in niemandsland blijvgen in niemandsland maar dan kunen ze wel geld ophalen.

Samen dingen doen, burenhulp krijgen ect zit er nooit meer in, tenzij ze ergens een werkende hersencel krijgen en een oplossing invoeren waarbij accounts vervangen worden op basis van hoelang ze al geen eigenaar meer hebben. het vanaf het centrum ding is waardeloos en maakt je startpositie en toss of luck.
 

DeletedUser1126

Guest
Ze zouden het systeem moeten gaan veranderen. Niet per buur je bonus krijgen , maar per vrijgespeelde provincie.
Dit is een veel eerlijker systeem in mijn ogen.

Ook ik zie ineens weer buren "vertrekken" ( lees weggehaald) . EN buren in de buurt ( nog te ontdekken) zijn er ook niet veel meer .
 
Het is redelijk makkelijk op te lossen:

Je mag nu meerdere accounts hebben, laat mensen die met meerdere accounts willen spelen gewoon dorpen overnemen van inactieve spelers.
Men moet dan wel het systeem aanpassen dat je van dorp kunt wisselen ipv in te moeten loggen op een ander account.
Evt zou men bestaande dorpen welke een bepaalde grote hebben voor een klein symbolische bedrag aan diamanten kunnen overnemen in de staat zo het dorp nu is.
Zo snijd het mes aan twee kanten, Inno games verdient een klein beetje aan de diamanten en speler die evt een dorp willen overnemen voor een kleine hoeveelheid diamanten hoeven niet helemaal vanaf 0 opnieuw te beginnen.

Zelf zou ik best wel een tweede dorp willen maar om telkens in te moeten loggen met een ander account dat houd mij tegen. Als ik gemakkelijk van dorp kan wisselen zou ik het zeker doen.
 
Ik snap niets van de beheerders van dit spel, je zou bijna denken dat ze liever geen nieuwe spelers meer willen hebben. Het is onverklaarbaar dat dit probleem, dat al minstens een half jaar speelt (zolang speel ik het grofweg), niet een hoge prioriteit krijgt om opgelost te worden. Als je als nieuwe speler ergens gedropt wordt en al in de tweede ring vind je allemaal lege (niet bestaande) dorpjes, dan is de lol er gauw af denk ik. Persoonlijk had ik na de eerste schoonmaakgolf die ik meemaakte, begin februari denk ik, nog zo'n 20% van mijn ontdekte dorpsplekken ook bezet, daarna werd het weer langzaam opgevuld tot eind maart, tot ik op 19 maart een top bereikte van 80% bezet, daarna worden ze weer stelselmatig verwijdert en nu zit ik op 60% en daarmee ben ik één van de gelukkigen, want kijk ik naar een plaatsje of 10 tot 15 westelijk van mij dan zit daar ook een grote speler die waarschijnlijk al bijna een jaar speelt, maar de vulperiode die ik meemaakte gemist heeft en naar mijn inschatting nu al minstens 4 maanden met een dekkingspercentage van pak weg 20% zit. Droevig, amper muntjes genoeg te verzamelen om die idioot dure verkenner aan de gang te houden, nogmaals, treurig, dat kan toch niet de bedoeling zijn van dit spel??
 

DeletedUser1126

Guest
@albrecht

Ik sta ook steeds meer in dubio of ik het spel zo nog wel wil doorspelen.
De verschillen die ontstaan zijn van die mate dat er van "oneerlijkheid" gesproken kan worden.
De een heeft 60 provincies en heeft 45 buren de ander heeft 110 provincies en 30 buren ( als voorbeeld , maar niet ver van de werkelijkheid )
Zelf heb ik een spelende kennis hier , die 10 provincies minder heeft als ik , maar heeft 50 % meer wereldburen.
Als we dan nog eens naar spelende wereldburen gaan kijken wordt het verschil nog veel groter, en daardoor neemt de ongelijkheid substantieel toe
Ik begrijp dat 100% gelijkheid niet kan , maar ik ben het met je stelling eens , dat dit idd niet de bedoeling van het spel kan zijn.
 
Ik moet nu gaan verkennen in een deel ten noord westen van mij, maar waarom zou ik, nieuwe buren wonen daar niet,bekijk mijn kaart.
 

Bijlagen

  • TheGreatVoid.JPG
    TheGreatVoid.JPG
    530,6 KB · Weergaven: 85

DeletedUser

Guest
Als je geen buren hebt kan je binnenkort de toernooien winnen zonder tegenstand.
 

DeletedUser472

Guest
stefan ik weet niet of je dat een voordeel mag noemen
 

DeletedUser

Guest
In totaal heb ik nog 14 buren over van de 191 ontdekte provincies. Nergens heb ik binnen mijn bereik nog mogelijkheden voor het ontdekken van nieuwe buren. Dit duurt nu al minstens 2 maanden. Wanneer wordt mijn gebied uitgebreid met nieuwe spelers?
Hier dezelfde ellende.
De weinige buren die ik al had gedurende de afgelopen maanden lopen nu ook weg omdat het haast geen spelen is zodat de spoeling nog dunner word.
Als ze nu eens een script maken waardoor de landkaarten als het ware worden samengevoegd zodat iedereen een volle landkaart krijgt, dan zou iedereen blij zijn.
Zoals het nu gaat volgens mij komen eventueel nieuwe spelers er steeds aan de buitenkant van de landkaarten bij en lopen dus tegen dezelfde leegheid aan wat heel erg spelbedervend is.
 

DeletedUser472

Guest
Zoals het nu gaat volgens mij komen eventueel nieuwe spelers er steeds aan de buitenkant van de landkaarten bij en lopen dus tegen dezelfde leegheid aan wat heel erg spelbedervend is.

nee ze komen niet meteen naar de buitenkant ze komen juist in de binnekant en gaan dan naar buiten als ze buiten allemaal zouden geplaats worden was er geen probleem

het probleem is juist dat de mensen in de buitenkant weinig mensen hebben en als er nieuwe bij komen komen die eerst in het midden en die hebben al veel buren
 

DeletedUser

Guest
nee ze komen niet meteen naar de buitenkant ze komen juist in de binnekant en gaan dan naar buiten als ze buiten allemaal zouden geplaats worden was er geen probleem

het probleem is juist dat de mensen in de buitenkant weinig mensen hebben en als er nieuwe bij komen komen die eerst in het midden en die hebben al veel buren
Als ik op mijn landkaart kijk heb ik alleen langs de rand een paar mensen en een enkeling in het midden, totaal ongeveer 15 buren terwijl er makkelijk 90 bij zouden horen te staan
 
Bovenaan