• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: verplaatsing van spelers

DeletedUser472

Guest
wanneer komt het dan in nederland hoop dat hier een moderator kan antwoorden zodat we het effe 100 procent weten
 

DeletedUser7

Guest
Er staat op het moment nog geen datum vast, maar zoals al gezegd, US probeert het nu uit, gaat dat allemaal goed, dan kunnen we het hier ook ter zijner tijd verwachten.
 
Half September waren ze er klaar mee op beta 100% gelukt en het was klaar voor live servers, lees daarna niets meer erover dus is het klaar voor overal.
Maar ze hebben het nu nog niet eens bij de normale servers in de US dus gedaan begrijp ik hieruit?
Helaas naja wachten dan maar.
 

DeletedUser47

Guest
Half September waren ze er klaar mee op beta 100% gelukt en het was klaar voor live servers, lees daarna niets meer erover dus is het klaar voor overal.
Maar ze hebben het nu nog niet eens bij de normale servers in de US dus gedaan begrijp ik hieruit?
Helaas naja wachten dan maar.
Dit is natuurlijk een belangrijke feature, ze willen daarom ook goed testen dat alles werkt naar behoren. Het zou zonde zijn als door een rare fout opeens je stad weg is of zoiets. Dat het op de beta goed werkt betekend niet 100% dat het ook op de live servers goed werkt. Daarom is eerst US aan de beurt om te kijken of het live ook naar behoren werkt.
 

DeletedUser1273

Guest
Ben aan het duimen ;) , ben aan de 141 provincies en heb nul actieve buren wat betref burenhulp. Gelukkig wel een goede broederschap!
Van mij mag de verplaatsing beginnen.
 
Ik zie dat we sinds vandaag kunnen aanvinken als we willen verhuizen of niet (in instellingen) wil dat zeggen dat we komende maandag gaan verhuizen? Wooohoo
 
Ze zijn dit server voor server aan het invoeren. enkele andere servers zijn al voor ons geweest.
de kans is aanwezig maar verwacht niet teveel, het kan goed nog wel even duren.
Verplaatsen vind echter wel alleen plaats als er geen toernooi plaatsvind, dus op zondag maandag of dinsdag voor 8 uur.
 

DeletedUser671

Guest
de eerste tests zijn nu gedaan maar worden nog handmatig uitgevoerd.
Ik verwacht dit dus niet zo snel als reguliere updates op onze server

Ga ervanuit dat ze het dit keer uitvoerig testen voor ze ermee live gaan.

Waarom zouden ze uitvoerig testen? Als de hele beta server negatief is over een update voeren ze het ook gewoon door. Het is dan sowieso de vraag waarom ze (nog) een beta wereld hebben....
 

DeletedUser286

Guest
Ben benieuwd! Ik wil wel verplaatst worden: allemaal grotere spelers die er mee gekapt zijn in mijn buurt. Schiet niet op. Van de vele buren zijn er maar 7 die regelmatig tot dagelijks motiveren. Ik kan dus wel verbeteren! ;)
 

DeletedUser222

Guest
"MuddyWaters58, "allemaal grotere spelers die er mee gekapt zijn in mijn buurt."

Hier heb je helemaal gelijk in. Daarom bevreemd het mij dat standaard het vinkje aan staat om te kunnen verhuizen.
Deze vertrokken spelers worden nu ook automatisch verplaatst en kom je ze weer tegen.
 

DeletedUser

Guest
"MuddyWaters58, "allemaal grotere spelers die er mee gekapt zijn in mijn buurt."

Hier heb je helemaal gelijk in. Daarom bevreemd het mij dat standaard het vinkje aan staat om te kunnen verhuizen.
Deze vertrokken spelers worden nu ook automatisch verplaatst en kom je ze weer tegen.

Niet als ze niet actief zijn. Zover ik begrepen heb word je bij 4 weken inactiviteit niet verhuisd of geparkeerd in een inactieve zone.
Het is wel vervelend dat die verhuizing nu vlak na de lancering van het nieuwe vechtsysteem gebeurd. Spelers die hierdoor er toch mee stoppen, zullen in eerste instantie wel meeverhuisd worden, dus dan begint het hele verhaal van inactieve buren weer opnieuw :rolleyes:
 

DeletedUser1143

Guest
Ik neem aan dat nu ze de optie van verhuizen er in gevoegd hebben er regelmatig een verhuis cyclus komt , waardoor er regelmatig inactieven naar de buitenkant verplaatst worden.
Zo heb ik het iig begrepen dat inactieve accounts ook verhuist worden maar dan naar de buiten cirkel zodat er ruimte komt voor actieve spelers in de binnen cirkel en daarom het vinkje automatisch op verhuizen staat , anders zouden de inactieven blijven staan als t vinkje automatisch op niet verhuizen staat.
 

DeletedUser1273

Guest
Yess, ik ben verplaatst, en heb nu buren!

Nu heb ik 3 luxe-problemen :p
1 Burenhulp duurt nu wel veel langer
2 Ik kom objecten te kort om burenhulp te ontvangen
3 Mijn lijst van notificaties is te klein.

Wat heerlijk om hier last van te hebben!
 
:D:Doooh ik ben :D:D van jaloezie op diegene die nu al in de verhuis zitten, als ik hun verhalen hier lees zoals bij @An Onymus
nou dan zit ik met 8 buren waar ik een wederdienst van krijg toch niet zo goed als ik dacht. en ik heb al een 125 provincies ontdekt:(:(
 

DeletedUser1086

Guest
Ik neem aan dat nu ze de optie van verhuizen er in gevoegd hebben er regelmatig een verhuis cyclus komt , waardoor er regelmatig inactieven naar de buitenkant verplaatst worden.
Zo heb ik het iig begrepen dat inactieve accounts ook verhuist worden maar dan naar de buiten cirkel zodat er ruimte komt voor actieve spelers in de binnen cirkel en daarom het vinkje automatisch op verhuizen staat , anders zouden de inactieven blijven staan als t vinkje automatisch op niet verhuizen staat.
blijkbaar worden de inactieven nu dan toch weer NIET verplaatst naar buiten ....
 
Bovenaan