• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: verplaatsing van spelers

Ik zou eigenlijk willen weten waar het midden van de wereld is?

Want stel je zit daar al dan wil je toch niet verplaatsen maar als je dat niet weet weet je ook niet of je JA of NEE moet zeggen tegen verplaatsen.

En ben benieuwd als het komt waar het standaard op gaat staan ik neem aan op NEE want als je dan niet actief bent met spelen word je ook niet verplaatst.

Voor mijzelf is het makkelijk, verplaatsen want ik heb 1 actieve buur die langskomt bij 160+ landjes :)
 

DeletedUser7

Guest
Op Beta staat hij standaard op "Ja", maar dat kan ook zijn omdat ze het daar toch uit moeten testen. Ik denk echter dat hij hier ook standaard op "ja" zal staan.
En het midden zit in de buurt van Desi. Ik zit er zelf ook in de buurt. Ik zou me echter niet te veel zorgen maken, de verplaatsing gebeurt namelijk vanaf de buitenste ringen. Die gaan eerst allemaal zo ver mogelijk naar binnen. En dat gaat door totdat het een grote buurt is in het midden met zo min mogelijk lege plekken. Je komt dus sowieso niet op een slechtere plek.
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf zeg altijd desi volgens mij is hij het exacte middenpunten of 1 van zijn buren meteen naast hem maar ik ga voor desi als middenpunt

weet iemand eigenlijk wanneer ook op de live server je stadje wordt verplaatst
 

DeletedUser613

Guest
Ben heel benieuwd. Ik heb wel vrij veel actieve buren, maar ook een heleboel die nieuw gestart zijn en er vervolgens niets meer mee doen. Kunnen die niet gewoon eruit gehaald worden? Ik wil wel 2 dingen: bij mijn BS mensen en bij mijn vaste actieve buren. Kan dat ook? ☺

Jij heb heel veel buurtjes elendis kijk bv eens bij Goldilocks, die heeft echt bijna niemand. Daarvoor is het verplaatsen ook echt bedoeld en niet echt voor mensen zoals jij :p
 

DeletedUser472

Guest
weet iemand wanneer de buren worden verandert wanneer zal dat hier komen
 

DeletedUser7

Guest
Geen idee. Nog even afwachten. Dit is echt zo'n update waar je niet per ongeluk een klein bugje er in wil laten. Het moet dus eerst goed getest worden.
 
Beter laat dan nooit heeft mij een speler gekost omdat ie alleen stond en 2 buren had, belangrijk is Elvenar dat men er hard aanwerkt
aan de afwerking en het verloop van het spel.
 

DeletedUser1467

Guest
Vorige keer dat ik op het forum kwam, was dat nog in een topic waarin werd gezegd dat er al heel lang gevraagd is om buren te verplaatsen, maar dat dat absoluut onmogelijk was. Het onmogelijke is dus toch mogelijk gemaakt. Ik ben blij voor de spelers die het betreft.
Zelf zit ik gelukkig in een buurt waar vrijwel doorlopend alle plaatsen bezet zijn. Ik ga dus niet verhuizen.
 

DeletedUser1391

Guest
Wat als je in een buurt zit waar eigenlijk nooit een tekort aan buren is (ik zit nl in de buurt van Desi en Lord Jirre), maar waar slechts een derde van echt actief is? Die niet actieve buren worden niet verwijderd omdat ze ofwel al ver gevorderd waren in het spel, ofwel ooit geld aan diamanten hebben gespendeerd...
 

DeletedUser472

Guest
Wat als je in een buurt zit waar eigenlijk nooit een tekort aan buren is (ik zit nl in de buurt van Desi en Lord Jirre), maar waar slechts een derde van echt actief is? Die niet actieve buren worden niet verwijderd omdat ze ofwel al ver gevorderd waren in het spel, ofwel ooit geld aan diamanten hebben gespendeerd...

desi en jirre zitten beide in het midden bijna het exacte midden punt dus als eerste duurt het heel lang voordat jij wordt verplaats en als je al wordt verplaatst vraag ik me af of je een betere buurt krijgt


Het onmogelijke is dus toch mogelijk gemaakt

je kent het gezegde alles is onmogelijk tot het mogelijk is
 

DeletedUser1391

Guest
desi en jirre zitten beide in het midden bijna het exacte midden punt dus als eerste duurt het heel lang voordat jij wordt verplaats en als je al wordt verplaatst vraag ik me af of je een betere buurt krijgt
op zich vraag ik niet om verplaatst te worden hoor, ik zit daar goed, ik heb zelden een goudmijn ipv een buur, ik wilde gewoon maar aangeven dat er heel veel niet-actieve spelers bestaan, die maar blijven bestaan omdat ze ooit... Nujah, je snapt mij wel! Ik vind dat zonde! Verder ga je mij niet horen klagen hoor! Want ik heb veel buurtjes waarbij ik munten kan gaan rapen ;-)
 

DeletedUser7

Guest
Die steden zullen helaas gewoon blijven bestaan. Wellicht dat de devs in de toekomst besluiten die spelers meer naar de buitenring te verplaatsen.
 
Nou ik hoop dat we niet lang hoeven te wachten.
Ze zijn op beta klaar ermee en geen problemen geheel 100% gelukt.
En ze zeggen het is klaar voor "live worlds" dus kom maar op :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser472

Guest
heeft iemand enig idee wanneer de steden worden verplaats is al effe geleden dat beta was ging prima dus wanneer komt het
 
Bovenaan