• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: verplaatsing van spelers

Mooi op de beta is het nu mogelijk om spelers te verplaatsen zodat we niet meer met lege plekken zitten (gebeurde daar op 22 Aug. voor de 1ste keer).
En je mag zelf aangeven of je wel of niet verplaatst wil worden door middel van een vinkje te zetten.
FIJN! Ik kan er bijna niet op wachten :)
 
de eerste tests zijn nu gedaan maar worden nog handmatig uitgevoerd.
Ik verwacht dit dus niet zo snel als reguliere updates op onze server

Ga ervanuit dat ze het dit keer uitvoerig testen voor ze ermee live gaan.
 
Nee er staat alleen de 1ste word met de hand gedaan en die is geweest daarna doen ze het automatisch dus dat zijn de volgende tests staat geen datum bij.
Maar ben blij dat eraan gewerkt word en dan krijgen we dit hier ook wel maak niet uit zo lang zal het duren verwacht dat alles daar goed gaat we het hier ook wel in 2 maanden hebben
 

DeletedUser613

Guest
Nee er staat alleen de 1ste word met de hand gedaan en die is geweest daarna doen ze het automatisch dus dat zijn de volgende tests staat geen datum bij.
Maar ben blij dat eraan gewerkt word en dan krijgen we dit hier ook wel maak niet uit zo lang zal het duren verwacht dat alles daar goed gaat we het hier ook wel in 2 maanden hebben

Leuk voor de mensen die niet veel buurtjes hebben, ben benieuwd hoe de testen verlopen op beta.
Leuk dat jet het hier ff meld :)
 

DeletedUser472

Guest
gewoon een vraagje als iemand weet in het geval dat je verplaats verlies je dan je eigen actieve buren of worden die mee verplaatst
 

DeletedUser613

Guest
gewoon een vraagje als iemand weet in het geval dat je verplaats verlies je dan je eigen actieve buren of worden die mee verplaatst

Denk niet dat die mee verplaatst worden, je moet ook aangeven of je verplaatst wil worden, dan moeten hun dat ook doen en het kan dan toevallig zijn dat ze in dezelfde buurt komen maar je moet er niet van uit gaan denk ik.
 

DeletedUser7

Guest
Wat @loveley angel zegt klopt. Ook als jij en je buur tegelijk verplaatst wordt is er geen garantie dat je weer bij elkaar wordt geplaatst. Dit komt o.a. doordat er moet worden gekeken naar een geschikte plek (met de juiste provincies om je stad).
 
Ja precies ik heb b.v. 160 landjes en er komt maar 1 buur langs zelf kan ik er maar by 5 ofzo langs dat is dus waardeloos.
Nee je krygt niet je vaste buren als je verplaatst dat is gewoon random.
Maar als je nee zegt tegen verplaatsing en de anderen ja dan zit je straks alleen dus ik zou niet nee zeggen beter allemaal actieve spelers om je heen dan allemaal non-players of helemaal niks.
 

DeletedUser472

Guest
Wat @loveley angel zegt klopt. Ook als jij en je buur tegelijk verplaatst wordt is er geen garantie dat je weer bij elkaar wordt geplaatst. Dit komt o.a. doordat er moet worden gekeken naar een geschikte plek (met de juiste provincies om je stad).

ik zelf vind dit toch aardig jammer als eerste krijg je toch nog een band met je buren die je nu gewoon verliest je kan er voor kiezen om natuurlijk te blijven staan enkel kan je dan niet garanderen van je buurtjes dit vind ik toch aardig jammer

en zou het dan niet meteen ook een fijn idee zijn om ook te mogen kiezen waar je terecht komt zodat je bijvoorbeeld ook met je bs leden samen kan zijn zodat je bijvoorbeeld samen toernooi kan doen ik zou dit aardig leuk vinden om met mijn bs leden te kunnen doen
 
Je zegt goede band met je buren die je nu verliest dus zo een goede band is het niet hahaha anders bleven ze wel.

Met je bs naast elkaar dan verlies je toch wel wat want de bs leden kan je burenhulp verlenen en als je die allemaal naast je hebt dan is het toch 24 maal minder burenhulp die je anders van anderen had lijkt me niet lekker.
 

DeletedUser472

Guest
nog laatste vraag ze zeiden dat hoe sneller en dichter je bij het midden komt afhangt van hoe actief je bent maar hoe wordt dat gemeten is het dan wie het langste online is of wie de meeste punten is hoe berekenen ze dat
 

DeletedUser472

Guest
Je zegt goede band met je buren die je nu verliest dus zo een goede band is het niet hahaha anders bleven ze wel.


nou bijvoorbeeld als je in een lege buurt zit en maar 2 mensne zijn actief ga er van uit dat die dan veel met elkaar doen en elkaar helpen krijg je na een tijd wel een goede band en dan ja natuurlijk gaan ze beide verplaatsen want je zit in een flut buurt dan maakt de band niks meer uit
 
The system will check the following:
  1. player activity (if you are inactive, you will not get priority to be moved)
  2. if there is a space on the world map available (the world map is a repeating pattern, so there has to be a space available that matches the one you are already in)
Of course, we will only move players towards the map's center. This will make sure that all players will be moved towards the same general direction. Also, any progress you have made on your account will of course be saved and will be moved with you, including your progress on the world map (scouted provinces, etc.).

Ze hebben nu al heel wat spelers verplaatst en eigenlijk geen problemen gehad, al een keer of 4 a 5 en de laatste keer 1500 tegelijk zonder problemen.
Meer word er niet vrijgegeven wat betreft het verplaatsen, dus het moeten wel dezelfde landjes zijn waar je word in geplaatst begrijp ik eruit lijkt me logisch anders kloppen je relikwieën niet meer.
 

DeletedUser7

Guest
nog laatste vraag ze zeiden dat hoe sneller en dichter je bij het midden komt afhangt van hoe actief je bent maar hoe wordt dat gemeten is het dan wie het langste online is of wie de meeste punten is hoe berekenen ze dat
Er wordt naar gekeken of je actief bent, maar niet naar hoe actief je bent. Zolang je actief bent en verplaatst wilt worden, wordt je verplaatst. Degenen die het verst van het midden zitten worden het eerste verplaatst.
 

DeletedUser6

Guest
We hebben op Beta nog niet alles 100% vlekkeloos dus dit zal eerst nog goed door getest en gefinetuned worden voordat het naar de Live servers komt (want dit is natuurlijk iets wat een grote impact heeft, dus daar zijn we voorzichtig mee :p ) . We hebben dus ook nog geen verwachte datum hiervoor maar zodra die bekend wordt, zullen we hier een aankondiging plaatsen. :cool:
 
Ben heel benieuwd. Ik heb wel vrij veel actieve buren, maar ook een heleboel die nieuw gestart zijn en er vervolgens niets meer mee doen. Kunnen die niet gewoon eruit gehaald worden? Ik wil wel 2 dingen: bij mijn BS mensen en bij mijn vaste actieve buren. Kan dat ook? ☺
 

DeletedUser472

Guest
Ben heel benieuwd. Ik heb wel vrij veel actieve buren, maar ook een heleboel die nieuw gestart zijn en er vervolgens niets meer mee doen. Kunnen die niet gewoon eruit gehaald worden? Ik wil wel 2 dingen: bij mijn BS mensen en bij mijn vaste actieve buren. Kan dat ook? ☺
helaas wordt het willekeurig gedaan waar je wordt geplaatst dus je zal waarscheinelijk wel een heel nieuwe buurt krijgen tenzij je in het midden zit en niemand wilt verplaatsen
 
Bovenaan