• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: ik ben 20 buren minder, ik ben het er niet mee eens!

DeletedUser1031

Guest
Ik hoop echt dat er meer spelers terug komen als de fayries aankomen
Zou het heel spijtig vinden als het spel moest weg vallen, heb hier heel fijne mensen leren kennen, en niet alleen on onze bs
En vind het nog steeds een leuk spel, ook al is het nu veel wachten met dat ik bijna op het einde zit, en die koper en granietfabrieken zooooooooooo traag werken, tja zijn dwergen, dus gaat iets trager :D:D:D:D

Wens iedereen een fijne zonnige dag toe
Warme groetjes van Rozenelfje
 

DeletedUser

Guest
Die 17.000, kan kan je zien aan de topscorelijst. Daar staan nu zo'n 17.000 spelers in. Op het hoogtepunt waren dat er 30.000 (maar dat komt omdat ze eens twee maanden lang geen spelers verwijderd hebben)

Ik ben eens wat gaan tellen. Mijn stad zit ca. 55 steden links van het centrum. Daar voorbij begint de woestijn. Sommige spelers liggen tot 80 steden van het centrum. Ongeveer de helft van de spelers heeft dus een volle buurt, de andere helft ligt in de woestijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser580

Guest
Over het wegvallen van spelers... Ik denk dat je de dubbele accounts ook niet mag vergeten. Er zijn nogal wat spelers die 2 of meer accounts hebben, en vaak toch maar 1 hoofd account. De extra accounts worden veel minder actief gespeeld, wat ook nadelig is voor de desbetreffende buren.
 

DeletedUser1126

Guest
Als aanvullingen vanuit het midden gaat ( even simpel gesteld) is het voor een nieuwe speler dus al roulette , kom ik ja of nee in een goed bezet gebied.
Ik kijk het nog even aan , maar om te moeten 'vechten ' tegen oneerlijke situaties om je rang te kunnen behouden en of te laten stijgen ( en dat is toch een drijfveer volgens mij om dit spel te spelen) ontneemt bij mij steeds meer het animo om te blijven spelen.
Vooral omdat ik dus zie bij anderen binnen een 2-3 weken er ( ondanks minder provincies) er zo een kleine 25 buren heeft bijgekregen en ik
...... yep goed geraden.
 
Als aanvullingen vanuit het midden gaat ( even simpel gesteld) is het voor een nieuwe speler dus al roulette , kom ik ja of nee in een goed bezet gebied.
Ik kijk het nog even aan , maar om te moeten 'vechten ' tegen oneerlijke situaties om je rang te kunnen behouden en of te laten stijgen ( en dat is toch een drijfveer volgens mij om dit spel te spelen) ontneemt bij mij steeds meer het animo om te blijven spelen.
Vooral omdat ik dus zie bij anderen binnen een 2-3 weken er ( ondanks minder provincies) er zo een kleine 25 buren heeft bijgekregen en ik
...... yep goed geraden.

Gelukkig bestaan er broederschappen.
Zolang je maar niet in een broederschap zit met een overschot aan toverstof, zijde en hout komt alles goed.
Een broederschap met een tekort aan die goederen is natuurlijk helemaal perfect.

Heb net even naar je stad gekeken en je bent goed op weg, snel genoeg zal je merken dat de buren steeds minder belangrijk gaan worden.

Voor beginners is het idd wel een probleem als je aan de rand terechtkomt.
Ik kan makkelijk zonder de buren, behalve voor de goederen die mijn gilde tekortkomt (toverstof)
Sterker nog afgezien van de afgelopen week heb ik al weken alleen zij op de map gebuffed die ook mij buffen, heb normaal gezien toch al een giga overschot aan munten.

Wij hebben ook een broeder (kersepitje) die zich in niemandsland bevind. echter zijn wij er om hem te helpen, mocht hij iets tekort komen dan stuur ik of anderen dat naar hem zodat zijn spel er niet onder lijd.
 

DeletedUser1126

Guest
@CrazyWizard .
Dank voor je opbeurende woorden ;) maar je begrijpt de frustratie. Vooral voor diegenen die een beetje competitief is ingesteld :cool:.
Ik begrijp dat hoe verder je komt hoe minder de burenhulp misschien van belang is , maar in dit stadium heb je alles nodig wat je maar kunt krijgen.:D.

Kersepitje ken ik , dat is mijn buur , dus ik zit in hetzelfde niemandsland , lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is inderdaad niet leuk: je bent een maand bezig met dit spel, en plots vallen al je buren weg. En er komen er geen in de plaats.
Een speler die dit spel al kent zou op het juiste moment kunnen starten, zodat hij in een goede buurt zit.
 

DeletedUser956

Guest
@CrazyWizard .
Dank voor je opbeurende woorden ;) maar je begrijpt de frustratie. Vooral voor diegenen die een beetje competitief is ingesteld :cool:.
Ik begrijp dat hoe verder je komt hoe minder de burenhulp misschien van belang is , maar in dit stadium heb je alles nodig wat je maar kunt krijgen.:D.

Kersepitje ken ik , dat is mijn buur , dus ik zit in hetzelfde niemandsland , lol
Ik vind het nog wel meevallen waar jij zit jomagoha, kijk eens bij lunamax, een lid van mijn broederschap.:(:(:(:(:(
Zij zit echt in een niemandsland. En deze situatie duurt al vanaf net na sinterklaas en het ziet er naar uit dat deze ook aanhoud.:(:(:(:(:(
 

DeletedUser

Guest
Klopt, in november-december zijn er 2 maanden lang geen spelers verwijderd. Diegenen die toen begonnen zijn, zitten heel ver van het centrum, en die zijn nu de pineut.
 

DeletedUser1126

Guest
Ik vind het nog wel meevallen waar jij zit jomagoha, kijk eens bij lunamax, een lid van mijn broederschap.:(:(:(:(:(
Zij zit echt in een niemandsland. En deze situatie duurt al vanaf net na sinterklaas en het ziet er naar uit dat deze ook aanhoud.:(:(:(:(:(

Je zult zeker gelijk hebben dat er wel ergere gevallen zullen zijn:D, maar ik kijk alleen naar mijn situatie en die vergelijk ik met een speler die dus net een week tot 10 dagen eerder is begonnen.
Als ik dan zie dat daar van alles gebeurt en bij mij weinig tot niets , hoewel ik er nu 3 nieuwelingen bij heb gekregen ( hoeraaaaa) :p, moet je je voor kunnen stellen dat ik mijn frustratie even van me af wil schrijven.
Ik zou ook de anderen een hart onder de riem steken als ze hier kwamen hun beklag doen.
 

DeletedUser956

Guest
Ik snap je frustratie helemaal, je zou toch denken dat dit een probleem is dat niet zo moeilijk is op te lossen.
Blijkbaar is het niet belangrijk genoeg voor Innogames om hier haast achter te zetten. Dom Dom Dom
 

DeletedUser583

Guest
Dit is al 'n lang lopend probleem, ik heb nu dan weer redelijk wat buren, maar heb 'n periode gehad dat ik ze op een hand kon tellen.

Hum......'n snelle oplossing verwacht ik niet zo snel, kijk eens onder alle vragen die al gesteld zijn (maanden terug) tot op heden nog niets mee gebeurt op uitzonderingen na dan.
 

DeletedUser1126

Guest
Ik vind het nog wel meevallen waar jij zit jomagoha, kijk eens bij lunamax, een lid van mijn broederschap.:(:(:(:(:(
Zij zit echt in een niemandsland. En deze situatie duurt al vanaf net na sinterklaas en het ziet er naar uit dat deze ook aanhoud.:(:(:(:(:(
Heb even gekeken , en inderdaad , die zal ook niet blij zijn :(.
Wens haar veel sterkte ;)
 
Bovenaan