• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: ik ben 20 buren minder, ik ben het er niet mee eens!

DeletedUser580

Guest
Er is een ander topic, ik meende geopend door jomagoha. Daarin wordt hier ook over geklaagd. (en er zijn meer vergelijkbare topics) Het lijkt erop dat nieuwe spelers van links op de map, naar rechts op de map, opnieuw tevoorschijn komen. Bij mij is er ook al een hele tijd kaalslag, maar de nieuwe spelers komen nu bijna binnen mijn berijk voor burenhulp. Er is dus nog hoop voor jou!
 

DeletedUser1083

Guest
Wat ik wel wil opmerken is dat ik nu al verschillende keren een reclame voor Elvenar heb gezien. En deze zien er best leuk uit. Daaruit kan ik concluderen dat innogames hier wel iets aan doet. Daarnaast hou er ook rekening mee dat de game net pas uit beta is. Er wordt over het algemeen pas echt reclame gemaakt wanneer een game uit (beta) is gekomen.
Wat wij kunnen doen is jullie zorgen overbrengen op Innogames.
 

DeletedUser1126

Guest
@perulez Maar wat verklaart dan dat de een er binnen een week 20-25 nieuwe buren heeft en bij een ander er geen nieuwe bijkomen of juist nog meer verdwijnen?
Pakken ze dan gewoon stukken wereld en maken die eerst vol ? Dat zou betekenen dat als je aan de verkeerde kant zit dus een eeuwigheid kunt wachten.
Zou je mij dit kunnen uitleggen ?
Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser

Guest
er wordt van uit het midden opgevuld maar er is hoop
We zijn inderdaad bezig om dit systeem aan te passen. Het huidige systeem is inderdaad wat inefficient en kan heel nadelig zijn voor sommige plekken op de kaart. Ik heb al vaker nagevraagd wat de status is, maar heb tot op heden niet echt een duidelijk antwoord gehad. Dit is echter wel een van de zaken die mijn aandacht heeft.
 

DeletedUser7

Guest
Het midden ligt ongeveer bij mij in de buurt. Ik had het geluk een van de eerste spelers op de Nederlandse server te zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
wie precies in het midden is weet ik niet maar denk in buurt van desi
misschien beter niet kijken dan heb je namelijk door hoe leeg jouw buurt is :oops:
 

DeletedUser1083

Guest
Dit is ongeveer het midden van de map:
2rmo94i.jpg
 

DeletedUser

Guest
kunnen er een paar naar mijn buurt verhuizen hier is leeg :(
 

DeletedUser956

Guest
Dat waren ze misschien dat je het over het hoofd zag of geen zin had om te lezen.Even een citaatjes voor je gezocht.
Maar zal er toch nog een moeten vertellen.
Ik ben met een nieuw account bezig en kan je vertellen vergeleken met wat wij hebben gedaan in het begin .
Is het nu veel moeilijker en daarom haken nieuwe spelers af zonder hulp in goederen komen ze er niet.
Door de veranderingen in questen. Dus we moeten back to the roots gaan.
Dankjewel dat je er wat citaten hebt uitgelicht, zag door het bos de bomen niet meer:p
Ben zelf ook met nieuwe stadjes bezig, ik kan niet zeggen dat het me is opgevallen dat het nu moeilijker is.
Destijds waren er nog geen broederschappen, maar nu wel, misschien is daardoor het peil wat opgekrikt, mijn advies aan alle nieuwelingen is dus, zoek een goed broederschap. Goed gezelschap doet goed groeien:D
 

DeletedUser472

Guest
is het een idee om elke stad een coördinatie tegeven dan weet je ongeveer of je in het minden zit
 

DeletedUser

Guest
hmm ff getest wereld is groter dan je denkt na paar dorpen begon een grote kale lege vlakte :(
 

DeletedUser

Guest
Misschien een tip: de lijn van de nieuwe spelers zit nu ongeveer aan mijn stad.
Wie nu begint of opnieuw begint, komt in een buurt met toch ongeveer 50% blijvers...
 

DeletedUser1126

Guest
Er is een ander topic, ik meende geopend door jomagoha. Daarin wordt hier ook over geklaagd. (en er zijn meer vergelijkbare topics) Het lijkt erop dat nieuwe spelers van links op de map, naar rechts op de map, opnieuw tevoorschijn komen. Bij mij is er ook al een hele tijd kaalslag, maar de nieuwe spelers komen nu bijna binnen mijn berijk voor burenhulp. Er is dus nog hoop voor jou!

Die hoop wordt met de dag kleiner.
Het wordt steeds oneerlijker verdeeld en ik baal daar toch echt wel van.
De een krijgt er om de haverklap bij en de ander , die al slecht bedeeld is niets of er verdwijnen er zelfs.
Ik moet zeggen dat ik me voor kan stellen dat spelers daarom weggaan en of niet meer actief bezig zijn.
 

DeletedUser1031

Guest
Bij ons in de BS Het grote rijk, is ook iemand die twijfelt om verder te gaan
Links nog recht, boven of onder, is het één grote woestijn, en ja dat is frustrerend
Wij proberen zoveel mogelijk burenhulp te geven en handelen fair
Maar zonder buren is het toch niet altijd makkelijk


Warme groetjes van Rozenelfje
 

DeletedUser

Guest
De grens van de nieuwe spelers ligt al een hele week bij mijn stad. Het lijkt wel dat er gewoon geen nieuwe spelers meer bij komen.
Het aantal spelers op de NL server is ook gedaald van ongeveer 30.000 naar 17.000. Daar zit het probleem. Diegenen die nu op de buitenkant van de kaart zitten hebben brute pech.
En van die 17.000 gaat ook nog eens de helft wegvallen als er niet gauw nieuwe spelers bijkomen.
En dan zijn er nog hopen gevorderde spelers die gestopt zijn, en die voor eeuwig een niet-actieve stad op de kaart hebben.
Reken maar dat er nu nog hoogstens enkele duizenden "echte" spelers zijn die dagelijks spelen.
Als dat zo doorgaat wordt de NL wereld nog gesloten wegens "verlieslatend".
 
Hoi stefan,

Waar komen die aantallen vandaan?
het is iig gedaald idd, voordat een medebroeder zijn buren geheel aangevuld ziet, stopt het en begint het verwijderen en aanvullen weer in het centrum.
Waar in de vorige ronde er nog +- 1 rij nieuwe buren per dag bij kwam, zeker in het weekend, lijkt dit nu dagen te duren.
 
Bovenaan