• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: ik ben 20 buren minder, ik ben het er niet mee eens!

DeletedUser956

Guest
Heeft iemand misschien een creatief idee die de instroom van nieuwe actieve spelers kan bevorderen?
Dat lijkt mij namelijk aanzienlijk constructiever dan steeds maar over het vertrek van inactieve spelers te praten en er zelf niets aan te doen.
Waarom begin je geen wervingscampagne.
Verkleed jezelf als je karakter en ga folders uitdelen in de winkelstraat op zaterdag.
Organiseer een fandag, iedereen verkleed, speel de gevechten na, en zorg ervoor dat het breed in de media komt.
Introductie middagen voor 50+ groepen, zij hebben tenslotte tijd om te spelen en centjes om te investeren.
Schrijf een inspirerende blog over je elvenar ervaringen en deel je fantasie met anderen.
Begin een internet wervings campagne, jouw enthousiastme voor het spel kan anderen inspireren.
Schrijf een pakkend verhaal, zodat je anderen inspireerd.
Gebruik je zonnige humeur en bewogenheid met mensen om andere, vooral de nieuwe kleine spelers te binden.
Kortom, geen woorden maar daden.
Niet innogames, maar wij kunnen dit spel groot maken, wij de spelers.
Laten we bouwen, niet afbreken.
Laten we bouwen aan een wereld waarin de fantasie niet alleen door ons wordt geconsumeerd, maar ook door ons gecreeerd.
Wees creatief!!!!
Kom maar op met jullie ideeen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
Ik denk als je het voor elkaar krijgt dat je misschien wel wat leuks ervoor kan krijgen, soort van referral actie.
 

DeletedUser855

Guest
Dat je nu minder buren hebt is vervelend. Wij kijken momenteel naar een geschikte oplossing voor dit probleem. Dat is echter moeilijker dan menigeen denkt. Het plaatsen van NPC steden is 1 van de oplossingen die naar voren zijn gebracht, we moeten alleen nog even afwachten met welke oplossing ze definitief gaan komen.

gewoon laten staan TOT er een oplossing is. Opgelost
 
Waarom moeten inactieve spelers gewist worden terwijl er nog geen nieuwe spelers voor terug zijn... Zeker als beginnende speler heb je die buren heel erg hard nodig. Want ook bij inactieve spelers valt geld te halen. Wat je als beginnende speler heel erg hard nodig hebt. Door er een spookwereld van te maken jaag je juist de beginnende speler weer weg omdat het dan niet opschiet...
Laat ze gewoon staan en wanneer er zich een nieuwe speler aandient verwijder dan pas ergens een inactieve speler. Lijkt mij niet zo moeilijk.....
 

DeletedUser

Guest
Om nieuwe spelers aan te trekken zou je bijvoorbeeld de spelers van Forge of Empires een bonus kunnen geven voor hun spel als ze hoofdstuk 2 bereiken in Elvenar. De meesten zullen dan wel stoppen als de bonus binnen is, maar het is het proberen waard.
Andere producenten van internetgames doen voortdurend zulke aanbiedingen. Zij die Candy Crush spelen zullen het ook wel weten.
 

DeletedUser130

Guest
Waarom moeten inactieve spelers gewist worden terwijl er nog geen nieuwe spelers voor terug zijn... Zeker als beginnende speler heb je die buren heel erg hard nodig. Want ook bij inactieve spelers valt geld te halen. Wat je als beginnende speler heel erg hard nodig hebt. Door er een spookwereld van te maken jaag je juist de beginnende speler weer weg omdat het dan niet opschiet...
Laat ze gewoon staan en wanneer er zich een nieuwe speler aandient verwijder dan pas ergens een inactieve speler. Lijkt mij niet zo moeilijk.....

Mits ze het stadhuis probleem dan aan pakken. Zou het een goed idee zijn
 

DeletedUser130

Guest
Heeft iemand misschien een creatief idee die de instroom van nieuwe actieve spelers kan bevorderen?
Dat lijkt mij namelijk aanzienlijk constructiever dan steeds maar over het vertrek van inactieve spelers te praten en er zelf niets aan te doen.
Waarom begin je geen wervingscampagne.
Verkleed jezelf als je karakter en ga folders uitdelen in de winkelstraat op zaterdag.
Organiseer een fandag, iedereen verkleed, speel de gevechten na, en zorg ervoor dat het breed in de media komt.
Introductie middagen voor 50+ groepen, zij hebben tenslotte tijd om te spelen en centjes om te investeren.
Schrijf een inspirerende blog over je elvenar ervaringen en deel je fantasie met anderen.
Begin een internet wervings campagne, jouw enthousiastme voor het spel kan anderen inspireren.
Schrijf een pakkend verhaal, zodat je anderen inspireerd.
Gebruik je zonnige humeur en bewogenheid met mensen om andere, vooral de nieuwe kleine spelers te binden.
Kortom, geen woorden maar daden.
Niet innogames, maar wij kunnen dit spel groot maken, wij de spelers.
Laten we bouwen, niet afbreken.
Laten we bouwen aan een wereld waarin de fantasie niet alleen door ons wordt geconsumeerd, maar ook door ons gecreeerd.
Wees creatief!!!!
Kom maar op met jullie ideeen

Hier in de stad als ik leden wil werven voor iets moeten we eerst een vergunning aanvragen.
Dat lijkt me niks
Verkleed je je eigen in de stad denken ze dat je een winkel wil overvallen.

Introductie bij oude spelers voor bv mensen 50 plus heb je ook een categorie met groter kans op lichamelijke klachten en meer kans op muis arm met het vele klikken om te groeien.

De kleine spelers die kunnen we helpen met handjes geven. Maar worden afgeschrikt door gelijk na 7 dagen al een aanbieding te krijgen om diamanten te kopen.
Daarna komen deze kleine spelers of bij al hele grote spelers waar ze geen handel van kunnen pakken.En hebben ze alleen kans als deze grote spelers hun handel pakken.

Grafisch is dit spel inderdaad erg mooi en er kan een mooie toekomst inzitten maar op dit moment is dat er niet.
Maanden wachten spelers om verder te kunnen met hun spel. Maanden hebben we dezelfde bugs.
Een groep spelers krijgt mooie aanbiedingen . Dit zijn vooral spelers die nog niks aan diamanten hebben gekocht .

Ik wil graag opbouwen en wil er dan ook weer diamanten in gooien misschien .
Maar ik kan niet opbouwen zit al heel lang vast en zoals mij vele spelers.
Hoe kan ik nu mijn vrienden aan een spel binden als ik ze niet kan vertellen wanneer er een update komt en het spel verder gaat.
Ik kan alleen maar zeggen dat weet ik niet.

Willen we dus verder met nieuwe dingen en 100 500 of 10000 spelers erbij krijgen
Moeten we samen met de ontwikkelaars overleggen wat willen hun en wat willen wij.
Nu krijgen we bv het spreuken gebouw er is niemand die daar op wacht. Zouden ze eerst het gezamenlijk vechten doen zijn de spelers weer even bezig. Willen ze iedereen blij maken neem een nieuw hoofdstuk maar maak deze duurder met kp dus het dubbele vergeleken met dwergen .
Op deze manier houd het de normale speler minimaal 2 maanden bezig ( met bv 3 keer de kp 3 maanden. maar de spelers zijn bezig).

Dus het werven van ideeën is erg leuk
Positieve kant innogames heeft facebook waar bijna iedereen het kan volgen. Maar de informatie komt daar soms te laat.
Op deze facebook zouden ze ook spelletjes kunnen doen waar mensen wat mee kunnen verdienen. Dat hoeven wij niet te doen dus.
En op tv is er ook reclame dus er is genoeg om mensen te lokken .
Maar er is niet genoeg om mensen vast te houden in het spel . En dat is het probleem.
wij hebben hopen steeds dat er iets leuks komt binnenkort voor iedereen.:)
 

DeletedUser956

Guest
Leuke tirade.......uhm, maar wat was nou je goede idee?
 

DeletedUser130

Guest
Leuke tirade.......uhm, maar wat was nou je goede idee?
Moeten we samen met de ontwikkelaars overleggen wat willen hun en wat willen wij.

Willen ze iedereen blij maken neem een nieuw hoofdstuk maar maak deze duurder met kp dus het dubbele vergeleken met dwergen .
Op deze manier houd het de normale speler minimaal 2 maanden bezig ( met bv 3 keer de kp 3 maanden. maar de spelers zijn bezig).

Op deze facebook zouden ze ook spelletjes kunnen doen waar mensen wat mee kunnen verdienen. Dat hoeven wij niet te doen dus.

Dat waren ze misschien dat je het over het hoofd zag of geen zin had om te lezen.Even een citaatjes voor je gezocht.
Maar zal er toch nog een moeten vertellen.
Ik ben met een nieuw account bezig en kan je vertellen vergeleken met wat wij hebben gedaan in het begin .
Is het nu veel moeilijker en daarom haken nieuwe spelers af zonder hulp in goederen komen ze er niet.
Door de veranderingen in questen. Dus we moeten back to the roots gaan.
 

DeletedUser1065

Guest
Dit probleem heb ik ook al twee keer aangekaart en het werkt voor mij zeer demotiverend. Ik begrijp dat men dit probleem probeert op te lossen en dat dit enige tijd vraagt. Ik heb twee accounts de ene heb ik nog 4 buren in de wereld de andere zat redelijk vol maar de afgelopen dagen denk ik dat er al minstens 10 buren weg zijn. Wij allemaal lopen daardoor veel munten en hamertjes mis. Vraag aan de moderators? Worden al deze mensen die de munten en hamertjes mislopen ook op gepaste wijze gecompenseerd? Ik zou dit niet meer als normaal vinden en het geeft de mensen dan ook moed om door te gaan. Uiteindelijk zijn wij degene die worden benadeeld.

Antje
 

DeletedUser

Guest
Hebben die developers geen bazen die hen eens flink aan de oren kunnen trekken?
Het management van Innogames moet toch ook zien dat dit spel aan het doodbloeden is?
-
Nu even on topic: het valt mij op dat er op de kaart "groepjes" van aktieve spelers zijn. Blijkbaar is het motiverend voor nieuwe spelers om een gevorderde speler als buur te hebben. Dan stoppen ze minder snel.
 

DeletedUser1065

Guest
Na een reactie geplaatst te hebben over buren die verdwijnen merk ik nu op dat op het account van Antje er nu weer meer verdwenen zijn. Dit zal ongetwijfeld ook wel terug gereduceerd worden naar 4 buren of geen. Vraag aan onze moderators? Is het de bedoeling dat leden verdwijnen omdat ze niet eerlijk worden behandeld. Want een antwoord over compensatie voor het verlies van deze buren en daarmee de muntjes en de hamertjes, wordt niet gegeven. En maar reclame maken voor de spellen van innogames. Beter is het dan gewoon aan te geven mensen verdwijn, want alleen nieuwe leden zijn nog welkom. Zelfs provincies vrij spelen blijkt niet meer interessant te zijn want nieuwe buren komen er niet voor terug.
 

DeletedUser47

Guest
Problemen met weinig buren is iets waar ze waarschijnlijk wel aan werken, maar ik denk dat ze nog niet een gewenst idee/resultaat hebben om dat naar buiten te brengen.
 

DeletedUser1065

Guest
Problemen met weinig buren is iets waar ze waarschijnlijk wel aan werken, maar ik denk dat ze nog niet een gewenst idee/resultaat hebben om dat naar buiten te brengen.
Dat is me ondertussen wel duidelijk maar dat beantwoord niet mijn vraag of er voor al deze mensen die gedupeerd zijn een compensatie komt. En dat is wat de meeste spelers demotiveert. Wij lopen ontzettend veel mis aan munten en hamers die ook wij hard kunnen gebruiken.
 

DeletedUser189

Guest
Munten klopt maar hamers krijg je echt niet bij spelers die verdwijnen.
Het is al de 5de keer dat ik met weinig buren zit dus maak je borst maar nat :)
 

DeletedUser47

Guest
Dat is me ondertussen wel duidelijk maar dat beantwoord niet mijn vraag of er voor al deze mensen die gedupeerd zijn een compensatie komt. En dat is wat de meeste spelers demotiveert. Wij lopen ontzettend veel mis aan munten en hamers die ook wij hard kunnen gebruiken.
Ik denk niet dat er compensatie komt, dat is veel werk om te berekenen, en dan voor iedereen die daar dan recht op zou hebben maakt het nog meer, en dat is dan iets wat dagelijks moet gebeuren?
 

DeletedUser1023

Guest
Een oplossing is deze zou zijn om de grootte (nu max 25 leden) van de broederschappen te vergroten zodat spelers kunnen hoppen naar verschillende groepen om elkaar te helpen (munten, cultuur en goederen). Nu is het zo dat als je gaat handelen en je kent iemand niet of nog niet ontdekt, dan kost je dat 50% extra.
Lijkt mij een onnodige drempel in de game. Dit gebeurde ook bij FoE en dat werkte goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1065

Guest
Inmiddels zijn we nu drie weken verder is er nog geen verbetering te bespeuren bij Luna max. Als speler voel ik me zwaar gedupeerd en zeker omdat de vooruitzichten voor een snelle oplossing er niet zijn. Dit werkt zwaar demotiverend.
 
Bovenaan