• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's finest broederschap

Naam van de broederschap


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

DeletedUser47

Guest
Met de feature van broederschappen(gildes in andere games) leek het me handig om eventuele broederschappen te vormen voor de feature op Arendyll komt.

Dus zijn er mensen die samen een broederschap willen vormen?

Ik zou het wel leuk vinden om met mensen van dit forum samen te werken, ik weet in ieder geval dat een hoop leden op dit forum actief zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Uitstekend initiatief. Ik doe (tenzij je er wat tegen hebt ;)) met plezier mee.
 

DeletedUser47

Guest
zo te zien is er al een groep van 4 personen, gaat lekker zo
 

DeletedUser47

Guest
Noteer mij dan ook maar :) Lijkt me superleuk.
Check, voorlopig is dit mijn laatste reactie op dit topic, want volgens mij komt het een beetje spammerig over. :(
Als er iets beantwoord moet worden of iets dan reageer ik natuurlijk wel

Je kan nog wel gewoon meedoen, ik zal je dan gewoon aan de lijst toevoegen
Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser39

Guest
Aangezien ik geen idee heb waar jullie liggen... en ik te lui ben om dat te gaan uitzoeken en daarnaar toe te werken om vervolgens te kunnen handelen enzow heb ik besloten ook wel me te willen doen hier :D
 

DeletedUser47

Guest
Nu we al een redelijk groepje hebben wordt het misschien tijd om een naam voor de broederschap te verzinnen.
Als iemand een leuk idee heeft kan die de naam hier posten, als we dan wat namen bij elkaar hebben kan ik een poll starten(tenzij het overduidelijk is) om te kijken wat de officiële naam wordt.
 

DeletedUser127

Guest
Het Broederschap der Gekken, Elvenar's Finest, Ninja's in Pyjama's, Unity, No Name, Forum Helden, Goed Gek, Gezellige Boel, Enten en Tenten ?

Dat zijn er vast een paar, ben niet de beste in namen :)
 

DeletedUser47

Guest
Het Broederschap der Gekken, Elvenar's Finest, Ninja's in Pyjama's, Unity, No Name, Forum Helden, Goed Gek, Gezellige Boel, Enten en Tenten ?

Dat zijn er vast een paar, ben niet de beste in namen :)

Dat probleem heb ik dus ook, maar Elvernar's Finest klinkt wel lekker
 

DeletedUser39

Guest
CareBearsOnCrack... :p

Even een vraag, zijn wij toevallig allemaal elven? of hebben we ook mensen in onze broederschap zitten?
Wellicht kun je met elfische woorden gecombineerd met mens woorden (engels) een naam doen. Ik had namelijk even geen leven en er zijn veel elfische woorden vanuit LotR vertaald enzow
 
Bovenaan