• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Peiling Vinkje geen cross-tier handel weergeven

Ben je voor of tegen dit idee?

  • Voor

    Stemmen: 70 97,2%
  • Tegen

    Stemmen: 2 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Enquête gesloten .
1577971149372.png
 

DeletedUser2764

Guest
Ja graag!! Ik erger me toch al zo dood aan het feit dat zowat iedereen tegenwoordig enkel tier3 aanbiedt tegen de andere tiers. En in mijn omgeving heeft werkelijk iedereen edelsteen als bonus (ik ook), dus dat maakt de handel helemaal tenenkrommend als je snel iets nodig hebt.
Als de boel op de schop gaat, dan zou ik graag de handel per goederen en niet op de hoeveelheid van die goederen willen zien. Het is nu zo onoverzichtelijk, zeker nu met de extra goederen die ik er bij heb gekregen. Dus bijvoorbeeld eerst alle marmer met de hoeveelheden ipv eerst alles laten zien met een ruil van bijv 5000.
 
Filteren op vraag en aanbod (voor wat je kwijt wil resp wat je wil hebben) scheelt een hoop paginas. Het is alleen wel jammer dat je niet even door het aanbod kunt wandelen om te kijken of er iets bij zit.
 

Deleted User - 124539

Guest
Dat kan niet kloppen... iedere stad is omringd door 6 provincies met 6 verschillende goederen en elke andere stad in je directe omgeving heeft altijd 2 andere goederen dan jij hebt.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat iedere actief handelende speler edelsteen als bonus heeft. In het Nederlands mogen zo'n veralgemenende uitdrukkingen gebruikt worden. Niet té perfectionistisch worden hè.
 
Bovenaan