• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Peiling Vinkje geen cross-tier handel weergeven

Ben je voor of tegen dit idee?

  • Voor

    Stemmen: 70 97,2%
  • Tegen

    Stemmen: 2 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Enquête gesloten .
dat is n goede oplossing Marjo want er zijn mensen die er hier zo op tegen zijn omdat ze genoeg accounts hebben en dus die scheve handel zelf wel hebben.
Van mij mag iedereen lekker zelf weten wat ze doen. Je hoeft aanbiedingen niet te pakken.
 
Ik ben heel zeker voorstander van dit topic, Nu is het lang zoeken naar goede handel tussen de Tiers, wat heel frustrerend is met al die handel over de tiers, in onze BS wordt daar op toegezien, geen handel buiten de Tiers
 

DeletedUser234

Guest
Gister klikte ik weer per ongeluk op een 1 ster aanbieding en ook nog cross tier :mad: omdat de aanbiedingen versprongen. Dus het zou écht enorm fijn zijn als er gesorteerd kan worden op sterren en cross-tier. Zo te zien, gaat deze poll het makkelijk halen, maar nu is de poll alleen voor cross-tier...... kan er aub ook 1 komen voor sorteren op sterren?
 

DeletedUser234

Guest
Zo te zien, gaat deze poll het makkelijk halen, maar nu is de poll alleen voor cross-tier...... kan er aub ook 1 komen voor sorteren op sterren?
Ik ben bang dat het weer een apart voorstel moet worden... of zou Inno dat in 1 keer willen meenemen?

Ik denk dat het voor Inno makkelijker is om alle wensen mbt de handelaar in 1x aan te pakken dan apart, maar dat weet ik niet.

@DonFrank ???
 
Gister klikte ik weer per ongeluk op een 1 ster aanbieding en ook nog cross tier :mad: omdat de aanbiedingen versprongen.
Dat is mij ook al eens gebeurd. Dat verspringen is inderdaad een drama. En nergens voor nodig. Als ik niet genoeg heb, kan de handel sowieso niet. De hele tijd de lijst wijzigen terwijl ik bezig ben, voegt niets toe en leidt alleen maar tot vergissingen. Dus als het handelssysteem dan toch aangepakt wordt dan het verspringen er ajb ook uithalen.
 
Vraag me af hoe je zoiets kan oplossen... er 'verdwijnt' bij aankoop immers een aanbod!

Dat verspringen is wat anders.
Zeg ik heb 25000 van iets.
Jij hebt 5 x handel van 5000 op de markt gezet en ik wil er 3 van jou aannemen.
Ik pak 1x en dan 2x en dan wil ik de derde doen. Opeens is de hele boel versprongen. Waarom? Hoger op de lijst stond ook een handel van 20000, maar daar heb ik door de 2 ruiltjes niet meer genoeg voor.
Die van 20K springt dan helemaal naar onderaan de lijst met aanbiedingen en wordt donkergrijs, omdat die niet meer kan. Alles waarvoor ik nog wel genoeg heb, schuift dan op omhoog.
Als ik te snel klik, kan ik zo op een handel klikken die ik helemaal niet wilde.
Als ik wel op let moet ik soms weer een paar pagina's terug bladeren om de handel van jou terug te vinden.
Niet handig en niet nodig.
Als handel die niet meer kan alleen maar donkergrijs wordt zonder te verspringen, is het ook duidelijk dat ik die niet kan aannemen en maak ik geen fout, omdat er opeens iets anders onder muis blijkt te zitten dan er eerst stond.
 
Dat verspringen is wat anders.
Het probleem was me helemaal duidelijk, Buizerd. Het is mij ook wel eens overkomen en ik heb mijzelf daarom aangewend om altijd te kijken voor elke klik. Mijn opmerking komt voort uit het feit dat ik een klein beetje thuis ben in het programmeren van dit soort 'tabellen' en ik vermoed dat het een zeer ingrijpende aanpassing behelst, waar Inno in elk geval niet snel een oplossing voor zal hebben… maar vragen kan nooit kwaad!
 

DeletedUser2578

Guest
97,2% = Voor
2,8% = Tegen


Er is duidelijk voor het voorstel gestemd. Kan dit voorstel worden doorgegeven?
Volgens mij is de stemperiode voorbij, klopt het?
 
Bovenaan