• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Peiling Vinkje geen cross-tier handel weergeven

Ben je voor of tegen dit idee?

  • Voor

    Stemmen: 70 97,2%
  • Tegen

    Stemmen: 2 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Enquête gesloten .

DeletedUser234

Guest
Eens eens eens!!! Ik ben bijna geneigd nog drie forum accounts aan te maken om vaker te kunnen stemmen!
zal ik dan ook maar stemmen voor de zoveelste keer, hopelijk lukt het ooit wel dit idee erdoor te krijgen

+1
 

DeletedUser4096

Guest
Dat zou een grote verbetering zijn! Heet vervelend al die cross-tier tussen de reguliere handel. Vooral in Winyandor wordt de handel hierdoor vervuild!
 

DeletedUser2578

Guest
Zeven dagen van bespreking zijn voorbij en volgens mij zijn er genoeg reacties om de poll te openen of moeten er meer reacties zijn?:rolleyes: @DonFrank
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3597

Guest
@DonFrank hier was je al getagd

Edit: ik zie net in de regels dat er niet een specifieke bespreektermijn is voor topics of een vaste regel om een poll te starten, maar een reactie van een moderator zou leuk zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk zou ik dit idee liever andersom zien. Dat we standaard geen cross-tier handel zien en dat er een knop komt voor als je die wel wilt zien. Dan is de norm dat handel eerlijk is en het grootste deel van de spelers wil het spel eerlijk spelen. Met een knop zoals nu voorgesteld dat je ze niet meer ziet, is de standaard toch nog dat oneerlijke handel ok is en dat de eerlijken extra moeite moeten doen om eerlijk te kunnen spelen. Dat vind ik eigenlijk best vreemd.
Dat lijkt me voor de poll verder niet uitmaken. Een stem voor is cross-handel niet willen zien.
 
Bovenaan