• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verlenen van burenhulp

DeletedUser973

Guest
Een dikke +1

Mocht je toch de energie vinden om je ander buren te helpen.
de sneltoets "W" brengt je naar de wereldmap
de sneltoets "E" activeert het hulp handje

Scheelt je iig een hoop muisbewegingen.

Ik hoop dat ze inderdaad ooit iets als dit invoeren.
Die brazilianen hebben toch meer dan alleen maar mooie vrouwen ;)
Voor mij als belg, is dat niet zo interessant. Iets te moeilijk voor mij. Wij hebben een AZERTY klavier en de -W- staat helemaal onderaan. Bij jullie staan beiden naast elkaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hé @aladin bij werken de W en de E toetsen als 'belg' perfect met duim en wijsvinger, en ik vlieg ik door mijn buren.
ik heb er momenteel 165 stuks, en ik bezoek die allemaal alle dagen .
en op een kwartiertje ben ik klaar met toeren. ;)
 
@ratko : moet ik eens proberen, altijd wachten op trage PC op verschijnen handje(s) en dan op de stad zelf... misschien lukt dit iets sneller zo.

EDIT: Effectief sneller!
(de laadtijden in Opera zitten er misschien ook voor iets tussen, die lijken beter nu, zeker in vergelijking met Firefox laatst. In beide crasht Flash Player wel nog meermaals per dag...)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser973

Guest
hé @aladin bij werken de W en de E toetsen als 'belg' perfect met duim en wijsvinger, en ik vlieg ik door mijn buren.
ik heb er momenteel 165 stuks, en ik bezoek die allemaal alle dagen .
en op een kwartiertje ben ik klaar met toeren. ;)
Ik ben het ook aan het proberen met 2 vingers onder elkaar. Is wel even wennen, maar gaat inderdaad sneller. ;)
Ik heb nu mijn draadloos toetsenbord verticaal gelegd en heb beide toetsen nu ook naast elkaar. Nu gaat het pas vlot en snel. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hé @aladin bij werken de W en de E toetsen als 'belg' perfect met duim en wijsvinger, en ik vlieg ik door mijn buren.
ik heb er momenteel 165 stuks, en ik bezoek die allemaal alle dagen .
en op een kwartiertje ben ik klaar met toeren. ;)

wow! dat is snel, nadeel van goede buren denk ik, de bovenste helft laad niet zo heel snel (grote steden) doe er zeker 45 min over, nog steeds een minuut of 20 sneller dan zonder sneltoetsen.
De onderste helft bestaat voornamelijk uit beginners, die gaan wel lekker rap.
 

DeletedUser234

Guest
Nav de kennis die ik opgedaan heb in het andere topic, ben ik even gaan kijken naar de originele post voor dit idee. De poll is intussen gesloten en zie hier de uitslag.


11hq9g5.jpg


Worden daar onze ...wat zal het zijn, 25 stemmen... ook nog bijgeteld of is dat niet eens nodig omdat de uitslag unaniem is?
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop van harte dat ze iets met dit geweldige idee doen. Zeker nu burenhulp zo verschrikkelijk moeizaam verloopt omdat de stadjes niet willen laden. Ik moet nu noodgedwongen steeds vaker mijn buren maar overslaan, omdat ik geen tijd heb om steeds opnieuw die flash cache leeg te halen om de volgende paar stadjes te kunnen bezoeken. Dit idee lost dat probleem ook gelijk op :)
 

DeletedUser7

Guest
@Billy77 Stemmen hier worden niet meegeteld, maar is ook niet nodig, aangezien het idee meer dan genoeg stemmen heeft om aangenomen te worden.
 

DeletedUser222

Guest
Aangenomen in deze zin betekend niet direct dat de ontwikkelaars het ook echt uitvoeren, het betekend vooral dat dit voorstel doorgestuurd gaat worden naar de ontwikkelaars.

Is dat ook niet de bedoeling van een poll? Het is een belangrijke stap richting de uitvoering van het idee.
 

DeletedUser234

Guest
Nog steeds JIPPIE :) hoor! Dat een idee al de juiste mensen bereikt, is naar mijn mening al heel wat. Als het er nu niet komt, heeft het in ieder geval een kans gehad. (Veel ideeën bereiken niet eens een plekje in een poll.) Ik blijf duimen, maar ben al blij! :)
 

DeletedUser7

Guest
Nope, van het ontwikkelingsproces krijgen wij ook bizar weinig mee. Als je op de beta speelt weet je het vaak net zo snel als ik.
 

DeletedUser234

Guest
Ik speel niet op beta, dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier door te geven als jij het weet, dan zou ik dat zeer waarderen. :)
 
Bovenaan