• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verkenner: ontevreden over verandering met de verkenner.

DeletedUser

Guest
Vind het zelf ook een prima update. De klagers hier zijn voornamelijk de mensen die al ver vooruit zijn met de provincies heb ik het idee. Die zien nu allemaal "erg moeilijk".
Ik kom er nu achter dat ik zelfs nog een paar "makkelijke" provincies over heb. Van mij krijgt deze update een plus.

Klinkt eigenlijk niet zo vriendelijk hoor, en dat voor een moderator :p

De "mensen die al ver vooruit zijn met de provincies", oftewel die te ver zijn gegaan met scouten, zijn vaak ook de spelers die ruim 2 jaar geleden zijn begonnen met spelen en vrolijk door gingen met scouten. Zich van geen kwaad bewust, totdat ze bijna een jaar geleden op hun vingers werden getikt omdat dit volgens de (nieuwe!!!) inzichten van de devs toch echt niet de bedoeling was. :rolleyes:
 

DeletedUser2278

Guest
Nu moet je elke provincie openen voor je kan zien als je wel of niet genoeg centen hebt.

En dan moet de provincie niet te moeilijk zijn, want bij "Erg moeilijke" provincies kom je er helemaal niet achter. In het onderstaande voorbeeld kan ik de bedragen niet goed uitmaken, bij de onderste meen ik "450K munten" te zien, en bij de bovenste zou het "960" kunnen zijn, en dat is nogal een verschil. De tijdsduur kan ik ook niet ontcijferen, maar de onderste lijkt met een 9, en de bovenste met een 17 te beginnen. Acht uur verschil maakt nogal uit voor je tijdsplanning.

Een simpel tooltipje zou het probleem hebben opgelost, of een iets kortere vertaling, bijvoorbeeld: "Hier moeten we nog maar niet naartoe gaan. Het is raadzaam eerst te onderzoeken hoe we onze verkenners beter kunnen uitrusten, en intussen een andere provincie te verkennen."
Die past wèl binnen het venster, en ik doe met liefde afstand van eventuele rechten ;-)

moeilijkheidsgraad.jpg


Edelstenen-Provincie.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt eigenlijk niet zo vriendelijk hoor, en dat voor een moderator :p

De "mensen die al ver vooruit zijn met de provincies", oftewel die te ver zijn gegaan met scouten, zijn vaak ook de spelers die ruim 2 jaar geleden zijn begonnen met spelen en vrolijk door gingen met scouten. Zich van geen kwaad bewust, totdat ze bijna een jaar geleden op hun vingers werden getikt omdat dit volgens de (nieuwe!!!) inzichten van de devs toch echt niet de bedoeling was. :rolleyes:

Sterker nog ook al heb je niet te ver gescout, als je om tactische redenen niet alle onderzoeken doet heb je hier ook last van.
 

DeletedUser472

Guest
En dan moet de provincie niet te moeilijk zijn, want bij "Erg moeilijke" provincies kom je er helemaal niet achter. In het onderstaande voorbeeld kan ik de bedragen niet goed uitmaken, bij de onderste meen ik "450K munten" te zien, en bij de bovenste zou het "960" kunnen zijn, en dat is nogal een verschil. De tijdsduur kan ik ook niet ontcijferen, maar de onderste lijkt met een 9, en de bovenste met een 17 te beginnen. Acht uur verschil maakt nogal uit voor je tijdsplanning.

dit komt ook omdat dit een bug is en zal denk ik bij de volgende update gewoon worden opgelost worden dan zal je daarmee geen last meer van hebben
 

DeletedUser7

Guest
als je om tactische redenen niet alle onderzoeken doet heb je hier ook last van.
Klinkt alsof het niet zo heel tactisch is om die onderzoeken niet te doen :p
Maar welke onderzoeken heb je het dan over? Troepenuitbreidingen? Want dan lijkt het me inderdaad logisch dat die provincies aangeven dat je beter nog even wat onderzoek kunt doen.
 

DeletedUser472

Guest
Klinkt alsof het niet zo heel tactisch is om die onderzoeken niet te doen :p
Maar welke onderzoeken heb je het dan over? Troepenuitbreidingen? Want dan lijkt het me inderdaad logisch dat die provincies aangeven dat je beter nog even wat onderzoek kunt doen.

ik denk inderdaad dat crazy troepenuitbreiding bedoelt aangezien hij heel veel toernooi doet en als je deze niet onderzoekt worden toernooien makkelijker dus dit
 
Klinkt alsof het niet zo heel tactisch is om die onderzoeken niet te doen :p
Maar welke onderzoeken heb je het dan over? Troepenuitbreidingen? Want dan lijkt het me inderdaad logisch dat die provincies aangeven dat je beter nog even wat onderzoek kunt doen.

ik denk inderdaad dat crazy troepenuitbreiding bedoelt aangezien hij heel veel toernooi doet en als je deze niet onderzoekt worden toernooien makkelijker dus dit

Zoals Lord Daniel al zij, de moeilijkheidsgraad van de toernooien is direct gekoppelt aan je troepengrote.
Hoe lager je troepengrote hoe makkelijker het toernooi. je troepenproductie en goederenproductie groeit echter op gewoon tempo door.
Dit kan het toernooi tot wel 1/3 makkelijker maken. dat betekent dat je tegenstander slechts 2/3 van de kracht bezit tov van de spelers die alles wel hebben onderzocht, idem voor de afkoopkosten.

Dit betekent dus meer kennispunten, relekwieen, spreuken, runen en rankingpunten uit het toernooi voor dezelfde energie als de spelers om je heen die wel alles onderzoeken.
Ik sta dus rustig af te wachten tot de eerste groep die er nu mee bezig zijn zover wezen dat hun productie de mijne kan evenaren en mij het snot voor de ogen toernooien elke week :S
Niet dat het iemand bij innogames boeit dat er een loophole in het toernooi zit.
 

DeletedUser

Guest
Klinkt alsof het niet zo heel tactisch is om die onderzoeken niet te doen :p
Maar welke onderzoeken heb je het dan over? Troepenuitbreidingen? Want dan lijkt het me inderdaad logisch dat die provincies aangeven dat je beter nog even wat onderzoek kunt doen.

@Lord Jirre CrazyWizard bedoelt idd de onderzoeken troepenuitbreiding. Hoe meer je van die onderzoeken doet, hoe onmogelijker het gaat worden om nog veel provincies in de toernooien te doen. Vergevorderde spelers die veel van deze onderzoeken heel braaf hebben gedaan (zoals deze pechvogel :(), hebben het daardoor onevenredig zwaar in de toernooien.
Ik heb daar ook al een topic over gestart, maar blijkbaar was daar niet veel interesse voor: [URL="https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/verplichte-troepomvang-upgrades-en-toernooien.3792/"]Verplichte Troepomvang upgrades en toernooien[/URL]
 

DeletedUser2278

Guest
Wat me inmiddels ook is opgevallen is dat, als je verkenner bezig is, je van geen enkele andere onverkende provincie meer kunt zien wat 'ie kost of hoe lang het gaat duren; je krijgt alleen de melding dat je verkenner bezig is.
Dat is voor het plannen niet zo prettig.
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf zou willen dat het niet af hangt aan troepenomvang maar in welk hoofdstuk je zit dit is gewoon makkelijk en het zorgt er voor dat mensen gewoon alle onderzoeken doen en niet meer een paar overslaat om het makkelijker te maken
 

DeletedUser2221

Guest
Ik zie alleen maar "erg moeilijk", heb steeds in het rond gewerkt en kon vroeger in een oogopslag zien welke ik nog moest doen om een ronde af te maken, ben dus schijnbaar erg voorruit met scouten, ben nu bij het dwergen hoofdstuk.
Verder vind ik dit een prima uitbreiding, vooral omdat ik nu ook in een keer zie welke provincies ik nog kan vrijspelen.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik heb hierbij de titel van het topic veranderd zodat deze meer aansluit op de (algemene) discussie.
 

DeletedUser990

Guest
@Lord Jirre CrazyWizard bedoelt idd de onderzoeken troepenuitbreiding. Hoe meer je van die onderzoeken doet, hoe onmogelijker het gaat worden om nog veel provincies in de toernooien te doen. Vergevorderde spelers die veel van deze onderzoeken heel braaf hebben gedaan (zoals deze pechvogel :(), hebben het daardoor onevenredig zwaar in de toernooien.
Ik heb daar ook al een topic over gestart, maar blijkbaar was daar niet veel interesse voor: Verplichte Troepomvang upgrades en toernooien
Maar je bent toch verplicht troepenomvang te voltooien, anders kom je toch niet naar het volgende hoofdstuk?
 

DeletedUser472

Guest
er zijn ook onderzoeken die je niet hoeft te onderzoeken zoals troepenomvang kijk maar eens bij de onderzoeksboom dan zie je dat bepaalde onderzoeken niet nodig zijn om verder te komen
 

DeletedUser472

Guest
Ik heb hierbij de titel van het topic veranderd zodat deze meer aansluit op de (algemene) discussie.

is dit nieuw dat bij elk topic nu zo kopje voor staat want je hebt net flink wat topics andere namen gegeven
 
Bovenaan