• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verkenner: de tijd die het scouten kost op basis van munten, verzameling informatie.

Hoofdstuk IV, 120K, 3.06 uur.

De minuten kloppen niet precies. Ik las de tag van Crazywizard pas nadat ik de verkenner aan heb gezet. Ik zal er geen 3 minuten naast zitten.

LET OP: Ik heb vanavond geavanceerde verkenner vrijgespeeld.
Misschien dat er een optie in de tabel moet komen, MET geavanceerde verkenner vrijgespeeld en zonder?

Ik heb provincies te verkennen staan met:
- 91.000
- 120.000
- 190.000
Bekijk bijlage 1299 Bekijk bijlage 1300

Hoi Gijs, heb het verduidelijkt.

Allen bedankt voor de info. alles geupdate tot deze post.
 

DeletedUser

Guest
Hoofdstuk VI, 940K, 16.36 u

Met een volgende provincie gaan in dezelfde ring inderdaad de kosten en de tijdsduur omhoog.
 
Daarom hoop ik ook dat de kosten en tijd een vaste factor blijken te zijn.
Heb nu 2x data met hetzelfe bedrag in 2 verschillende hoofdstukken gekregen en het verschil was slechts 1 minuut.

Als de verschillen op langere termijn marginaal blijken te zijn dan wordt dit een leuk en bruikbaar lijstje.

data tot nu toe verwerkt, zal dadelijk ook nog mijn eigen data en dat van enkele guild leden toevoegen.
 
Hoi Monique, ben eerder benieuwd waar het omslagpunt ligt van de 2 dagen 15 uur. (dit zal ergens tussen de 4700 en de 5m liggen)
als alles erboven 2 dagen 15 uur is, dan zijn die getallen helaas niet meer interresant.

Wel even aangetekend in de openingspost.
 
Hoi Monique, ben eerder benieuwd waar het omslagpunt ligt van de 2 dagen 15 uur. (dit zal ergens tussen de 4700 en de 5m liggen)
als alles erboven 2 dagen 15 uur is, dan zijn die getallen helaas niet meer interresant.

Wel even aangetekend in de openingspost.
2 dagen en 2uur voor 4800k zit er ook nog tussen.
 

DeletedUser

Guest
Hoofstuk VI | 2400K | 1 dag 10 uur en nog een x aantal verborgen minuten
 

DeletedUser

Guest
Net een verkenning gestart: 4000K - 2 dagen 5 uur.
Dit een provincie van ring 12.
Ik denk dat het ook afhankelijk is van de afstand. Anders zit er geen logica in.
 
Tot nu toe lijkt de verbinding munten vs tijd redelijk te kloppen, de afstand heeft natuurlijk invloed op de kosten.
Al heeft 1 speler aangegeven dat ook het aantal verkende provincies een onderdeel is. of dit een onderdeel is van de muntenkost of ook tijd daarin een factor speelt is nog niet echt bekend.

tot nu toe zijn de verschillen bij hetzelfde hoeveelheid munten iig zeer klein. de enige afwijking van 10 uur vind plaats bij een post van monique de rooi.

tot er meer meldingen komen ga ik er vanuit dat dit een lees/schrijf fout is aangezien ze met info kwam van ruim een week.
tot er meerdere meldingen komen met verschillen van meer dan 1 uur.
tot nu toe ga ik ervanuit dat de verschillen in het onzichtbare gedeelte liggen (bv 1200k kan 1200000 of 1200999 zijn. en 5 of 6 uur kan 59 vs 01 minuut zijn)

alle info tot nu toe zijn verwerkt.
 

DeletedUser

Guest
ik kan bevestigen dat het idd ook aan hoeveel provincies lig wat je al hebt verovert
ik heb net eens gekeken, en toen ik er 1 aanzette gingen de andere 2 waar ik keek van 400K naar 410K


hoofdstuk 6 400K 8 uur ± 20 min
 
Bedankt voor de gegevens ze zijn verwerkt.
Was ook een fout ingeslopen(bedrag vergeten aan te passen na copy paste), vermoed dat dit 1 van mijn eigen verkenningen was want ik kon hem helaas niet in dit topic vinden en herstellen dus deze is verwijderd.
 
Bovenaan