• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Uitnodiging aan spelers die "scheve handel" plaatsen en hun afnemers.

Er zijn ook veel grotere spelers die nu afhaken maar dit terzijde.. wat ik me meer afvraag is wat je punt nu eigenlijk is en wat je hiermee wilt zeggen. Want enerzijds zeg je dat het nieuwe systeem beter is en anderzijds zeg je tegelijk dat je zelf gemerkt hebt dat veel spelers hierdoor afhaken...

Volgens mij weet je het zelf ook niet meer en vraag je slechts om aandacht...
Aandacht vraag ik zeker, maar alleen over de 'scheve handel'.
Ik denk dat de verhouding tussen de cross tier nu beter is. Het is alleen vervelend voor de beginnende speler, dat hij/zij nu met minder genoegen moet nemen.
Ze zien veel scheve handel, en gooien daardoor al snel de handdoek in de ring. Taak voor ons om ze informatie te geven, niet alleen in je eigen bs maar ook daarbuiten.
 

DeletedUser1294

Guest
Ik denk dat de verhouding tussen de cross tier nu beter is. Het is alleen vervelend voor de beginnende speler, dat hij/zij nu met minder genoegen moet nemen.
Hoezo met minder genoegen nemen? Een beginner produceert alleen t1. Waarom moet een beginnende spelers met minder genoegen nemen?
Cross is nooit oké. Ook niet voor beginners.
Op Winyandor zijn veel broederschappen die vanaf dag één een crossverbod hebben en dat kan prima.

Spelers die zich niet willen verdiepen haken af.
Maar eerlijk.. Die redden het op den duur toch niet.
 
Hoezo met minder genoegen nemen? Een beginner produceert alleen t1. Waarom moet een beginnende spelers met minder genoegen nemen?
Cross is nooit oké. Ook niet voor beginners.
Op Winyandor zijn veel broederschappen die vanaf dag één een crossverbod hebben en dat kan prima.

Spelers die zich niet willen verdiepen haken af.
Maar eerlijk.. Die redden het op den duur toch niet.

Sterker nog die zijn nu beter af,
Als je t2 en t3 tekort komen / nog niet produceren en hun huizen bv dit vragen kunnen ze nu voor een paar t1 goederen de missende goederen krijgen ipv dat ze zich scheel betalen.

225 marmer omzetten naar 100 toverstof voor een upgrade is een stuk goedkoper dan 1600 marmer betalen voor 100 toverstof.
 

DeletedUser2989

Guest
Mee eens, iedereen, groot en klein, is beter af met het nieuwe systeem, met uitzondering van degenen die in het verleden scheve handel plaatsten in de hoop dat iemand per vergissing of vanwege haast of vanwege dysfunctionerende BS de handel af zou nemen.

En .....degenen die 1 op 16 eerlijker vinden, kunnen dit nog steeds plaatsen. Als het eerlijk is wordt het vast wel afgenomen, ook met nul ster.

Voor degenen die geen crosstier handel plaatsen/afnemen maakt de wijziging niet uit.
 

DeletedUser2037

Guest
Wat een problemen allemaal over scheve handel.
Staat het je niet aan, laat het dan staan.
Het probleem ligt hem bij de mensen met meerdere accounts en die spullen overzetten van het grote account naar een account waar ze net mee beginnen.
Pak dit probleem eerst eens aan dat je maar 1 account per wereld kan hebben
 
Bovenaan