• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Traag/slecht reagerend

Het valt me op dat elvenar ontzettend traag is momenteel. Als ik goederen incasseer duurt het een aantal seconden voordat er wat dan ook gebeurt in het scherm. Ook het typen in de chat of mail gaat erg traag. als ik klaar ben met een berichtje is het nog maar half op de chat te zien. Erg vervelend. Browser maakt niet uit. in ff en edge zelfde effect.
 

DeletedUser2975

Guest
Het valt me op dat elvenar ontzettend traag is momenteel. Als ik goederen incasseer duurt het een aantal seconden voordat er wat dan ook gebeurt in het scherm. Ook het typen in de chat of mail gaat erg traag. als ik klaar ben met een berichtje is het nog maar half op de chat te zien. Erg vervelend. Browser maakt niet uit. in ff en edge zelfde effect.

Bij m ij hetzelfde, bovendien loopt het spel regelmatig vast, zodat het een spelletje wordt van..: log uit , log in. erg vervelend.
 

DeletedUser

Guest
Dit is een bug die met release 1.44 is meegekomen denk ik. Ik had er op de beta al veel last van en sinds de laatste update hier ook.
Bug is op de beta gemeld en bevestigd, dus het is wachten op een oplossing
 
Gisteren traag en "zzz" dat niet verschijnt, nu eerst traag, en dan ook nog als je 1 keer klikt op een werkplaats, haalt ie de productie op én opent ineens het selectiescherm alsof je een tweede keer geklikt zou hebben.

Uitloggen en herinloggen lijkt te helpen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1427

Guest
Wij zien benieuwd of spelers dit probleem momenteel nog ervaren.
 

DeletedUser1427

Guest
Momenteel heeft de betreffende bugfix het probleem nog niet verholpen, onze excuses voor het ongemak. Er wordt verder gezocht naar een oplossing voor dit probleem.
 

DeletedUser

Guest
@Lionell thx voor de bevestiging. Ik begon al te twijfelen aan mijn pc, omdat ik pas een grote Windows update gehad
 
Ik weet niet of het samenhangt, maar vorige week had ik iets van productie dat bleef hangen (vandaar dat ik het hiermee associeer), ik denk hamertjes, symbool bleef staan terwijl ik al had opgehaald en nieuwe productie kon dus niet. Recenter bleef 1 van de opdrachtgevers links weg, die van de herhaalbare quests. En nu zijn alle opdrachten verdwenen, alleen de banier van het evenement is er nog, maar ook geen opdrachten. Refreshen lost het telkens op. In recente Firefox (en oude Opera).
Bij een burenhulpkistje heb ik al meermaals eerst een vraagteken en dan pas het symbool te zien gekregen, dus lijkt vertraging. Als ik een aparte bugmelding moet maken laat maar weten. Groeten, A.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik weet niet of het samenhangt, maar vorige week had ik iets van productie dat bleef hangen (vandaar dat ik het hiermee associeer), ik denk hamertjes, symbool bleef staan terwijl ik al had opgehaald en nieuwe productie kon dus niet.

Dit probleem valt inderdaad onder deze bug.

Recenter bleef 1 van de opdrachtgevers links weg, die van de herhaalbare quests. En nu zijn alle opdrachten verdwenen, alleen de banier van het evenement is er nog, maar ook geen opdrachten. Refreshen lost het telkens op. In recente Firefox (en oude Opera).

Dit lijkt mij een aparte bug, hier zien wij uiteraard graag een nieuwe melding over.

Bij een burenhulpkistje heb ik al meermaals eerst een vraagteken en dan pas het symbool te zien gekregen, dus lijkt vertraging. Als ik een aparte bugmelding moet maken laat maar weten.

Dit is ook een aparte melding, ook hiervan mag uiteraard een melding gemaakt worden op het forum.
 
Dat kistje vereist geen refresh en is een kwestie van seconden, dus ik zal enkel voor de opdrachten een melding aanmaken.
 

DeletedUser2349

Guest
Recenter bleef 1 van de opdrachtgevers links weg, die van de herhaalbare quests.
Dit probleem heb ik ook, zowel op Chrome als op Opera; eerst duurde het soms best lang voordat de volgende selecteerbare opdracht tevoorschijn kwam, sinds kort verschijnt die soms pas weer na een "resfresh". Het lijkt op een bug die ik al eerder meldde op de mobiele app-versie, echter gaat het selecteren van een opdracht op de mobiele app velen malen sneller dan op de browser-versie.
 

DeletedUser862

Guest
Het valt me op dat elvenar ontzettend traag is momenteel. Als ik goederen incasseer duurt het een aantal seconden voordat er wat dan ook gebeurt in het scherm. Ook het typen in de chat of mail gaat erg traag. als ik klaar ben met een berichtje is het nog maar half op de chat te zien. Erg vervelend. Browser maakt niet uit. in ff en edge zelfde effect.
Vind het alleen zo vreemd dat je daarover n mijn geval al40 x contact hebt gehad met support en dat het hoe dan ook ALTIJD aan mij ligt zegt men........en nu lees ik dat er meerdere zijn. Staat overigens ook in opmerkingen bij de app, vele met mij ervaren hetzelfde, maar nee, vlgs support ligt het altijd aan mij. OOK zoiets: naam wijzigen in app, kan hier niet, ik zie dat pictogram niet eens in het scherm, ze doen maar wat .......... geef het eerlijk toe dan, dit werkt niet met onkunde
 

DeletedUser1427

Guest
Vind het alleen zo vreemd dat je daarover n mijn geval al40 x contact hebt gehad met support en dat het hoe dan ook ALTIJD aan mij ligt zegt men........en nu lees ik dat er meerdere zijn. Staat overigens ook in opmerkingen bij de app, vele met mij ervaren hetzelfde, maar nee, vlgs support ligt het altijd aan mij. OOK zoiets: naam wijzigen in app, kan hier niet, ik zie dat pictogram niet eens in het scherm, ze doen maar wat .......... geef het eerlijk toe dan, dit werkt niet met onkunde

Deze bug melding gaat over trage verbinding, in dit geval zal support ongeacht of dit probleem aan Elvenar ligt of aan de speler zelf hulp bieden om het toch werkbaar te maken. Het is aan jou of jij dit advies wilt opvolgen of niet.

De naamswijziging in de app is alleen voor spelers die via de app versie gestart zijn, doordat de speler een gegenereerde naam ontvangt kan deze éénmalig aangepast worden.
 
Bovenaan