• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: Haperen en stotteren van oogsten producties, wie nog meer?

DeletedUser1731

Guest
Sinds ongeveer een week is het bijna onmogelijk om fatsoenlijk de gebouwen te innen. Als je slepend gaat innen, dan hapert en stottert alles en slaat hij gebouwen of huizen over, en als je achter elkaar één voor één gaat innen is het al helemaal een ramp. Na een paar gebouwen en opdrachten wsordt het steeds erger, en dan moet je telkens opnieuw opstarten, om dan weer een paar minuten verder te kunnen.
Ik vind dit echt een grote ergernis.

Ben ik nu de enige hiermee of hebben jullie dat ook???
 

DeletedUser1570

Guest
Vanmorgen was het weer mis. Maar ik heb het niet de hele tijd.
 

DeletedUser2975

Guest
Sinds ongeveer een week is het bijna onmogelijk om fatsoenlijk de gebouwen te innen. Als je slepend gaat innen, dan hapert en stottert alles en slaat hij gebouwen of huizen over, en als je achter elkaar één voor één gaat innen is het al helemaal een ramp. Na een paar gebouwen en opdrachten wsordt het steeds erger, en dan moet je telkens opnieuw opstarten, om dan weer een paar minuten verder te kunnen.
Ik vind dit echt een grote ergernis.

Ben ik nu de enige hiermee of hebben jullie dat ook???
Je bent niet de enige Lienie, ik heb het ook, dacht dat het aan mijn laptop lag/ligt, maar nu ik dit lees...kennelijk heb ik hetzelfde probleem.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser1427

Guest
Dank je, soms kun je aan de titel niet zien waar het over gaat. Ik hoop dat dit ook gelezen wordt zodat ze zien dat dit echt wel een probleem is

Dit is inderdaad al een bekend probleem die reeds gerapporteerd is hier als bevestigd. Dit probleem is ook op de Beta (voorloper van de live versie) al bevestigd. Op de Beta is er nog geen oplossing bekend maar de verwachting is wel dat de ontwikkelaars werken aan het oplossen van dit probleem uiteraard. Het is wel een vervelende bug.
 
Is inderdaad niet de hele tijd. Chat blijft dan ook soms tot 4 keer toe melding geven van nieuw bericht, terwijl dat zelfs een eigen bericht was, of '/who'.
 
Wat ik per toeval heb ontdekt dat het lijkt te liggen aan Windows 10. Die heb ik deze week geinstalleerd en voor die tijd had ik Windows 7 en nergens last van.
Welke browser ik nu gebruik in Windows 10 maakt niet uit, heb het met IE Edge en Firefox allemaal. Hoop dat het helpt om dit probleem snel op te lossen.
 

DeletedUser222

Guest
Wat ik per toeval heb ontdekt dat het lijkt te liggen aan Windows 10. Die heb ik deze week geinstalleerd en voor die tijd had ik Windows 7 en nergens last van.
Welke browser ik nu gebruik in Windows 10 maakt niet uit, heb het met IE Edge en Firefox allemaal. Hoop dat het helpt om dit probleem snel op te lossen.

Microsoft heeft verleden week een grote update van windows 10 gereleased. Hierna had ik ook de nodige problemen.
Zoals het microsoft betaamt kwam er al snel een correctie update gisteren. Hierna was de problemen opgelost.
Ik zou even controleren of je up to date bent.
 

DeletedUser

Guest
Microsoft heeft verleden week een grote update van windows 10 gereleased. Hierna had ik ook de nodige problemen.
Zoals het microsoft betaamt kwam er al snel een correctie update gisteren. Hierna was de problemen opgelost.
Ik zou even controleren of je up to date bent.

Sorry, maar het ligt niet aan Windows.
Ik draai al een tijdje op de UK Enterprise editie van Windows en ruim een maand geleden de grote update al gehad. Mijn problemen met de lag bij het oogsten begonnen pas na Release 1.44.
Toen wij nog hier op release 1.43 zaten had ik nog geen problemen, maar al wel op de beta omdat daar release 1.44 al draaide.
 
Ik vind de melding niet terug, maar iemand anders vermeldde dit ook recent op forum: troepen staan in toernooi plots >999. Linksonder staat er een banier met daarboven elixirflesje, en erop vraagtekens. Tweemaal na elkaar. Cache legen helpt: banier is weg, cijfers zijn normaal. De confrontatie die ik wou doen staat op een andere plaats, maar het werkt terug o_O
 

DeletedUser1427

Guest
Ik vind de melding niet terug, maar iemand anders vermeldde dit ook recent op forum: troepen staan in toernooi plots >999. Linksonder staat er een banier met daarboven elixirflesje, en erop vraagtekens. Tweemaal na elkaar. Cache legen helpt: banier is weg, cijfers zijn normaal. De confrontatie die ik wou doen staat op een andere plaats, maar het werkt terug o_O

Dit klink mij niet bekend (er zijn hiervan nog geen meldingen geweest hier), je kunt uiteraard een bug melding maken of het support inschakelen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de melding niet terug, maar iemand anders vermeldde dit ook recent op forum: troepen staan in toernooi plots >999. Linksonder staat er een banier met daarboven elixirflesje, en erop vraagtekens. Tweemaal na elkaar. Cache legen helpt: banier is weg, cijfers zijn normaal. De confrontatie die ik wou doen staat op een andere plaats, maar het werkt terug o_O

Dit klink mij niet bekend (er zijn hiervan nog geen meldingen geweest hier), je kunt uiteraard een bug melding maken of het support inschakelen :)

Deze misschien: [URL="https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/nul-troepen-voor-toernooi.3465/"]Nul troepen voor toernooi[/URL]
 
Ik vind de melding niet terug, maar iemand anders vermeldde dit ook recent op forum: troepen staan in toernooi plots >999. Linksonder staat er een banier met daarboven elixirflesje, en erop vraagtekens. Tweemaal na elkaar. Cache legen helpt: banier is weg, cijfers zijn normaal. De confrontatie die ik wou doen staat op een andere plaats, maar het werkt terug o_O

Ik heb die melding ook wel eens gehad. Heb er verder niet zo bij stil gestaan. Teruggeklikt naar mijn stad, en weer naar het toernooi en het was weer oke.
 
Bovenaan