• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers: Redenen waarom spelers stoppen

DeletedUser189

Guest
het verandert van 9 pagina's met aanbiedingen waar je uit kunt kiezen (beginnende selers hebben er eerst 3 dan 6)
handelaar.jpg


Naar 1 pagina voor iedereen.
trader.jpg
 

DeletedUser1333

Guest
Waarom zou je iets veranderen dat goed is zoals het is?
Ik zou zeggen dat Innogames wel wat beters met haar tijd kan doen.

Noot: Spelers die na het invoeren van een dergelijke update beginnen met het spel merken natuurlijk niets - zij weten niet hoe het vroeger was.
 

DeletedUser

Guest
het verandert van 9 pagina's met aanbiedingen waar je uit kunt kiezen (beginnende selers hebben er eerst 3 dan 6)
Bekijk bijlage 2021

Naar 1 pagina voor iedereen.
Bekijk bijlage 2022

O my .... dit is erg :(:(:(:(:(:(, dat had ik nog niet gezien. En de kosten gaan ook iedere keer omhoog (net zoals bij het kopen van kennispunten).
Heb het uitgeprobeerd, voor 10 edelstenen, 1e keer 4000 munten, voor de volgende al 6000 munten.
Dat maakt de bloeiend handelaarsgilde als OW al gelijk een heel stuk minder interessant :(:(:(:(:(:(:(:(
 

DeletedUser

Guest
er staat nog iets boven : volgende aanbieding in 9 uur

Klopt Gando. Het wordt elke 24 uur gereset. Vandaag bijvoorbeeld kun je alleen marmer kopen met munten, maar de volgende dag kun je alleen marmer kopen met hamertjes of goederen.
 

DeletedUser448

Guest
Dus bij muntenoverschot moet je maar kopen wat er in de aanbieding is .Dat kun je vervolgens op de markt ruilen voor wat je nodig hebt. Dat vind ik wel handig; hoe meer handel op de markt hoe beter! Maar waarom wordt het steeds duurder? De speler die erg actief is en dagelijks alle buren langs gaat, daardoor vaak een muntenoverschot heeft, wordt afgestraft voor zijn activiteit. Dat lijkt me toch niet de bedoeling?


Sorry dat dit zo ver van het oorspronkelijke thema gaat.
 

DeletedUser

Guest
Dus bij muntenoverschot moet je maar kopen wat er in de aanbieding is .Dat kun je vervolgens op de markt ruilen voor wat je nodig hebt. Dat vind ik wel handig; hoe meer handel op de markt hoe beter! Maar waarom wordt het steeds duurder? De speler die erg actief is en dagelijks alle buren langs gaat, daardoor vaak een muntenoverschot heeft, wordt afgestraft voor zijn activiteit. Dat lijkt me toch niet de bedoeling?


Sorry dat dit zo ver van het oorspronkelijke thema gaat.

Ik denk dat het bedoeld is voor spelers die te ver zijn (volgens de devs) met het scouten van provincies en niet meer kunnen vechten. Er wordt nu nog steeds door die spelers flink door gescout en onderhandeld ipv vechten. Daar moest natuurlijk ook een stop op komen (het beruchte balancing :()
 

DeletedUser1086

Guest
we beginnen inderdaad wat af te wijken van het oorspronkelijke thema, dit gezegd zijnde, ik persoonlijk gebruik die groothandelaar zelden of nooit, en nu zeker niet meer nu ik al dagen lang moet spreuken gebruiken om mijn hamers bij te vullen, terwijl dan ook nog mijn fabrieken stil liggen....... het zal wel weer zijn redenen hebben zeker, maar begrijpen doe ik het niet
 

DeletedUser472

Guest
het verandert van 9 pagina's met aanbiedingen waar je uit kunt kiezen (beginnende selers hebben er eerst 3 dan 6)
index.php


Naar 1 pagina voor iedereen.
index.php

vind niet zo heel erg de nieuwe groothandel zoals dit heb er wel tegen dat het elke keer duurder wordt verandert die per dag dan weer omlaag of weet iemand dat
 

DeletedUser1086

Guest
Graag terug on topic: redenen waarom spelers gestopt zijn ...
 

DeletedUser

Guest
dat is waarom ze GAAN stoppen hahahaha

Oke, als je andere redenen wilt weten die ik via via gehoord heb:
- Steeds opnieuw teruggeworpen worden in de boom
- Geen mogelijkheden voor gebiedsuitbreiding (vechten onmogelijk, te weinig goederen) en daarom totaal vast zitten in het spel en niet genoeg ruimte om fabrieken, huizen, werkplaatsen, cultuur te bouwen om dit op te kunnen lossen.
- Eerlijke 1:1 handel wordt niet opgepakt, teveel oneerlijke handel
 

DeletedUser189

Guest
Klopt dat is waarom ik ga stoppen, Ino blijft maar veranderingen toevoegen waar wij niet om vragen.
Ik heb alle veranderingen geslikt en mijn spel maar weer aangepast nu is het genoeg.
Even zorgen dat mijn broederschap goed achter blijft en ik ben weg.
Weer een betalende speler minder maar ino wil de spelers van het eerste uur schijnbaar liever kwijt.
 

DeletedUser

Guest
Klopt dat is waarom ik ga stoppen, Ino blijft maar veranderingen toevoegen waar wij niet om vragen.
Ik heb alle veranderingen geslikt en mijn spel maar weer aangepast nu is het genoeg.
Even zorgen dat mijn broederschap goed achter blijft en ik ben weg.
Weer een betalende speler minder maar ino wil de spelers van het eerste uur schijnbaar liever kwijt.

@Witchje Je gaat echt stoppen? Heel spijtig, wel zullen je missen :(:(:(:(:(
 

DeletedUser1086

Guest
Klopt dat is waarom ik ga stoppen, Ino blijft maar veranderingen toevoegen waar wij niet om vragen.
Ik heb alle veranderingen geslikt en mijn spel maar weer aangepast nu is het genoeg.
Even zorgen dat mijn broederschap goed achter blijft en ik ben weg.
Weer een betalende speler minder maar ino wil de spelers van het eerste uur schijnbaar liever kwijt.
Dan heeft deze post eigenlijk zin... spijtig om te horen , Witchje.... ken je niet echt, maar zag je naam af en toe verschijnen..... wij hebben in ons BS alvast een FB groep zodat mensen die stoppen toch nog met elkaar in contact kunnen blijven, want eerlijk, dat is toch het enige wat ons hier houdt toch?
 
:(:(:mad::mad::(:(

al die veranderingen pfff. meer negatief dan positief.

wat blijft er nu nog er nu nog van over haja enkel frustratie hier en frustratie daar

als ze op dit tempo voorts gaan denk ik dat er wel meer het voorbeeld van @Witchje gaan volgen en gaan we achterwaarts in plaats van voorwaarts
 
In mijn speelstijl heb je die groothandelaar zoals ie is nodig, wanneer het elke keer duurder wordt houdt het op, dan verliest het zijn nut. Ik kijk het nog even aan, maar dit ziet er ook niet goed uit.
 
Bovenaan