• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers: Redenen waarom spelers stoppen

DeletedUser2578

Guest
Helemaal mee eens. Ik vind daarom de app al een hele uitkomst om het geklik te verminderen. Alleen is het tijdens een bsa nogal een risico via de app. Dus hoop ik dat die extra functionaliteiten krijgt. En vooral het al eerder gemelde kiezen van opdrachten in de browser. Als dat toch zou kunnen als in de app, zou ik een zeer gelukkig mens zijn :p

Gelukkig is de app voor veel spelers een goede uitkomst maar ik vind via de app spelen niet fijn, heb toch liever via de browser. Het zou geweldig zijn als de app-functionaliteit ook op de browser mogelijk zou zijn, het zal veel tijd en geklik schelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind Elvenar een leuk spel; er zijn prachtige, briljante gebouwen, samenwerken met de broederschap, events, bsa's, toernooien, discussies op het Forum, gezellige chats.... ben ik nog iets vergeten te noemen?:D lol Moet wel zeggen dat na een lange tijd Elvenar krijg ik soms wel het gevoel van saaiheid van herhalingen zoals bijv. steeds het zetten van 9-uurs productie, het contstante geklik van het ophalen van productie, wachten op lange opdrachten maar daarom zijn tussendoor de events en bsa's goed, het geeft variatie. Als ik ooit ermee zal stoppen dan zal het zijn omdat ik geen tijd meer zou hebben en om de constante geklik van producties ophalen. Om deze redenen heb ik wel een paar keer op het randje gestaan om ermee te stoppen maar heb tot nu toe wel een manier gevonden om ermee door te gaan....Het zou wel fijn zijn als er in de toekomst iets zou worden gedaan met de constante geklik van productie ophalen te veranderen; het scheelt tijd en ook een RSI hand/arm. Maar goed dit is weer een andere discussie, maar ik meld het toch even hier omdat het wel een rol speelt. Hopelijk zal het nieuwe Elvenar-team in de komende tijd dit oppakken en iets mee doen.....:)
Het is al zo vaak aangegeven dat zo veel spelers met dat eindelose geklik moeite hebben.ik heb zelf ook al meermalen overwogen om te stoppen .ik heb steeds vaker periodes dat ik het bijna niet meer op kan brengen om te spelen of dat ik de boel er maar gewoon afhaal zonder de bijbehorende opdrachten waar is het goed voor om 3 x te moeten klikken voor 1 opdracht verder.het kost te veel extra tijd en is ook geestdodend regelmatig op de automatische piloot aan het klikken en er dan achterkomen dat je er al 1 of 2 x aan voorbij bent gegaan op een gegeven moment heb ik er soms kotsneigingen van buiten de hand en pols krampen.Dit is een school voorbeeld van hoe help ik een mooi spel de vernieling in.Jammer dat ze toch zoveel kunnen veranderen maar hier geen verbetering in aan WILLEN brengen ondanks de vele verzoeken.
 
Bovenaan