• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers: Redenen waarom spelers stoppen

DeletedUser1086

Guest
Overal zie en hoor ik dat ook grotere spelers stoppen met dit spel, door de aanpassingen die er recent zijn gebeurd.. Helaas heeft blijkbaar niemand daar oren naar. Daarom mijn voorstel om hier de namen te plaatsen van spelers die het hebben opgegeven, in je broederschap of in je provincie..

Hoe langer de lijst, hoe meer men hopelijk zal inzien dat er voor veel spelers niet veel lol meer aan is.
Hopelijk kunnen we in de toekomst die spelers overhalen om terug te komen.

Ik begin alvast met een eerste naam in mijn Broederschap:
OPAGER
 

DeletedUser239

Guest
Ik zie in de tornooien dat er meer dan 1400 spelers actief zijn deze week ... denk niet dat de enkele namen die hier gaan verschijnen enig gewicht in de schaal werpen
 

DeletedUser448

Guest
Ik speel ook een ander spel, waar door de eigenaars nauwelijks naar werd omgekeken. Geloof mij: Geen verandering is erger dan een mogelijk voor jou minder gewenste verandering aan een spel. Jammer voor al de spelers die stoppen, maar geen verandering is zeker het eind van een spel. En iedereen naar de zin maken is helaas niet mogelijk. Dus als je Elvenar leuk vind laat je dan niet afschrikken door veranderingen, maak er het beste van.
 

DeletedUser1143

Guest
Ik vraag me af of spelers stoppen door de veranderingen die plaats vinden of door het niet kunnen omgaan met veranderingen die plaats vinden.
Want eerlijk gezegd zijn de veranderingen die recent plaats hebben gevonden vervelend , soms lastig en soms ronduit irritant maar zeker geen reden om te stoppen. Het vergt enig aanpassings vermogen , maar als je eenmaal weer doorspeelt en je zit weer op de goede weg , dan is t alsof t altijd zo geweest is.
Als een spel je echt geen plezier meer geeft maar alleen frustratie is het inderdaad beter om te stoppen , maar probeer ook eens over je frustratie heen te kijken want het risico is gewoon dat je alleen nog maar alle vervelende dingen ziet en dat wat elvenar leuk maakt word niet meer gezien.
Bovendien is er een forum waar je je kan uitten , maar wat ik helaas wel veel zie is : Inno jullie moeten dit NU veranderen anders stop ik.
Dit heeft nog nooit gewerkt in welke omgeving je ook zo'n zin gebruikt dus ook hier bij Elvenar gaat hem dat niet worden.
Ga gewoon de discussie aan , op een normale en open manier. En sta dan ook eens open voor de antwoorden ie je krijgt ookal zijn dat dan niet altijd de antwoorden die je wil.
Nu een lijst gaan maken met "grote"spelers die gestopt zijn resulteert in een lijst met spelers die vanaf het begin gespeeld hebben en alle veranderingen hebben doorgemaakt ( waarvan ze wisten dat die er zouden komen , want een nieuw spel in ontwikkeling) en niet om kunnen gaan met de huidige veranderingen.
En tuurlijk zijn er bepaalde veranderingen waar je niet blij van wordt , en ja ook ik zit wel eens heerlijk te mopperen zowel hier , als thuis als in de bs . Maar uiteindelijk speel ik toch vrolijk verder.
 

DeletedUser613

Guest
stefan the great
elf-oggo

Dat is wel heel erg oud nieuws dat elf-oggo is getopt dat is al maaaaanden geleden LOL
En idd denk niet dat ze er zo naar kijken ze kunnen heus zelf wel zien hoeveel mensen er dagelijks inloggen.
En ik hoor bij ons in de Broederschap niemand klagen dat ze willen gaan stoppen, het is te gezellig bij ons denk ik :D.
 

DeletedUser1086

Guest
wij hebben een top en super gezellig broederschap en daar hoor ik de een na de ander zeggen dat ze blijven voor de chat... blijf die namen posten mensen... ik heb ook niet gevraagd om ondergesneeuwd te worden door andere commentaren, gewoon de vraag gesteld om de namen te posten van de mensen die gestopt zijn... is toch een eerlijke vraag????
 

DeletedUser448

Guest
... ik heb ook niet gevraagd om ondergesneeuwd te worden door andere commentaren, gewoon de vraag gesteld om de namen te posten van de mensen die gestopt zijn... is toch een eerlijke vraag????

Kijk eens even naar de titel van dit topic: Elvenar discussies. Dus als je alleen een vraag wilt stellen en geen andere commentaren wilt hebben , heb je toch je vraag op de verkeerde plaats gesteld..
 

DeletedUser613

Guest
wij hebben een top en super gezellig broederschap en daar hoor ik de een na de ander zeggen dat ze blijven voor de chat... blijf die namen posten mensen... ik heb ook niet gevraagd om ondergesneeuwd te worden door andere commentaren, gewoon de vraag gesteld om de namen te posten van de mensen die gestopt zijn... is toch een eerlijke vraag????

Tuurlijk mag je vragen, maar mag dan ook wel een eerlijk antwoord geven dat ik het niet zo nodig vind ;)
en idd @kalverliefde dit is toch echt een discussie topic LOL
 

DeletedUser3

Guest
en toch moeten we ons ongenoegen laten horen

En jij denkt dat dit de manier is om dat te doen?

We letten heel nauwkeurig op de omvang van onze community. Daarvoor heb ik geen lijstje nodig op het forum.
Bedankt voor je poging om te helpen om Elvenar te verbeteren, echter is de manier waarop nutteloos.

Mocht je constructief willen bijdragen, dan adviseer ik je om constructieve feedback te geven in de threads die daarvoor zijn aangemaakt.

Bij voorbaat dank.

Desi.
 

DeletedUser1086

Guest
En jij denkt dat dit de manier is om dat te doen?

We letten heel nauwkeurig op de omvang van onze community. Daarvoor heb ik geen lijstje nodig op het forum.
Bedankt voor je poging om te helpen om Elvenar te verbeteren, echter is de manier waarop nutteloos.

Mocht je constructief willen bijdragen, dan adviseer ik je om constructieve feedback te geven in de threads die daarvoor zijn aangemaakt.

Bij voorbaat dank.

Desi.
Desi, ik wil echt constructief bijdragen en ik denk dat ik dat al heb geprobeerd te doen oa door de vraag om de orks benodigd voor onderhandelen te verplaatsen naar ring 12. helaas krijg ik enkel reactie als ik een kritische post plaats en geen gevolg als ik een andere suggestie plaats... ben geen negatief persoon op zich, maar het is spijtig om te zien dat plots de mid game spelers extra dammen voor zich krijgen die de vroeger begonnen spelers niet hadden .... hoe kan een mens daar dan constructief mee om gaan buiten dit aan te melden? en de omvang van de community zegt helaas niets over de graad van activiteit van die community, of heb ik dat verkeerd? ik zie positief uit naar wat meer uitleg hierover.
 

DeletedUser239

Guest
Dit spel draait ondermeer rond je aanpassen aan gewijzigde omstandigheden ... dat moet je dus leren ...
 

DeletedUser3

Guest
Desi, ik wil echt constructief bijdragen en ik denk dat ik dat al heb geprobeerd te doen oa door de vraag om de orks benodigd voor onderhandelen te verplaatsen naar ring 12. helaas krijg ik enkel reactie als ik een kritische post plaats en geen gevolg als ik een andere suggestie plaats...

Ik heb de feedback over de ring waarop je orks tegenkomt doorgegeven. Daar heb ik een antwoord op gekregen en deze heb ik gepost. Niet alle feedback wordt gehonoreerd met een wijziging. Zo realistisch zul je moeten zijn.

ben geen negatief persoon op zich, maar het is spijtig om te zien dat plots de mid game spelers extra dammen voor zich krijgen die de vroeger begonnen spelers niet hadden .... hoe kan een mens daar dan constructief mee om gaan buiten dit aan te melden?

Wijzigingen in het lopende spel hebben altijd invloed op spelers. Daar kan niemand wat aan veranderen. Constructief ermee omgaan zou kunnen door in te zien dat dit een manier is om spelplezier op een langere termijn voor je te kunnen garanderen. Door je uitdagingen te bieden.

en de omvang van de community zegt helaas niets over de graad van activiteit van die community, of heb ik dat verkeerd? ik zie positief uit naar wat meer uitleg hierover.

Je hebt niet gevraagd om namen te posten van actieve spelers. Je maakte een oproep om een lijst met spelers op te stellen die gestopt waren. Je probeert er nu een draai aan te geven. Vanuit InnoGames wordt regelmatig gecontroleerd wat de activiteiten zijn op alle fora. We willen graag een levendige community. Dat draagt volgens ons bij aan een prettige spelervaring. Dat is de reden dat we regelmatig proberen om forum evenementen te organiseren.
 

DeletedUser1086

Guest
Ik heb de feedback over de ring waarop je orks tegenkomt doorgegeven. Daar heb ik een antwoord op gekregen en deze heb ik gepost. Niet alle feedback wordt gehonoreerd met een wijziging. Zo realistisch zul je moeten zijn.



Wijzigingen in het lopende spel hebben altijd invloed op spelers. Daar kan niemand wat aan veranderen. Constructief ermee omgaan zou kunnen door in te zien dat dit een manier is om spelplezier op een langere termijn voor je te kunnen garanderen. Door je uitdagingen te bieden.



Je hebt niet gevraagd om namen te posten van actieve spelers. Je maakte een oproep om een lijst met spelers op te stellen die gestopt waren. Je probeert er nu een draai aan te geven. Vanuit InnoGames wordt regelmatig gecontroleerd wat de activiteiten zijn op alle fora. We willen graag een levendige community. Dat draagt volgens ons bij aan een prettige spelervaring. Dat is de reden dat we regelmatig proberen om forum evenementen te organiseren.

ik probeer er geen draai aan te geven.. spijtig dat nu jou reactie de hele tijd negatief is tegenover mij.... ik wou alleen maar laten horen dat er heel veel gevorderde spelers er de brui aan geven of willen geven.... dat is een signaal. en het actief zijn op het forum betekent helaas niet noodzakelijk actief zijn in het spel.... maar ik zal er maar van uit gaan dat ik in het zwarte boekje sta nu en dat geen feedback van mij nog als constructief zal worden beschouwd ..... je vroeg mij constructief te zijn, ik heb geprobeerd mijn gedachten op een meer constructieve manier te uiten, en nu wordt het afgedaan als "er een draai aan geven". sorry ... ik vind het spijtig, vooral ook omdat ik geen enkele moderator of zo heb aangevallen..... blijkbaar mag het wel in de andere richting ?
 

DeletedUser472

Guest
maar ik zal er maar van uit gaan dat ik in het zwarte boekje sta nu en dat geen feedback van mij nog als constructief zal worden beschouwd ..... je vroeg mij constructief te zijn, ik heb geprobeerd mijn gedachten op een meer constructieve manier te uiten, en nu wordt het afgedaan als "er een draai aan geven". sorry ... ik vind het spijtig, vooral ook omdat ik geen enkele moderator of zo heb aangevallen..... blijkbaar mag het wel in de andere richting ?

ik denk niet hoor meteen dat je in het zwarte boekje staat hoor je hebt zoals je zegt geen moderator aangevallen. blijf gewoon constructief feedback geven ze zullen naar je luisteren als je het normaal en volgens de regels is
kritisch schrijven :natuurlijk mag dat die moderators vinden dat echt niet erg hoor als je aan de regels houdt zij zullen dit wel fijn vinden
maar ga er niet van uit dat elke persoon die wat feedback schrijft dat daar meteen wat wordt gedaan zelfs als ze denken dit is eigenlijk best goede feedback en er wordt ook wat aangepast zij mogen dit niet zeggen voor dat het aangekondigt is

dus ga er niet van uit dat er niks met onze feedback wordt gedaan of die van jouw als je gewoon normale manier het doet hoef je je geen zorgen te maken dat je in het zwarte boekje komt je weet zelf goed of je het op een normale manier doet en als je dat doet hoef je je geen zorgen te maken dat ze niet naar je luisteren
 

DeletedUser

Guest
Wijzigingen in het lopende spel hebben altijd invloed op spelers. Daar kan niemand wat aan veranderen. Constructief ermee omgaan zou kunnen door in te zien dat dit een manier is om spelplezier op een langere termijn voor je te kunnen garanderen. Door je uitdagingen te bieden.

Ik denk dat het zou helpen als de motivatie achter de wijzigingen beter uitgelegd zou worden. De vergevorderde speler wordt nu geregeld geconfronteerd met wijzigingen die het spelplezier eerder frustreren. Zeker als we steeds opnieuw ver terug moeten in de onderzoeksboom voor onderzoekjes (denk de lawine aan OWs) die voor ons geen toegevoegde waarde meer hebben.

Vanuit InnoGames wordt regelmatig gecontroleerd wat de activiteiten zijn op alle fora. We willen graag een levendige community. Dat draagt volgens ons bij aan een prettige spelervaring.

Toch is het jammer dat er zo veel inactieve spelers zijn. Op mijn (ondertussen hele grote) wereldkaart is misschien 25 van de (ik schat) 175-200 buren actief. Dat zijn er toch eigenlijk schokkend weinig. Er blijven zelfs al bijna een jaar spelers staan die hoofdstuk 3 nog niet bereikt hebben en voor zover ik kan zien ook geen diamanten besteed hebben. Daarnaast ook veel spelers met grote steden die al een hele tijd inactief zijn; ze zijn blijven steken in het feeënhoofdstuk en zijn ook niet meer aangesloten bij een bs.
Dit helpt niet om een levendige community te krijgen, en het lijkt mij erg demotiverend voor nieuwe spelers. Die zien grote steden waarin niets meer gebeurd. De goudmijntjes zijn ook maar een schraal doekje voor het bloeden. Leuk dat je wat extra muntjes op kan halen, maar ik denk toch echt dat iedereen liever actieve buren ziet, waarmee gehandeld kan worden, burenhulp gegeven kan worden, en contact mee gemaakt kan worden via de mail.

Ik hoop dat hier nog eens wat voor verzonnen wordt, zodat we een echte levendige community kunnen krijgen.
 
Bovenaan