• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers: Discussietopic over gestopte spelers op de wereldkaart

DeletedUser

Guest
Ouch dan zit je ergens aan het uiteinde van de wereld Sahof, het zal weer maanden duren voor je weer buren hebt,
Ik krijg op dit moment nieuwe buren, elke dan ongeveer 1 rijtje naar het noorden.
Hoe weet je of iemand tegen het einde van de wereld aan zit ??
Heb even gekeken en Sahof zit zo'n 18 velden van mij vandaan
 
Ik heb begrepen dat de wereld vanuit het midden naar buiten toe wordt opgevuld.

Dat betekent ook dat de spelers aan de rand van de wereld als laatste vertrekken(zijn als laatste gekomen)
Als nu pas de spelers wegvallen, dan zit de speler ergens aan de buitenrand.
Alle andere spelers hadden hier al lang geleden last van.

Op dit moment wordt er bij mij opgevuld, +-1 rijtje per dag
Als ik het goed gezien heb zit jij ongeveer 30 spelers rijen van de nieuwe speler grens af dus nog +- 1 maand.
dan zou hij er dus nog een week of 2 extra hebben. Er vanuit gaande dat ze niet eerst de binnenste ring weer opruimen en aanvullen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb begrepen dat de wereld vanuit het midden naar buiten toe wordt opgevuld.

Dat betekent ook dat de spelers aan de rand van de wereld als laatste vertrekken(zijn als laatste gekomen)
Als nu pas de spelers wegvallen, dan zit de speler ergens aan de buitenrand.
Alle andere spelers hadden hier al lang geleden last van.

Op dit moment wordt er bij mij opgevuld, +-1 rijtje per dag
Als ik het goed gezien heb zit jij ongeveer 30 spelers rijen van de nieuwe speler grens af dus nog +- 1 maand.
dan zou hij er dus nog een week of 2 extra hebben. Er vanuit gaande dat ze niet eerst de binnenste ring weer opruimen en aanvullen.
Dan valt het kennelijk bij mij nog mee want zit al meer dan 14 dagen zonder buren.:confused:
 

DeletedUser706

Guest
Ik heb begrepen dat de wereld vanuit het midden naar buiten toe wordt opgevuld.

Dat betekent ook dat de spelers aan de rand van de wereld als laatste vertrekken(zijn als laatste gekomen)
Als nu pas de spelers wegvallen, dan zit de speler ergens aan de buitenrand.
Alle andere spelers hadden hier al lang geleden last van.

Op dit moment wordt er bij mij opgevuld, +-1 rijtje per dag
Als ik het goed gezien heb zit jij ongeveer 30 spelers rijen van de nieuwe speler grens af dus nog +- 1 maand.
dan zou hij er dus nog een week of 2 extra hebben. Er vanuit gaande dat ze niet eerst de binnenste ring weer opruimen en aanvullen.[/QUOTE


Ik wacht nog we even af, onze BS is gelukkig actief maar stel als je dat ook niet echt had dan ben je wel de sjaak als het om je buren op de kaart gaat die dan niet zijn..
 

DeletedUser855

Guest
@CrazyWizard Alleen omdat het al mogelijk is betekent niet dat we het nog makkelijker willen maken.

Nee, dat zou wat zijn zeg! Spelers kunnen beter 6 maanden per jaar zonder buren zitten....daar maak je ze blij mee. Not. Ik vind het een beetje een slap antwoord Lord jirre, excuus....kan het niet netter brengen.
 

DeletedUser68

Guest
We zijn nu een maand later
En het systeem werkt niet helemaal zoals lord jirre zegt
Rankatsu is vandaag al langer dan 1 maand niet online geweest
fricandel het zelfde verhaal
jariXaviw11 zelfde verhaal

Hoe ik heet heb een maand geleden wat namen opgeschreven van inactieve buren
En ook welk gebouw in de upgrade en level er is niks verandert
Dus ze zijn niet online geweest
geen dia gebouwen
 

DeletedUser

Guest
We zijn nu een maand later
En het systeem werkt niet helemaal zoals lord jirre zegt
Rankatsu is vandaag al langer dan 1 maand niet online geweest
fricandel het zelfde verhaal
jariXaviw11 zelfde verhaal

Hoe ik heet heb een maand geleden wat namen opgeschreven van inactieve buren
En ook welk gebouw in de upgrade en level er is niks verandert
Dus ze zijn niet online geweest
geen dia gebouwen
Klopt mike2910.

Bij mij zijn ze uiteindelijk wel verdwenen en staat nu op een kleine 20 stuks na leeg.
Dat ze uiteindelijk wel verdwenen zijn heeft minimaal 6 weken geduurd en van 1 weet ik 100% zeker dat het 2 volle maanden geduurd heeft.
Inmiddels sta ik al weer weken lang op de 20 stuks na leeg :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66

Guest
Spelers worden niet automatisch door het systeem verwijderd, daar zit een team van mensen achter. Het kan dus voorkomen dat een speler niet precies na 1 maand word verwijderd.
 

DeletedUser

Guest
In het verleden is ons ooit eens verteld dat inactieve spelers automatisch na 4 weken/maand inactief te zijn geweest (mits niet te ver in de boom en geen gebruik van dia's) worden verwijderd.
Dit klopt dus niet maar is handmatig?

Waarom dan ook niet handmatig sneller nieuwe spelers verdelen?
 

DeletedUser66

Guest
In het verleden is ons ooit eens verteld dat inactieve spelers automatisch na 4 weken/maand inactief te zijn geweest (mits niet te ver in de boom en geen gebruik van dia's) worden verwijderd.
Dit klopt dus niet maar is handmatig?

Waarom dan ook niet handmatig sneller nieuwe spelers verdelen?

Dan zouden alle spelers ook na 30 dagen inactiviteit verwijderd worden, maar dit is dus niet altijd zo.

Het plaatsen van nieuwe spelers is makkelijker dan ze te verwijderen. Ook zijn er simpelweg niet genoeg nieuwe spelers om de kaart sneller te vullen.
 

DeletedUser68

Guest
Spelers worden niet automatisch door het systeem verwijderd, daar zit een team van mensen achter. Het kan dus voorkomen dat een speler niet precies na 1 maand word verwijderd.
Oke dus niet automatisch dan kan het wel een paar dagen schelen lol
 

DeletedUser66

Guest
Dat spelers dus minimaal een maand inactief moeten zijn om in aanmerking te komen om te worden verwijderd. Dat wil dus niet zeggen dat ze exact na 1 maand van de kaart worden gehaald.
 

DeletedUser472

Guest
Ik heb begrepen dat de wereld vanuit het midden naar buiten toe wordt opgevuld.

Dat betekent ook dat de spelers aan de rand van de wereld als laatste vertrekken(zijn als laatste gekomen)
Als nu pas de spelers wegvallen, dan zit de speler ergens aan de buitenrand.
Alle andere spelers hadden hier al lang geleden last van.


gewoon nieuwsgierig wie zit dan in het midden ik ga er van uit wat is dan het midden kan iemand mijn vertellen waar dat licht op de kaart
 

DeletedUser7

Guest
Het midden ligt ongeveer bij mij in de buurt. Ik ben niet helemaal als eerste begonnen, dus ik zit niet precies in het midden, maar ik was een van de eerste vijftien of zo. Neem gerust een kijkje, het zal waarschijnlijk iets drukker zijn dan aan de buitenranden.
 

DeletedUser990

Guest
Mischien iets te kort door de bocht. Zelf heb ik niet te klagen over de buren. Maar is de kaart niet nu al veel te groot!
Bij het Four Kingdoms mag je zelf na zoveel tijd en tegen betaling van redelijke munten een andere plek opzoeken, aan de rand ,die rustiger is of dichter bij je ridderschapbroeders. Dan kon je de kaart in de gaten houden en ging een kasteel in verval melde je dat je daar wilde gaan staan. Je kon maar 1 of 2 keer verhuizen. maar toch! Je zag ook tot zover kan ik nu, maar ook dat de buitenrand steeds groter werd. Mensen van buiten gingen naar binnen enz.
FoE, dat vond ik te veel alleen je eigen spel en je moest vechten.
Ergens snap ik de diamantenuitgave en behouden niet. Als ik een spel in de winkel koop kan ik het spelen, maar speel ik het niet meer en doe ik het weg moet ik nieuw kopen.
Dus gewoon 2 maanden niet ingelogd, spel weggegeven. Herinneringsmailtjes worden toch gestuurd!
 

DeletedUser855

Guest
Mischien iets te kort door de bocht. Zelf heb ik niet te klagen over de buren. Maar is de kaart niet nu al veel te groot!
Bij het Four Kingdoms mag je zelf na zoveel tijd en tegen betaling van redelijke munten een andere plek opzoeken, aan de rand ,die rustiger is of dichter bij je ridderschapbroeders. Dan kon je de kaart in de gaten houden en ging een kasteel in verval melde je dat je daar wilde gaan staan. Je kon maar 1 of 2 keer verhuizen. maar toch! Je zag ook tot zover kan ik nu, maar ook dat de buitenrand steeds groter werd. Mensen van buiten gingen naar binnen enz.
FoE, dat vond ik te veel alleen je eigen spel en je moest vechten.
Ergens snap ik de diamantenuitgave en behouden niet. Als ik een spel in de winkel koop kan ik het spelen, maar speel ik het niet meer en doe ik het weg moet ik nieuw kopen.
Dus gewoon 2 maanden niet ingelogd, spel weggegeven. Herinneringsmailtjes worden toch gestuurd!

Je koopt een spel in de winkel....en pleur je die dan weg na het spelen, zodat je een nieuwe moet kopen? ;) Natuurlijk behoud je het spel...het zal juridisch ook onverkoopbaar zijn om betaalde "goederen" te verwijderen.
 

DeletedUser706

Guest
Ik heb nog maar 2 buren in middels de rest is foetsie…. ben benieuwd wanneer er nieuwe komen.
 

DeletedUser956

Guest
Waarom is deze wereld eigenlijk plat? De verdeling op de landkaart leent zich perfect voor een bolvormige wereld, heb je ook geen randen, en als je nieuwelingen dan ook nog eens random gaat plaatsen heb je de oplossing.:p
 
Bovenaan