• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers: Discussietopic over gestopte spelers op de wereldkaart

DeletedUser

Guest
hoi heb ene vraagje heb nu al 45 provincies vrijgespeeld en heel wat buren gekregen maar me buren spelen niet , ben al redelijk ver in spel maar krijg geen buren bezoek , op 5 spelers na om me te motiveren , handel is ook al ver te zoeken , mijn vraag is gaan deze inactieve buren weg of blijven die heel het spel me buren want ik heb niks aan zulke spelers naast me graag van een moderator een antwoord graag m v g elfje
 

DeletedUser7

Guest
Inactieve spelers worden verwijderd na 30 dagen inactiviteit (simpel een keer inloggen reset de inactiviteits-counter). Daarna worden nieuwe spelers op die plekken gezet. Het kan echter even duren voordat sommige plekken worden opgevult als er veel spelers in 1 keer verdwijnen.
 

DeletedUser39

Guest
Dus gewoon nog even geduld hebben, hopelijk dat daar inactieve spelers dan voor in de plaats komen en niet weer opnieuw inactieven komen te zitten ;)
 

DeletedUser

Guest
Komt er ook zo iets waardoor je meerdere steden gaat hebben, of houd men het hier op 1 stad?
 

DeletedUser47

Guest
Inactieve spelers worden verwijderd na 30 dagen inactiviteit (simpel een keer inloggen reset de inactiviteits-counter). Daarna worden nieuwe spelers op die plekken gezet. Het kan echter even duren voordat sommige plekken worden opgevult als er veel spelers in 1 keer verdwijnen.

Is er geen manier om een vakantie modus aan te zetten? zodat je eventueel langer dan 30 dagen inactief kan zijn
 

DeletedUser

Guest
Komt er ook zo iets waardoor je meerdere steden gaat hebben, of houd men het hier op 1 stad?

Je blijft één stad behouden, wel komt er volgens mij een optie om andere spelers aan te vallen, maar dat weet ik niet 100% zeker :p
 

DeletedUser6

Guest
Is er geen manier om een vakantie modus aan te zetten? zodat je eventueel langer dan 30 dagen inactief kan zijn

Nee die mogelijkheid is er niet. Wel is het zo dat leden die diamanten hebben gekocht, hun stad niet zullen kwijt raken en binnenkort komt er ook nog een criterium bij voor mensen die een bepaalde progressie hebben gemaakt in de Onderzoekstabel, maar dat wordt bij één van de komende spelupdates verder bekend gemaakt!
 

DeletedUser

Guest
Nee die mogelijkheid is er niet. Wel is het zo dat leden die diamanten hebben gekocht, hun stad niet zullen kwijt raken en binnenkort komt er ook nog een criterium bij voor mensen die een bepaalde progressie hebben gemaakt in de Onderzoekstabel, maar dat wordt bij één van de komende spelupdates verder bekend gemaakt!

iedereen kreeg 200 dia als deze niet zijn gebruikt bij inactieve leden blijf hun stad dan ook staan anders geraken ze nooit weg lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Nee, het gaat alleen om gekochte diamanten. De 200 die je krijgt in het begin tellen niet mee.
 

DeletedUser

Guest
Als ik mijn landkaart bekijk zie ik dat een hoop spelers gestopt zijn en inmiddels verwijderd.
Deze lege plekken zijn nu een stuk "grasland" geworden.
Een vergelijk bij andere spelers leert mij dat bij de een er nog een hele hoop actieve spelers op de landkaart te vinden zijn en bij de ander bijna niemand meer.
Om dit gelijk te trekken zou men kunnen overwegen om nieuwe spelers een plek te geven op de vrijgekomen stukken van spelers die verwijderd zijn.
Op die manier behoud iedereen de mogelijkheid om de buren op de landkaart te motiveren en daar dus ook muntjes voor te ontvangen.
Hierdoor zou er niemand "benadeeld" worden.
 

DeletedUser6

Guest
Goed idee! En dit is ook precies wat er al gebeurt :p Lege plekken worden opgevuld met nieuwe spelers die zich aanmelden dus in de loop van de tijd, zul je daar weer nieuwe dorpjes gaan vinden!
 

DeletedUser

Guest
Het is inderdaad deels irritant om het zo maar te zeggen..
Persoonlijk zou ik graag wat mensen naast me willen hebben die ook wat actief bezig zijn, en niet mensen die niet meer spelen om het zo maar te zeggen..
Maar altijd positief blijven denken :)
 

DeletedUser6

Guest
Jep en met je broederschap heb je natuurlijk ook al tot 24 extra mensen voor je dagelijkse rondje he! :D
 

DeletedUser160

Guest
Er komen vanzelf nieuwe spelers op die lege plekken. Ik heb inmiddels een aantal actieve buren terug gekregen, dus vind het niet erg om even tegen een groen stukje gras aan te kijken.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij heeft het volgens mij twee weken geduurd voordat de lege plekken weer gevuld werden. Inmiddels is alles weer bezet. Ook hier zullen er een redelijk aantal tussen zitten die maar 1x hebben ingelogd maar dat lost zich ook vanzelf weer op.
 

DeletedUser232

Guest
Fijn om te weten... kijk al 1,5 week tegen een hoop lege vlakken aan. Viel me op dat ze ook de zelfde dag allemaal weg waren. Is dit dan toeval of worden nieuwe spelers die zich in een bepaald tijdsbestek aanmelden in de zelfde omgeving gezet? En dus ook zo rond de zelfde tijd weer verwijderd?
Hoe lang zou je ongeveer moeten wachten?
 

DeletedUser3

Guest
Dat is geen toeval. De spelers worden volgens een bepaald systeem op de kaart geplaatst. De meeste om je heen zullen er na een dag (of eerder) al mee zijn gestopt. Deze zijn na een x aantal dagen inactiviteit allemaal automatisch opgeschoond.
 

DeletedUser

Guest
Hier zijn inmiddels een 3-tal nieuwe spelers in de provincie bijgekomen maar sluit me wel aan bij Rosegarden.
Zelf denk ik dat de spelers die weinig (niets) doen maar nog steeds in de provincie staan dagelijks wel even ingelogd zijn en zodoende blijven staan.
 

DeletedUser189

Guest
Pas bij 30 dagen niet actief worden ze verwijderd, dan duurt het 1 á 2 weken voor je weer nieuwe speler in je omgeving krijgt.
Hopelijk zijn die wel actief, hier en deel nieuwe spelers die actief zijn en een deel waar ik nu al aan kan zien dat ze wel weer zullen verdwijnen over 30 dagen.
 
Bovenaan