• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers: Discussietopic over gestopte spelers op de wereldkaart

schiet helaas niet meer op, melden denk ik geen mensen aan doordeweeks, of de actie die mensen aantrekte is afgelopen. nog steeds 10 ringen van me ontdekte gebied verwijderd die nieuwe spelers
 

DeletedUser

Guest
Weer een aantal buren verdwenen van de 119 nog 24 stuks over, dus schiet niet echt op, integendeel :confused:
 

DeletedUser855

Guest
Weer een aantal buren verdwenen van de 119 nog 24 stuks over, dus schiet niet echt op, integendeel :confused:

Same here....een hele mooie groene landkaart...puur natuur. Er valt alleen geen donder te halen. het zou langzaam weer vol moeten lopen, maar ik zie er NIETS voor terug komen (al 6 weken niet)
Support doet er ook geen ruk mee helaas, terwijl ik heb aangegeven dat mijn buren geen gift zijn van Elvenar die ze weer kunnen afpakken....ik heb deze buren zelf verdiend met knokken op de landkaart.
 

DeletedUser472

Guest
is het een idee om mensen te kunnen uitnodigen via iets zoals email of zo dat je iemand die je kent uitnodigt om op jouw buurt te plaatsen zo zijn je buren ook nog bekende en kan je ook Leker handelen met bekende zonder dat je bij elkaar broederschap zit
 

DeletedUser

Guest
Hoe zit het eigenlijk met de verdeling van nieuwe spelers op de wereldkaarten?
Van BS leden hoor ik dat het een en ander al weer is opgevuld.
Hier daarentegen staat alles nog leeg op een paar vaste spelers na en heb dan ook nog geen nieuwe speler mogen zien.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij zijn de buren stilaan aan het terugkomen. En ik zit ook redelijk ver aan de buitenkant van de kaart.
Ze zouden het beter random opvullen, dan is het voor iedereen gelijk. Als het van binnen naar buiten gaat hebben de spelers van het eerste uur steeds een volle kaart, en zitten de buitenste spelers maandenlang zonder nieuwe buren.
 

DeletedUser706

Guest
Was mijn kaart van de week nog mooi gevuld, in middels heb ik een zandvlakte! Dat wat ik nog aan groen heb daar zitten maar 3 spelers bij die bij een BS aangesloten zijn en actief zijn. De rest is gevlogen blijkbaar… Dat maakt het beduidend minder vind ik om te spelen en energie in te steken..
 
Ouch dan zit je ergens aan het uiteinde van de wereld Sahof, het zal weer maanden duren voor je weer buren hebt,
Ik krijg op dit moment nieuwe buren, elke dan ongeveer 1 rijtje naar het noorden.
 
Bovenaan