• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Speler: vanwege geen vordering, mijn afscheid.

DeletedUser472

Guest
nou eigenlijk wel want de meeste groote speler(niet iedereen)hebben genoeg goederen munten en vooraden voor hun maakt het niet uit of ze er 2 doen of 4 of zelfs 10 hunnen kunnen makelijk 4 gebouwen upgraden en dus ook sneller verder komen dan andere en omdat ze hogere gebouwen hebben krijgen ze ook meer dus komen ze sneller verder met handelen in provincie en dus krijgen ze meer kp dus komen ze sneller bij tech omhoog
 

DeletedUser

Guest
Snel is het wel, maar je krijgt door de arbeiders geen "voordeel"(anders dan snelheid) in het spel, aka je kan er geen punt mee verdienen itt al die andere gebouwen.
je zou de arbeiders kunnen zien als een donatie voor het vermaak, waar de andere gebouwen echt pay2win zijn


idd, hier ben ik het helemaal mee eens, ook ik heb nu 5 arbeiders, jah ik kan dus sneller bouwen, want ik kan er 5 tegelijk aan zetten,
maar dat wil niet gelijk zeggen dat er een voordeel mee gehaalt kan worden, anders dan dat ik sneller uit gespeelt zal zijn

even een voorbeeldje: 2 spelers hebben exact de zelfde gebouwen

stel ik heb 10 marmer fabrieken, 5 arbeiders, dan zal ik natuurlijk een tijdje voorlopen ( op de ranking) tegen over iemand die maar 2 arbeiders heeft, echter is het wel zo dat die persoon met 2 arbeiders uit eindelijk ook het zelfde aantal punten heeft dan wat ik heb, want we hebben immers exact het zelfde aan gebouwen staan, dus nee, meer arbeiders geeft totaal geen enkel voordeel hoe je het ook bekijkt


wat betreft het vrij spelen van provincies, het is leuk dat je veel munten en goederen hebt, maar uit eindelijk zal je ook daar tegen een muur lopen, kijk maar naar mike, die heeft nu al een paar provincies die hij niet kan vrij spelen om dat hij moet wachten op de volgende uitbreidings mogelijkheden, daarnaast is het zo ( en dat is erg jammer) dat je maar 1 verkenner tegelijk kan aanzetten.... en als je dan al meer dan 24 uur moet wachten schiet het ook niet op, iemand die al zo ver is dat hij 30 uur moet wachten op 1 provincie, weegt niet op tegen iemand die maar 10 uur hoef te wachten op een provincie, dus uit eindelijk zal iemand die 30 uur moet wachten minder KP verkrijgen dan de persoon die maar 10 uur hoef te wachten op zijn provincie
 
nou eigenlijk wel want de meeste groote speler(niet iedereen)hebben genoeg goederen munten en vooraden voor hun maakt het niet uit of ze er 2 doen of 4 of zelfs 10 hunnen kunnen makelijk 4 gebouwen upgraden en dus ook sneller verder komen dan andere en omdat ze hogere gebouwen hebben krijgen ze ook meer dus komen ze sneller verder met handelen in provincie en dus krijgen ze meer kp dus komen ze sneller bij tech omhoog

je komt wel sneller omhoog, maar dat is het dan, je bent sneller uitgespeeld,
echter rankingtechnisch win je er o,o mee.

nou ok je loopt op het einde misschien 4 provincies voor op de persoon met 2 arbeiders.
 

DeletedUser472

Guest
nou met die 4 provincie extra heb je al 32 fp extra dat is al iets

plus kijk is naar de top 100 hoeveel mensen 4 of 5 arbeiders hebben zonder dia gebouwen(top 10 uitzondering die hebben redelijk wat dia gebouwen)
 

DeletedUser

Guest
Het zal wel wat meer zijn dan 4 provincies. Ik zit nu aan 224 provincies, en het zou mij niet verbazen als dat er een pak meer zijn dan niet-diamantspelers die rond dezelfde tijd begonnen zijn (half juli).
 

DeletedUser472

Guest
nou precies het heeft dus zeker invloed een grote arbeiders hut
 

DeletedUser59

Guest
Van alle diamantbestedingen is de arbeidershut (naar mijn mening) het handigste. Persoonlijk adviseer ik voor niveau 4 te gaan, de 5e arbeider heb ik nauwelijks gebruikt.

Alle uitbreidingen kan je zonder diamanten behalen (wel met geduld ;)) en alle diamanten cultuurgebouwen zijn op een gegeven moment achterhaald/verouderd zodra er nieuwe rassen/hoofdstukken in het spel komen.De arbeidershut heb je altijd wel wat aan, tot het punt dat je stad(volgens jou) perfect is ingedeeld, en zelfs dat is maar tijdelijk (tot het volgende ras).
 

DeletedUser472

Guest
precies de meeste hebben nu tonen aan dia gebouwen maar die mogen binnenkort al weer weg
 

DeletedUser

Guest
precies de meeste hebben nu tonen aan dia gebouwen maar die mogen binnenkort al weer weg
klopt daarom dat ik ze ook niet koop, aangezien ik van eerste uur ook al foe heb gespeeld en later krijg je gewone gebouwen die meer waard zijn dan de dia gebouwen .
 

DeletedUser472

Guest
precies als je zou doen zou ik pas doen als je echt op het einde bent (zoals nu foe zijn bij laatste tijdperk en volgens mij komt er geen meer bij)
 

DeletedUser59

Guest
Het volgende tijdperk in FoE is het Arctische Tijdperk, dus zover zijn ze daar ook nog niet ;)
 

DeletedUser472

Guest
volgens mij niet want op gvg kaart is alles al open de wolkje (waar staat als dat wel zo is zou ik grraag willen zien)
 

DeletedUser472

Guest
heb het al gevonden boko en nu hou ik het bij elvenar
 
Bovenaan