• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Speler: vanwege geen vordering, mijn afscheid.

DeletedUser855

Guest
goed gezegd lord jirre ik ben het met je eens

Als je midden in je onderzoeksboom zit is er nog inderdaad genoeg te doen Jacof. het gaat nu net om de spelers die aan het einde zijn, niets meer te onderzoeken hebben en geloof me....nu kun jij nog flink aan de slag in je provincies. Over een poosje duurt het 2 dagen om 1 provincie ter verkennen en duurt een update van je goederenfabriek 18 uur. Fijn dat je het met Jirre eens bent, maar ik vind dat je de spelers die hier aangeven ermee te stoppen ivm traagheid en niets nieuws te ontdekken, echt te kort doet.
Ik hoor, tegen de tijd dat je een stuk verder bent in het spel, nog eens graag je feedback over dit onderwerp ;)
 

DeletedUser

Guest
sorry dit verhaal dat het saai was heb ik 2 maandne geleden al aangeven en toen was ik een zeikerd die er over begon , nu zijn jullie zelf zo ver , nu weten jullie ook wat het is en ik speel zonder dia geboouwen dus snel ben ik niet gegaan speel al van dag 2 das alles , en ja heb nu elke keer met me wonder dat ik 2 dagen niet kan bouwen , omdat na bug fix de bug er nog steeds in zit met cultuur kwijt raken snap echt niet dat ze dit niet als een hele erge bug is die spelers gigantisch naait , ook bulshit dat de ontwikkelaars dit pas in januari of zo op kunnen lossen met muntne bug kondne ze het ook dag er na maar ja is nnogames he en dat gedoe ken ik al langer van hun
 

DeletedUser472

Guest
Er wordt altijd gezegd...het spel is in ontwikkeling. Is het niet wijzer om een spel pas op de markt te brengen als er niet meer eeuwen gewacht hoeft te worden op updates door de devs?


eigenlijk is dat niet zo als je alles al kan doen dan zit je 1 jaar lang lekker te spelen maar naar dat hele jaar is het afgelopen er komen geen updates en dus naar 1 jaar heb je alles nu zit je weer effe 1 maand te wachten en komen elke keer verbeteringen en natuurlijk wil je die verbeteringen zien dus ga je weer spelen en als je dat blijft doen blijft het leuk dan zit je nu en dan effe 1 week te klagen maar daarna komen er weer fantastische nieuwe dingen en anders speel je het 1 jaar en dan poef klaar je kan niks meer doen waarom zou je het dan nog spelen als je alles hebt en ja volgens jouw is het beter om pas op de markt te zetten als alles er is nou van mij hoeft dat niet komt er niks nieuws meer lijkt me doodt saai en nu wel effe 1 week saai maar daarna gaat iedereen weer vlammen
 

DeletedUser

Guest
eigenlijk is dat niet zo als je alles al kan doen dan zit je 1 jaar lang lekker te spelen maar naar dat hele jaar is het afgelopen er komen geen updates en dus naar 1 jaar heb je alles nu zit je weer effe 1 maand te wachten en komen elke keer verbeteringen en natuurlijk wil je die verbeteringen zien dus ga je weer spelen en als je dat blijft doen blijft het leuk dan zit je nu en dan effe 1 week te klagen maar daarna komen er weer fantastische nieuwe dingen en anders speel je het 1 jaar en dan poef klaar je kan niks meer doen waarom zou je het dan nog spelen als je alles hebt en ja volgens jouw is het beter om pas op de markt te zetten als alles er is nou van mij hoeft dat niet komt er niks nieuws meer lijkt me doodt saai en nu wel effe 1 week saai maar daarna gaat iedereen weer vlammen
sommige wachten al 2 maandne op ietws nieuws
 

DeletedUser472

Guest
oke misschien mag het wel iets sneller maar ik wil duidelijk maken dat het ook niet leuk is als je meteen alles kan en daarna niks meer komt
 

DeletedUser472

Guest
maar ik vind dat je de spelers die hier aangeven ermee te stoppen ivm traagheid en niets nieuws te ontdekken, echt te kort doet.

niet vervelend bedoelt maar denk je echt dat ze gaan stoppen veel mensen zeggen ik stop of beginnen weer een halve discussie over dat ze gaan stoppen maar doen ze dat nee hoor elfoggo begon 1 maand geleden ook te zeggen ik stop maar hij is hier nog hij is nu zelfs online dus ja zeg maar ik stop maar volgende week zijn ze er weer hoor om te update te kijken en dan spelen ze weer en beweren ze weer dat ze gaan stoppen maar doen ze dat nee hoor dus ja zeg maar ik stop maar ik wet dat de genen die dit discussie heeft gemaakt nog gaat reageren of nog gaan zien hoor geloof(en als je me niet geloof kijk de link waar elfoggo beweert te stoppen maar er nu toch is)

https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/stoppen.1075/#post-7353
 

DeletedUser

Guest
niet vervelend bedoelt maar denk je echt dat ze gaan stoppen veel mensen zeggen ik stop of beginnen weer een halve discussie over dat ze gaan stoppen maar doen ze dat nee hoor elfoggo begon 1 maand geleden ook te zeggen ik stop maar hij is hier nog hij is nu zelfs online dus ja zeg maar ik stop maar volgende week zijn ze er weer hoor om te update te kijken en dan spelen ze weer en beweren ze weer dat ze gaan stoppen maar doen ze dat nee hoor dus ja zeg maar ik stop maar ik wet dat de genen die dit discussie heeft gemaakt nog gaat reageren of nog gaan zien hoor geloof(en als je me niet geloof kijk de link waar elfoggo beweert te stoppen maar er nu toch is)

https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/stoppen.1075/#post-7353
ja staat bij kijk het to januari aan en dat is het nu
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar even serieus, wij hebben ook vakantie en bovendien waren we vandaag druk bezig met het nakijken van de antwoorden van het december-evenement (en daar zijn we nog niet klaar mee).
Jullie op vakantie en wij maar wachten ?? ;)

Nee zonder gekheid Lord Jirre, het is precies wat ik al zei, namelijk dat het de devs tijd kost en dat het nog een jong spel is.
Kortom geduld is een schone zaak al is dit voor een hoop mensen moeilijk op te brengen.
 

DeletedUser

Guest
Als er een spel is waar je constant mee bezig kan zijn, dan zullen de werkende mensen geen kans maken tegen diegenen die full time kunnen spelen. En dan zullen de mensen die werk (en dus geld) hebben als eerste afhaken. En dat heeft tot gevolg dat niemand een cent zal uitgeven aan het spel.
 
Tjonge, wat een reacties zeg. En ja, ik ben er nog omdat mijn lieve bs leden, en een aantal reacties hier op het forum, mij zover hebben gekregen om nog even tot na de update te blijven. Maar ik ben zeker niet iemand die continu roept , zeker niet met allerlei krachttermen, dat ik ga stoppen. Ik ben waarschijnlijk niet helemaal het type voor dit spel, omdat ik graag wat meer tijd besteed aan een spel en op de tijdstippen die mij uitkomen. Dit spel is idd erg geschikt voor mensen die het erbij willen doen en die moeten ook aan hun trekken kunnen komen.
En ja, ik heb ooit voor 10 euro dias gekocht, maar ben dus echt niet te snel doorgegaan. Elf oggo gaat er zo prat op dat hij geen dia gebouwen heeft, maar iedereen kan zien dat hij zijn arbeidershut flink ge-uppt heeft, dat kostte al meer dan 10 euro, dus die, vaak terugkerende, discussie is zo flauw.
En geduld hebben is idd moeilijk en ik heb het ook zeker wel gehad, maar een paar dagen op vorderingen wachten is voor mij, en als ik het zo lees voor meerdere, echt net teveel.
Hopelijk zijn de nieuwe updates voor deze mensen en voor mij weer een stimulans om lekker verder te spelen.
 

DeletedUser

Guest
Tjonge, wat een reacties zeg. En ja, ik ben er nog omdat mijn lieve bs leden, en een aantal reacties hier op het forum, mij zover hebben gekregen om nog even tot na de update te blijven. Maar ik ben zeker niet iemand die continu roept , zeker niet met allerlei krachttermen, dat ik ga stoppen. Ik ben waarschijnlijk niet helemaal het type voor dit spel, omdat ik graag wat meer tijd besteed aan een spel en op de tijdstippen die mij uitkomen. Dit spel is idd erg geschikt voor mensen die het erbij willen doen en die moeten ook aan hun trekken kunnen komen.
En ja, ik heb ooit voor 10 euro dias gekocht, maar ben dus echt niet te snel doorgegaan. Elf oggo gaat er zo prat op dat hij geen dia gebouwen heeft, maar iedereen kan zien dat hij zijn arbeidershut flink ge-uppt heeft, dat kostte al meer dan 10 euro, dus die, vaak terugkerende, discussie is zo flauw.
En geduld hebben is idd moeilijk en ik heb het ook zeker wel gehad, maar een paar dagen op vorderingen wachten is voor mij, en als ik het zo lees voor meerdere, echt net teveel.
Hopelijk zijn de nieuwe updates voor deze mensen en voor mij weer een stimulans om lekker verder te spelen.
flink geupt lol, die 2 arbeiders op een heel spel noem ik geen investering haha, en had het over gebouwen niet over arbeiders
 

DeletedUser

Guest
@Oldiewoldie, ik ben heel heel erg happy dat je nog ff blijft Oldie :):cool::), want bs Phoenix wilt/kan je echt niet missen en zeker niet in de chat ;)
We slepen elkaar er wel doorheen, samen moet dat lukken toch :D
 
Als er een spel is waar je constant mee bezig kan zijn, dan zullen de werkende mensen geen kans maken tegen diegenen die full time kunnen spelen. En dan zullen de mensen die werk (en dus geld) hebben als eerste afhaken. En dat heeft tot gevolg dat niemand een cent zal uitgeven aan het spel.
voor mij is dit spel voor de fun, niet voor de ranking, dus of je nu veel of weinig speelt, het moet gewoon interessant blijven en juist in dit spel zit weinig competitie, want iemand die in de algemene top 10 staat is echt niet beter dan een lager geplaatst iemand. Hij is gewoon verder in het spel. Je bent toch niet minder of een lozer omdat je lager staat? Iedereen is laag begonnen. So what.
 
Met mijn super-mod oren hoor ik dat er geroepen wordt! Hier ben ik!
Nee, maar even serieus, wij hebben ook vakantie en bovendien waren we vandaag druk bezig met het nakijken van de antwoorden van het december-evenement (en daar zijn we nog niet klaar mee).
Wat betreft het feit dat het spel wat saaier wordt zodra je de onderzoeksboom hebt afgesloten; ja, dat is waar. Zelf neem ik dan altijd een kleine "elvenar-vakantie" en log dan nog maar vrij weinig in. Zodra er weer een update is kan ik weer met veel plezier aan de gang.
Doe het dus rustig aan, maar houdt het spel wel in de gaten, is mijn advies. Houdt er ook rekening mee dat het spel nog relatief nieuw is. Dat betekent dat devs hun keuzes voor updates goed moeten overdenken, omdat die nu de basis leggen voor de rest van het spel. Zodra het spel wat ouder en groter is, zullen de updates waarschijnlijk wat sneller komen.
Het rustig aan doen is niet voor iedereen makkelijk, ligt er aan hoe fanatiek je bent. En verder moet je toch zeker aan je verplichtingen aan de bs voldoen. En dat is niet alleen burenhulp en handelen, maar ook advies geven aan anderen en samen overleggen hoe je bepaalde dingen aanpakt. En natuurlijk gewoon gezellig kletsen. En ik denk dat als je eenmaal begint met zo af en toe eens spelen, de lol er toch wel heel snel van af gaat.
Maar op zich heb ik zeker wel respect voor jullie werk en je kunt het niet iedereen naar de zin maken.
 

DeletedUser472

Guest
flink geupt lol, die 2 arbeiders op een heel spel noem ik geen investering haha, en had het over gebouwen niet over arbeiders

ik zelf vind dat redelijk wel een investering want nu kon je van af begins af aan 2x zo snel gebouwen bouwen als iemand zonder dus kan je sneller huizen bouwen en werkplaatsen zodat je sneller munten en vooraden krijgt zodat je sneller goederen krijgt zodat je tevens sneller kan onderhandelen op provincie en daarom meer kp krijgt waar door je sneller in tech door gaat dus het is wel degelijk een voordeel met investering

dus elfoggo beweer niet dat je langzamer vooruit bent gegaan met tech dan de top 100 want je bent even snel gegaan (niet zo snel als de lv 5 arbeiders maar je snapt wat ik bedoel)
 
Snel is het wel, maar je krijgt door de arbeiders geen "voordeel"(anders dan snelheid) in het spel, aka je kan er geen punt mee verdienen itt al die andere gebouwen.

je zou de arbeiders kunnen zien als een donatie voor het vermaak, waar de andere gebouwen echt pay2win zijn
 
Bovenaan