• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Speler: multi accounts, hoe zit het nu eigenlijk?

DeletedUser1083

Guest
Pas wanneer er voordelen aan een top 10 plaats zitten(en dat moet dan ook substantieel voordeel zijn) zou ik richting extreme methode gaan. Maar nee hoor ik kabbel lekker door naar boven van de rankings.
 

DeletedUser3

Guest
Is de vraag over de regels met betrekking tot multi accounts nu beantwoord en duidelijk voor iedereen?

Dat was volgens mij de vraag, alhoewel ik het natuurlijk reuze interessant vind om te lezen wat voor mogelijke manieren jullie allemaal verzinnen om te kunnen profiteren hiervan ;) wil ik het wel graag on topic houden.
 

DeletedUser580

Guest
Beste Desi, mijn vraag is beantwoord en het antwoord is ook duidelijk. Enige vraag die ik nog had gesteld: binnen welke termijn gaat de afdeling "legal" de AGV van Elvenar aanpassen? We zijn nu immers uit Beta, en daar hoort ook een iets degelijkere AGV bij.

*PS: het topic waarin de kazerne bug was vermeld, leek verdwenen. Ik heb het nauwlettend in de gaten gehouden, en sinds de update, is deze bug verholpen. Dat was ook zeer aantrekkelijk om er mee te gaan klikken/macro tool er op los te laten. Immers werd dit binnen de huidige AGV icm woorkeuze, niet verboden. (macro tool gebruik) Misbruik maken van een bug daargelaten.
 

DeletedUser3

Guest
Ik heb helaas geen zicht op de gang van zaken binnen de afdeling Legal. Dus moet ik je dat antwoord schuldig blijven.
 

DeletedUser

Guest
Het is bij Elvenar ook niet nodig om non-stop te gaan cyclen. Dat levert je hoogstens miljoenen goederen op waar je niets mee kan doen, en dat helpt je geen moer vooruit in de topscorelijst.
 

DeletedUser580

Guest
En dan ga je er vanuit dat mensen de rankings belangrijk vinden... Eerder werd namelijk nog gesteld door anderen, dat de ranglijst niet belangrijk was...

Stel: iemand betaald al voor Elvenar. Als je dan miljoenen goederen hebt, kun je een verkenner direct z'n werk laten doen. (of deel van de resterende tijd afkopen) Met de miljoenen goederen kun je direct de net verkende provincie vrij kopen, en dat helpt wel degelijk in de rankings, mits je nog niet alles verkend hebt. En doordat je direct kan onderhandelen, hoef je geen diamanten te kopen/gebruiken om de resterende goederen bij te kopen. Wanneer je 2 accounts gebruikt, dan kun je, zoals eerder reeds benoemt, ook je niet-bonus-goederen onbeperkt kopen en rond schuiven tussen de accounts. Al die verkregen KP kun je ook in onderzoek stoppen, waar je dan doorheen vliegt. Ja, je blijft op graniet hangen, maar je krijgt dan echter wel gewoon de tijd om je wonderen te levelen.

Daarnaast kun je ook met gecyclede munten KP kopen, om in je oude wonderen te gaan stoppen. Tot aan het punt dat een KP meer kost dan de maximale opslag. (je moet dan wel extreem lang cyclen, afhankelijk van de missies, om 1 KP te krijgen, maar dat ff ter zijde) Ook dat zal je vooruit helpen in de rankings.
 
hoe krijg je het toch allemaal verzonnen Dassum, het lijkt wel of je de hele dag allerlei veronderstellingen en scenario's over evt hiaten in het spel zit te bedenken. Het gros van de elvenar spelers speelt gewoonvoor de fun en denkt niet aan vals spelen. En je hebt wel een punt dat de meesten van ons niet om de ranking geven, maar iemand als Stefan bv wel en dat mag toch ook, laat iedereen maar gewoon in zijn waarde en spelen zoals hij/zij het wil.
 

DeletedUser

Guest
Het aantal provincies dat je kan pakken is beperkt. Zoals ik reeds in een andere discussie aangetoond heb, is het geen enkel probleem om tussen 2 nieuwe hoofdstukken alle provincies te pakken die je kan pakken. En de wonderen staan snel genoeg op 10.
Het is gewoon onmogelijk om met dit spel onbeperkt punten te scoren, zoals dat bij Forge of Empires wel het geval is. Ze laten ons gewoon niet spelen.
 

DeletedUser1140

Guest
Om een lang verhaal kort te houden.
Ik snap jouw punt wat je wilt maken maar het is simpel niet te controleren of iemand aan het multi accounten is.
Een Ip check werkt niet, Ik mijn vrouw en mijn 4 kinderen (om wat te noemen) spelen allemaal op het zelfde IP adres.
Hoe wil jij controleren of IK alle accounts beheer of dat mijn vrouw er 1 heeft of 1 van me kinderen ?
simpel antwoord, kun je niet.
De enige manier om multi accounten tegen te gaan is een IP blokkade erop zetten.
Dat betekent dat innogames heel gigantisch veel spelers gaat verliezen want je kan maar 1 account per IP registreren dus maar 1 persoon per huishouden. En ook met een IP check is dit simpel te omzeilen door gebruik van VPN.
het registreren o.v.m. persoonlijke gegevens, zelfde als hierboven kost innogames giga veel spelers.
Mods observeren laten in game, (denk dat ze wel wat beters te doen hebben)
Transfers tussen multi accounts blokkeren, ook weinig zin een derde persoon lost dit probleem op.

Geloof me het is nog niet zo makkelijk als het lijkt om multi accounting tegen te gaan en zeker niet voorbetalende spelers
want ook innogames moet net als ik (game / server eigenaar) zich houden aan de nationale en europese wetgeving en die maken dingen nog niet zo eenvoudig.

Daarnaast zijn de extreme wacht tijden van gebouwen bouwen ook een extra aanleiding om meerdere accounts te spelen. het feit dat je na 4-5 min alles klaar hebt een dan uren soms dagen kan gaan wachten op iets is niet echt speel bevordelijk om eerlijk te zijn.

Als ik naar mijn provincie buren kijk dan is er van de 100 accounts om me heen mischien 2-3 actief dit is ook een stimulerende factor om te gaan multi accounten want je krijgt nooit en te nimmer BH van ze of eerlijke handel
Een goeie en goedlopende broederschap oprichten is ook veel te moeilijk, niet in de zin omm er 1 op te richten maar meer in de zin om aktieve spelers te verkrijgen die je ook dagelijks BH geven. van de 100 nieuwe spelers blijft er mischien maar 1 serieus door spelen omdat de andere 99 al afhaken omdat het spel met al die extreme wacht tijden gewoon simpel weg verschikkelijk saai is

Daarom zijn zo ontiegelijk veel inactieve beginners accounts want 99% van de nieuwe spelers haken al af narde eerste paar gebouwen en merken dat het extreem lang duurt en elke keer langer duurt om iets te bouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om méér dan 1 account ernstig te bespelen moet je toch werkloos zijn. Ik ben elke dag enkele uren bezig met dit spel, quests cyclen en ongeveer 150 spelers bezoeken. Ik zou echt geen tweede account kunnen doen op dezelfde manier.

Elvenar heeft juist een hele snelle start-up. Je kan heel veel doen tijdens de eerste paar dagen, daar kan het echt niet aan liggen.

Het is wel een feit dat de markt zowat verzadigd is voor "klassieke" stedenbouwspellen als Elvenar en FoE. De mensen komen eens kijken wat dit nu precies is, maar zijn vervolgens niet bereid om te stoppen met bijvoorbeeld FoE om Elvenar te gaan spelen.

Het valt op dat het net de topspelers zijn die méér dan 1 account hebben. Vermoedelijk omdat hun "puntjesstad" niet genoeg goederen kan produceren en ze die dus bij hun tweede spel gaan halen. Pushen dus. Maar dat valt ook erg moeilijk te bewijzen. En uiteraard wil men de betalende spelers niet kwijt.
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf denk inderdaad dat wat top mensen meerdere account hebben (ik ga geen namen noemen) en inderdaad elkaar helpen maar ik denk ook dat er zat spelers zijn die gewoon vrienden hebben en elkaar gewoon veel helpen dan lijkt het pushen maar ik vind het redelijk logisch ik zou ook mijn vrienden helpen ik zelf heb ook een vriend die ook elvenar speelt ik help hem hij helpt mij dat is logisch helaas kan je zo nooit zien wat nou echt pushen is en niet en zien of het vrienden zijn of 2de account
 
Bovenaan