• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Selectieknop voor sterren-handel

DeletedUser

Guest
Kan iedereen de eerlijke medespelers vragen dit topic te steunen aub, een officiële stemming lijkt me ook aangewezen.
Beste Aiki,

Als ik kijk wanneer dit onderwerp is gestart, 6 dec. 2016 dan mag je als spelers toch verwachten dat er tenminste iets aan duidelijkheid wordt gegeven aangaande de vraag over de oneerlijke handel waaronder veel grote spelers zitten. Het is jammer dat we zolang moeten wachten op 'n antwoord wat ons in iedergeval wat tevreden kan stellen.

Gelijk 'n definitieve oplossing hoeft dan ook niet, maar als is het maar iets in die zin > er wordt aan gewerkt < op die manier weten we dan dat er wat gaat gebeuren en kunnen we even onze frustratie aangaande de handel even in de rust leggen, dus hopelijk komt de boodschap vanuit dit onderwerp snel aan want ook bij ons is het vreselijk hoe goed gevorderde spelers handel drijven, echt bizar! ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Beste Aiki,

Als ik kijk wanneer dit onderwerp is gestart, 6 dec. 2016 dan mag je als spelers toch verwachten dat er tenminste iets aan duidelijkheid wordt gegeven aangaande de vraag over de oneerlijke handel waaronder veel grote spelers zitten. Het is jammer dat we zolang moeten wachten op 'n antwoord wat ons in iedergeval wat tevreden kan stellen.

Gelijk 'n definitieve oplossing hoeft dan ook niet, maar als is het maar iets in die zin > er wordt aan gewerkt < op die manier weten we dan dat er wat gaat gebeuren en kunnen we even onze frustratie aangaande de handel even in de rust leggen, dus hopelijk komt de boodschap vanuit dit onderwerp snel aan want ook bij ons is het vreselijk hoe goed gevorderde spelers handel drijven, echt bizar! ;)

Hey Rosengarden,

Uiteraard wil het Elvenar Team iedereen tevreden houden, al zijn er in meningen altijd mensen die naar links of naar rechts kijken :) iedereen tevreden houden zou dan ook niet lukken ben ik bang. Om een status aan te geven kan ik je bij deze wel zeggen dat er momenteel aan de stemmingspoll gewerkt wordt door Lord Jirre, hij zal kijken of er genoeg stemmen zijn of het idee van het stemtopic: handelsmarkt (wat ook met dit idee te maken heeft) doorgestuurd kan worden naar de ontwikkelaars.
 

DeletedUser

Guest
Zojuist gedaan ;p
Super goed bericht! :)

We wachten af wat er komen gaat en beste Lionell ik begrijp heel best dat alles tijd en veel geduld vraagt, en wat betreft die neuzen allemaal naar één kant krijgen...blijft lastig en eigenlijk maar goed ook, stel dat we allemaal op één lijn zouden zitten...wel mooi, maar toch ook weer saai ..er zou geen enkele discussie meer bestaan :D ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Super goed bericht! :)

We wachten af wat er komen gaat en beste Lionell ik begrijp heel best dat alles tijd en veel geduld vraagt, en wat betreft die neuzen allemaal naar één kant krijgen...blijft lastig en eigenlijk maar goed ook, stel dat we allemaal op één lijn zouden zitten...wel mooi, maar toch ook weer saai ..er zou geen enkele discussie meer bestaan :D ;)

Klopt wat je zegt hoor ;) ik bedoelde met mijn opmerking dat we altijd 'proberen' een toch zo goed en mogelijk aangevuld antwoord te kunnen geven op jullie vragen of verzoeken :) Het is ook belangrijk om discussies te houden, hieruit worden we allen wijzer ook ;)
 
Daar bestaan geen pillen tegen...
Tegen oneerlijke handelaars wel, ik neem ook de paar eerlijke aanbiedingen van die mensen niet meer aan. 99 % van wat ze zetten is oneerlijke handel, alleen als ze denken dat het echt niet gaat lukken zetten ze twee ster handel. Die blijft voortaan ook staan.
 
Ik kon dit topic eerder niet vinden en ben daarom een nieuw topic gestart en toen naar dit topic verwezen.
Wat ik had geplaatst is:
"Misschien heb ik met mijn neus gekeken, maar ik kon deze vraag nergens vinden.
In 'mijn' handelsgebouw worden hele pagina's vervuild door iemand met aanbiedingen als aanbod 100 hout, vraag 150 kristal.
Nu is er een optie die me alleen aanbiedingen van mijn broederschapsleden toont. Dat is heel prettig.
Ik heb echter ook een paar buren die normale aanbiedingen doen (2 of 3 sterren) en die mis ik dan. Zou er een optie kunnen worden toegevoegd die alleen 2 of 3 sterren aanbiedingen toont? "
Maar hier wordt dus aan gewerkt? Jammer dat die stemming gesloten is :(
 

DeletedUser2349

Guest
Lijkt me toch niet zo moeilijk om naast het bs-filter knopje een extra knopje te plaatsen met oplopende en aflopende handel. Dus met 3-sterren bovenaan of onderaan en respectievelijk 0-sterren onderaan of bovenaan en de rest daartussen. Zowel te gebruiken i.c.m. de andere filters.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad zouden we nu wel eens wat willen weten.
De poll is 31 mei al gesloten en dus geen mogelijkheid meer om te stemmen.
Vanavond nog grote aanbiedingen zoals gevraagd 10.000 marmer, aangeboden 2.500 staal en 4.000 marmer tegen 1000 staal.
Uiteraard geen sterren.
Nu is het zo dat ik zulke aanbiedingen gewoon links laat liggen maar leuk is het zeker niet al die lege en dus zeer oneerlijke aanbiedingen
 

DeletedUser2080

Guest
eens eens eens. paginas vol handel die nergens over gaat...:mad: weg ermee!
 

DeletedUser

Guest
Ik kan alleen dingen doorgeven. Geen idee wanneer dingen worden aangepast.
Jammer Lord Jirre dat er niet even 'n terugkoppeling wordt gegeven. Al is het alleen maar even "iets" om de spelers op de hoogte te houden. :rolleyes:

Beter iets, dan niets! ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Jammer Lord Jirre dat er niet even 'n terugkoppeling wordt gegeven. Al is het alleen maar even "iets" om de spelers op de hoogte te houden. :rolleyes:

Beter iets, dan niets! ;)

Een terugkoppeling wordt eigenlijk alleen gegeven wanneer een 'specifiek' antwoord gegeven kan worden zodat het ook kan worden toegelicht. Aangezien een idee of een suggestie vaak een nieuwe spelontwikkeling van het spel is wordt dit pas meegedeeld wanneer het nieuwe onderdeel ook klaar is zodat wij de inhoud ook kunnen bekijken en kunnen toelichten uiteraard. Je kunt er dan vanuit gaan dat het pas kan worden toegelicht na een aankondiging of release. Een terugkoppeling betreft het idee gaat eigenlijk heel moeilijk, mochten de devs ermee bezig zijn mogen wij er niets over zeggen, dit betreft een nieuwe spelontwikkeling en behoort geheim te blijven totdat het officieel aangekondigd mag gaan worden. De enigste terugkoppeling die wij als moderators kunnen geven na het uit handen geven van het idee of de suggestie is dat wij dit hebben doorgestuurd, hier zullen jullie als speler/forumgebruikers het mee moeten doen ben ik bang.
 
Bovenaan