• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Selectieknop voor sterren-handel

DeletedUser

Guest
De laatste tijd begint het mij op te vallen dat steeds meer van mijn buren 0-sterrenhandel zetten. Dat is natuurlijk hun goed recht, maar ik hou mij liever aan het principe van fair-trade, dus 2-sterren handel (uitzonderingen op afspraak daargelaten natuurlijk).
Daarom zou ik het heel handig vinden als je handelsaanbiedingen kunt selecteren op het aantal sterren. Net zoals je nu al specifieke goederen kunt selecteren.
Hoef ik mij tenminste niet door die brei van extreem dure "aanbiedingen" heen te werken :p
 

DeletedUser

Guest
Kom laat ik dit idee maar eens een upje geven, want door de combinatie van de nieuwe groothandelaar en het zwaar onderhandelen in toernooien beginnen de 0-sterrenhandel in mijn buurt de spuigaten uit te lopen. Ik moet mij nu suf gaan zoeken naar de fair-trade aanbiedingen van spelers die ik graag wil helpen. Dit is echt niet leuk meer zo :(
 
Super goed idee. Soms heb ik meer dan 30 pagina's. En idd een boel toch nog met 0 sterren. Ook omdat ik ze nog niet ontdekt heb, maar pak liever gelijk de 2 sterren eruit. :cool:
 
Bovenaan