• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Selectieknop voor sterren-handel

DeletedUser2080

Guest
huperder hup.
UP (lijkt me belangrijk om deze nog eens omhoog te gooien.) Het rijst de pan uit onderhand. en het zijn echt geen net begonnen spelers, mar ook mensen die het gewoon wel best vinden op deze manier. Ik zou heel blij zijn als ik mezelf dmv een selectieknop kan ontzien.
 

DeletedUser2114

Guest
huperder hup.
UP (lijkt me belangrijk om deze nog eens omhoog te gooien.) Het rijst de pan uit onderhand. en het zijn echt geen net begonnen spelers, mar ook mensen die het gewoon wel best vinden op deze manier. Ik zou heel blij zijn als ik mezelf dmv een selectieknop kan ontzien.
Goed dat je deze even naar boven haalt, want ik wil dit ook heel graag in het spel zien! Het aantal spelers dat nu 0*-handel aanbied is zo hard aan het groeien en ik irriteer me er mateloos aan.
 

DeletedUser447

Guest
ik irriteer me er ook enorm aan en had al een topic er over gemaakt tot ik deze link door gezonden kreeg
ik zelf zeg 1 ster en meer is prima maar 0 is niet meer leuk
en ook de ongtelijke tier handel stijgt de pan uit
ik bedoel 10000 staal vragen tier1
en dan heeeeellll veelll tier 3 er voor terug vragen en dan ook nog eens 1 ster.
dat gaat me veel te ver
 

DeletedUser2282

Guest
Ik ben het met Mark eens, de handel moet idd veranderen, maar we kunnen de "oneerlijke" handelaars ook gewoon negeren, je hoeft de handel niet te accepteren namelijk. Binnen een BS kun je daar wel afspraken over maken en die zijn bij ons gelukkig aanwezig.
Wat ik bijvoorbeeld jammer vind is dat als je kleine handel neerzet (100 marmer voor 100 hout bijvoorbeeld), er vaak hele grote spelers zijn die die handel weghalen, nog voordat de kleinere spelers uit jouw BS deze kunnen accepteren.
Ik zou het fijn vinden als we bijvoorbeeld een 5 tal handelsaanbiedingen op de markt zouden kunnen zetten, die alleen voor onze eigen BS te zien zijn.
Hier een maximum waar de van bijvoorbeeld 500 op zetten, zodat de "open handel" daar niet teveel last van heeft en er wel genoeg gehandeld wordt in de regio.

Zelf heb ik het geluk dat er nog grotere spelers om mij heen zitten en die pakken de grotere handelsaanbiedingen weg, maar de meeste hebben dit geluk niet.

Groetjes
Mininop
 

DeletedUser234

Guest
die kleine kunnen toch gewoon zelf aanbiedingen van 100 erop zetten, die jij dan kan pakken. Waarom zou jij er iets op zetten voor een ander met risico dat iemand waar het niet voor bedoeld is het pakt? Als kleintjes het er zelf op zetten, kan jij of ieder ander het pakken, is het altijd goed.
 

DeletedUser447

Guest
Ik ben het met Mark eens, de handel moet idd veranderen, maar we kunnen de "oneerlijke" handelaars ook gewoon negeren, je hoeft de handel niet te accepteren namelijk. Binnen een BS kun je daar wel afspraken over maken en die zijn bij ons gelukkig aanwezig.
Wat ik bijvoorbeeld jammer vind is dat als je kleine handel neerzet (100 marmer voor 100 hout bijvoorbeeld), er vaak hele grote spelers zijn die die handel weghalen, nog voordat de kleinere spelers uit jouw BS deze kunnen accepteren.
Ik zou het fijn vinden als we bijvoorbeeld een 5 tal handelsaanbiedingen op de markt zouden kunnen zetten, die alleen voor onze eigen BS te zien zijn.
Hier een maximum waar de van bijvoorbeeld 500 op zetten, zodat de "open handel" daar niet teveel last van heeft en er wel genoeg gehandeld wordt in de regio.

Zelf heb ik het geluk dat er nog grotere spelers om mij heen zitten en die pakken de
Ik ben het met Mark eens, de handel moet idd veranderen, maar we kunnen de "oneerlijke" handelaars ook gewoon negeren, je hoeft de handel niet te accepteren namelijk. Binnen een BS kun je daar wel afspraken over maken en die zijn bij ons gelukkig aanwezig.
Wat ik bijvoorbeeld jammer vind is dat als je kleine handel neerzet (100 marmer voor 100 hout bijvoorbeeld), er vaak hele grote spelers zijn die die handel weghalen, nog voordat de kleinere spelers uit jouw BS deze kunnen accepteren.
Ik zou het fijn vinden als we bijvoorbeeld een 5 tal handelsaanbiedingen op de markt zouden kunnen zetten, die alleen voor onze eigen BS te zien zijn.
Hier een maximum waar de van bijvoorbeeld 500 op zetten, zodat de "open handel" daar niet teveel last van heeft en er wel genoeg gehandeld wordt in de regio.

Zelf heb ik het geluk dat er nog grotere spelers om mij heen zitten en die pakken de grotere handelsaanbiedingen weg, maar de meeste hebben dit geluk niet.

Groetjes
Mininop
ik vind het idee van mininop niet verkeerd, dat je indd als bs de extra optie hebt dat je er deals op kan zetten die alleen voor je bs te zien is.
echter zit daar denk ik ook wel weer een risico aan dat je de markt nog meer kapot maakt.
het zal wel kunnen denk ik maar dan moeten ze ook de ongelijke tier handel en het aantal keer verschil moeten aanpakken.
dan zal dit een hele mooie toevoeging kunnen zijn denk ik.
 

DeletedUser2080

Guest
Ik zie toch het meest in de selectieknop die is voorgesteld door de eerste poster (dacht Didi ?) alleen binnen bs handel zichtbaar laten zijn (als zijn het er 5) verpest de markt.
Ik ben maar eens begonnen deze avond de structurele oneerlijke aanbieders, mariken, fflo en callista aan te schrijven. waarbij ik beweer dat ze sneller zouden kunnen groeien, als ze eerlijk zouden handelen, omdat mensen de handel eerder aannemen.
 

DeletedUser2080

Guest
@Stellina : wat bedoel je met die eerste zin?

ergens in t draadje deed iemand een voorstel om ik dacht 5 stuks handel alleen in het BS zichtbaar te laten zijn...mininop heet die schrijver dacht ik

je kunt het citaat 2 stapjes naar boven nog zien.
 
Ah, wel het voorstel van Didi, maar niet de 'binnen de bs'-versie die anderen ook al als schadelijk voor handel noemden. Was me niet duidelijk eerst :)
 

DeletedUser2062

Guest
Helemaal mee eens. Niet leuk om door een misklik een groot verlies te hebben.Ik had overigens ooit de bevestiging voor het kopen met diamanten uitgezet. Heeft me een volledig kennisblok gekost in echt geld. Maar goed, dat is me daarna uiteraard niet meer overkomen.
 

DeletedUser2312

Guest
+1

Van mij mag dit ook zeker gelden voor 1 ster handel. Ik neem alleen eerlijke handel aan.
 
Heel goed idee, Elvenar porren dit door te voeren. Heb spelers er wel eens op aangesproken met het idee dat ze nog niet weten wat ze doen maar er zitten spelers bij die dit bewust doen om het spel te ondermijnen.
 
Grote spelers die alleen maar 1 ster handel zetten, begint behoorlijk irritant te worden. Als ze dan toch eens eerlijke handel zetten is het omdat ze weten dat ze een schaars goed vragen. Anderen zetten dan een koopje op de markt, zij vinden het blijkbaar al heel wat dat ze voor de verandering eens eerlijk spelen...
 
Bovenaan