• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Robert Roodbaard's 2018' opdrachten en beloningen.

DeletedUser

Guest
Beste mensen en Elfen, volgende week maandag 15 januari 2018 rond 13:00 uur komt naar alle waarschijnlijkheid Robert Roodbaard langs in Elvenar, je hebt een week de tijd om alle opdrachten te voltooien.

Mededeling van de mods:
Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men door op de spoiler-knop te klikken de informatie erachter kan inzien). Ook is een zekere vooruit planning uiteraard op eigen risico, dit kan natuurlijk ook verkeerd uitpakken als het gaat om spreuken of dergelijke waarbij de spreuk ten opzichte van een in spoiler aangegeven informatie toch anders blijkt te zijn dan aangegeven in het spel. Ik wil benadrukken dat 'Spoilers' door spelers uitgebracht zijn en uiteraard uit goede wil van de speler meegedeeld wordt naar de gemeenschap. Hopelijk hebben wij duidelijk kunnen maken dat door spelers geplaatste informatie, anders kan zijn dan in het spel.
M.a.w. de info kan incorrect of verouderd zijn. Als je andere quests ziet is de spoiler waarschijnlijk fout, niet het spel.


Reward02.png
Reward01.png




upload_2018-1-8_14-8-29.png

upload_2018-1-16_22-3-48.png

upload_2018-1-16_22-6-0.png


Bron : http://www.elvenarchitect.com/buildings/sets/?culture=

42783b_c4c9915c38a04a5b889f1959a0ef27bc~mv2.webp


42783b_4b6d9f41680a43808c3fcf42fbe1e632~mv2.webp

Bron : https://www.gamersgemsofknowledge.com/robert-redbeard-prizes
In verhaallijn 1 moet je 25 opdrachten voltooien en dan ben je eigenaar van Roberts Roodbaard ’s fauteuil een cultuur gebouw van 3x2 in verhaallijn 2 wat op een later tijdstip volgt kun je roodbaard’s keuken scoren.
1. Geef 1 Kennispunt uit.
2. Koop 1 Kennispunt.
3. Verzamel een kleine hoeveelheid munten.
4. Verzamel een kleine hoeveelheid voorraden ( hamertjes ).
5. Produceer 5x brood ( werkplaats 1 uur ).
6. Produceer 25x eenvoudig gereedschap ( werkplaats 15 min. ).
7. Produceer 50x drankjes (werkplaats 5 min.).
8. Produceer 20x brood ( werkplaats 1 uur ).
9. Verzamel 18 relikwieën.
10. Train 200 legereenheden.
11. Produceer 10x Geavanceerd gereedschap (werkplaats 3 uur).
12. Geef 18 Kennispunten uit.
13. Koop 16 Kennispunten.
14. Verzamel een redelijk hoeveelheid munten.
15. Train 300 legereenheden.
16. Verzamel een redelijke hoeveelheid voorraden ( hamertjes ).
17. Produceer 6x T1-bonus productie van 9 uur
18. Produceer 10x T1-bonus productie van 3 uur
19. Produceer 4x T1-bonus productie van 1 dag
20. Scout 1 Provincie
21. Los 12 confrontaties op
22. Upgrade 4 gebouwen naar level 5 of hoger
23. Produceer 30x eenvoudig gereedschap
24. Produceer 13x Mand met boodschappen
25. Verzamel 20 Relikwieën


In verhaallijn 2 moet je 26 opdrachten voltooien in 5 dagen en 12 uur en dan ben je eigenaar van Roberts Roodbaard ’s keuken Wie wat en wanneer durf ik bij deze geen uitspraken over te doen, normaliter een week later maar Ik weet het niet,ik had verhaallijn 2 nog niet verwacht op beta vandaag ;)

1. Produceer 5 drankjes ( werkplaats 5 min.)
2 . Verplaats 1 gebouw
3 . Verzamel een kleine hoeveelheid Marmer
4. Verzamel een kleine hoeveelheid Staal
5. Verzamel een kleine hoeveelheid Hout
6. Produceer 2x 3-uur productie van zowel Marmer, Staal EN Hout
7 . Produceer 1x 9-uur productie van zowel Marmer, Staal EN Hout
8. Verzamel een redelijk hoeveelheid Marmer
9. Verzamel een redelijk hoeveelheid Staal
10. Verzamel een redelijk hoeveelheid Hout
11. Produceer 50 drankjes ( werkplaats 5 min.)
12. Produceer 30x brood ( werkplaats 1 uur )
13. Produceer 10x Mand met boodschappen ( werkplaats 9 uur )
14. Upgrade 6 gebouwen naar level 4 of hoger
15. Verzamel 14 relikwieën
16. Los 10 confrontaties op
17. Onderzoek 1 technologie of upgrade een gebouw naar level 16 of hoger
18. Geef 13 kennispunten uit
19. Verzamel een flinke hoeveelheid munten
20. Koop 11 kennispunten
21. Produceer 7x T1-bonus productie van 3 uur
22. Produceer 4x T1-bonus productie van 1 dag
23. Produceer 3x T1-bonus productie van 9 uur
24. Verzamel 16 relikwieën
25. Los 12 confrontaties op
26. Train 500 legereenheden
 

Bijlagen

  • upload_2018-1-10_16-29-28.png
    upload_2018-1-10_16-29-28.png
    16,5 KB · Weergaven: 132
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
eek. het gaat steeds meer op landleven lijken... nooit gewoon es het spel waar het om begon (stedebouw) en nu ook schieten op dieren begrijp ik? #GoVegan. ik ben nogal anti jacht.

Helemaal mee eens. Je gelooft toch niet dat ik een "keuken" in mijn stad ga zetten waar een doodshoofd van een Eenhoorn als troffee in hangt :rolleyes:

We hebben net zo'n mooi Eenhoorntje cadeau gekregen, en nu zou er dan jacht op gemaakt moeten worden. Ik dacht het NIET! :mad:
 

DeletedUser1427

Guest
Beste mensen en Elfen, volgende week maandag 15 januari 2018 rond 13:00 uur komt naar alle waarschijnlijkheid Robert Roodbaard langs in Elvenar, je hebt een week de tijd om alle opdrachten te voltooien.

In verhaallijn 1 moet je 25 opdrachten voltooien en dan ben je eigenaar van Roberts Roodbaard ’s fauteuil een cultuur gebouw van 3x2 in verhaallijn 2 wat op een later tijdstip volgt kun je roodbaard’s keuken scoren.



Bij deze zijn de afbeeldingen onder een spoiler geplaatst :)

Helemaal mee eens. Je gelooft toch niet dat ik een "keuken" in mijn stad ga zetten waar een doodshoofd van een Eenhoorn als troffee in hangt :rolleyes:

We hebben net zo'n mooi Eenhoorntje cadeau gekregen, en nu zou er dan jacht op gemaakt moeten worden. Ik dacht het NIET! :mad:

Misschien dat je een stichting voor 'Red de Eenhoorn' kan oprichten :)
 
Zelf laat ik dit avontuur aan mij voorbij gaan, ben druk bezig om genoeg bij elkaar te spelen om het Dwergenhoofdstuk binnen te gaan.
Ik zal wel alles wat hier komt te staan doorspelen aan mijn Broederschap, daar zitten een paar fanatiekelingen die wel van een uitdaging houden.

Ik vind het wel een gemiste kans van de ontwerpers van dit Roodbaard avontuur dat opdracht 9. Verzamel 18 relikwieën. niet later getimed staat zodat het meegenomen kan worden op zaterdag 19.00 uur. ( Het zou de kleinere spelers wat meer kans geven EN er iets van een gezamenlijk Broederschap avontuurtje van maken )
 

DeletedUser2975

Guest
Helemaal mee eens. Je gelooft toch niet dat ik een "keuken" in mijn stad ga zetten waar een doodshoofd van een Eenhoorn als troffee in hangt :rolleyes:

We hebben net zo'n mooi Eenhoorntje cadeau gekregen, en nu zou er dan jacht op gemaakt moeten worden. Ik dacht het NIET! :mad:
Eenhoornjacht....:eek::(:confused::mad: .. wie verzint het. We kunnen beter jacht maken op Robert, stakker ziet er niet uit :D. Ik laat dit avontuur aan mij voorbijgaan, vind de items niet passen in mijn stad, bovendien kan ik de ruimte wel voor betere dingen gebruiken.
 
Bedankt voor alle informatie, ik heb het intussen al doorgegeven aan mijn Broeders en Zusters.
Het grote aantal relikwieën in korte tijd is vervelend voor de kleine spelers, maar het lijkt me doen.
Deel twee, met de gebraden eenhoorn :mad:, zal moeilijker zijn vermoed ik.o_O
 
Nu al weer een spoiler met opdrachten ik wil liever steden bouwen we zijn net klaar met de vorige opdrachten en dat waren er 108
dus helemaal mee eens graag andere mogelijkheden voor een blauwdruk
 

DeletedUser

Guest
Het is maar goed dat ik dit evenement oversla, want, 25 quests in 7 dagen en nog wat uur zou wel lukken was het niet om:

20. Scout 1 Provincie

Vanmorgen weer een scout op pad gestuurd. Hij zei dat hij over 83 uur (=3 1/2 dag!) terug zou komen.

Wordt geen tijd wat we wat anders gaan verzinnen dat dit soort quests?
 

DeletedUser2975

Guest
Het is maar goed dat ik dit evenement oversla, want, 25 quests in 7 dagen en nog wat uur zou wel lukken was het niet om:

20. Scout 1 Provincie

Vanmorgen weer een scout op pad gestuurd. Hij zei dat hij over 83 uur (=3 1/2 dag!) terug zou komen.

Wordt geen tijd wat we wat anders gaan verzinnen dat dit soort quests?
Helemaal mee eens. Ik laat het dit keer ook aan mij voorbij gaan. Eerst maar zien dat ik mijn huidig hoofdstuk afsluit. Bij het vorig event veel te weinig aandacht aan mijn stad besteed. Uiteindelijk was een stad bouwen toch de intentie van dit spel .
 
Het leuke aan dit soort Events is juist dat er wat variatie te verdienen valt, ik zie genoeg saaie steden met rijen vol met dezelfde gebouwen.
Vindt wel dat er wat meer variatie in de opdrachten mag komen. Scouts van 80 uur zijn een probleem voor de grotere spelers en 40 relikwieën in 7 dagen zijn een probleem voor de kleinere spelers.
Misschien kunnen ze er wat opdrachten zoals in de Broederschaps-Questen er tussen gooien. (combinaties's van T1 of T2 producten).
 
Kan zijn @markymarc , maar is de opbrengst van het tweede gebouw niet weer afhankelijk van een koppeling aan het eerste, of heb ik dat verkeerd begrepen? Als dit zo is heb je dat eerste mogelijk alsnog nodig.

EDIT: met de info van de aankondiging van Beldroth (zie verder in deze draad, ook voor de link) bevestigd: "Als je deze gebouwen tegen elkaar zet, krijg je bovenop de normale bonus een extra setbonus!"
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan