• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Robert Roodbaard's 2018' opdrachten en beloningen.

Leuk dat het event nu ook speelbaar is in de app. Dat was met het winterevent wel eens lastig.

Edit: Klopt het dat je in de mobiele versie alleen de lopende opdracht hebt en niet de tweede waarop de 25 opdrachten worden geteld?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser990

Guest
Edit: Klopt het dat je in de mobiele versie alleen de lopende opdracht hebt en niet de tweede waarop de 25 opdrachten worden geteld?[/QUOTE]

Klopt je kan alleen zien wat de opdracht is niet de hoeveelste, vind de beloningen wel erg apart deze keer!
Verzamel 18 relekwieen beloning 1 relekwie.
Maar opdracht 21: Los 12 confrontaties op, zeker geen toernooi he!
Kan er dan 8 doen van opdracht 20, maar ben geen vechtster en de 18 relekwieen van opdracht 9 vroegen ook al behoorlijk goederen.
 
Ik hoor zojuist dat het tweede deel van dit Roodbaard-Avontuur er direct achteraan komt en 26 opdrachten heeft. Iemand daar al meer van gehoord?
 

DeletedUser3122

Guest
Wat mij betreft de moeite niet waard. Qua cultuur het allerslechtste gebouw, nog geen 20 cultuur per vakje. En de 3 zijde per uur die je krijgt is ook geen hoogvlieger. Vergeleken met de gebouwen die je onlangs met de drie reuzen kon winnen is dit een serieuze afknapper. Ik ga in elk geval geen extra moeite doen. De quests die ik zonder iets te kopen kan doen neem ik mee. Voor de rest héél snel vergeten.
 
@yamar Op Beta is deel 2 begonnen.

dan zal het waarschijnlijk ook hier zo zijn dan het 2e deel er direct achteraan komt, met slechts 1 nacht rust. Dat zou dan betekenen dat het hier begint op dinsdag 23 januari om 12.00 uur. en duren tot en met Maandag 29 januari 22.59 uur ?

ik ben nieuwsgierig naar de opdrachten, en hoop maar dat er niet te veel relikwieën gehaald moeten worden.:(
 

DeletedUser990

Guest
Leuk dat het event nu ook speelbaar is in de app. Dat was met het winterevent wel eens lastig.

Edit: Klopt het dat je in de mobiele versie alleen de lopende opdracht hebt en niet de tweede waarop de 25 opdrachten worden geteld?
Je kan nu op mobiel ook zien hoever je bent met de 25 opdrachten.
 
Groot was mijn verbazing dat ik dezelfde vergoeding kreeg in mijn hoofdaccount als ik mijn 2e account en dat amper aan de orkjes begonnen is. Niet helemaal netjes voor mensen die tot 3 dagen moeten wachten om een opdracht voltooid te krijgen nog te zwijgen van de kunstgrepen die ze moeten uithalen om gebouwen te uppen.
 
Opdracht 17 scout een provincie mijn scout doet 4 dagen over een provincie dus dat is pittig zeker planning voor nodig en dan heb ik wel meer nodig voor de confrontatie dat is 3 maal 4 dagen mag dan al vast beginnen anders is het niet alleen een planning maar dagen tellen
 

DeletedUser

Guest
Opdracht 17 scout een provincie mijn scout doet 4 dagen over een provincie dus dat is pittig zeker planning voor nodig en dan heb ik wel meer nodig voor de confrontatie dat is 3 maal 4 dagen mag dan al vast beginnen anders is het niet alleen een planning maar dagen tellen

Yep, binnen zeer korte tijd zijn deze events niet meer te doen voor de vergevorderde spelers. Puur en alleen omdat de tijd voor het scouten van een provincie de tijd voor een evenement gaat overschrijden. :eek::rolleyes:

En dat niet alleen, je krijgt er niet eens meer provincies-uitbreidingen voor :(:(:(
 

DeletedUser2975

Guest
Yep, binnen zeer korte tijd zijn deze events niet meer te doen voor de vergevorderde spelers. Puur en alleen omdat de tijd voor het scouten van een provincie de tijd voor een evenement gaat overschrijden. :eek::rolleyes:

En dat niet alleen, je krijgt er niet eens meer provincies-uitbreidingen voor :(:(:(
Dat had ik al bekeken....laat Roodbaard lekker zijn gang gaan. Het ontbreekt me zo wie zo aan ruimte en de items zijn niet zodanig dat het veel toevoegt, ben blij dat ik mijn energie in het winterevent heb gestoken die items hebben een goede opbrengst en geven ook nog bevolking.
 
Opdracht 17 scout een provincie mijn scout doet 4 dagen over een provincie dus dat is pittig zeker planning voor nodig en dan heb ik wel meer nodig voor de confrontatie dat is 3 maal 4 dagen mag dan al vast beginnen anders is het niet alleen een planning maar dagen tellen

misschien moet er eens nagedacht worden over een extra soort boost ( te winnen bij evenementen ) van verkorten van de Scouttijd (tot 70% of zo).

maar zoals al eens eerder door mij opgemerkt:
voor de kleinere spelers is het moeilijk om eerst relikwieën te halen en daarna nog confrontatie's aan te gaan (2e deel Roodbaard zijn dat er weer 50) >> dus misschien zou er hier ook eens over nagedacht kunnen worden of er niet een soort van relikwie bonus te winnen valt bij dit soort evenementen.
 

DeletedUser

Guest
De spoilers van de gebouwen en opdrachten van deel 1 & 2 gesplitst en alle info bijgewerkt. ;) alle info kun je vinden op pagina 1.
Zitten wat foutjes in:
16. Los 10 confrontaties op
17. Onderzoek 1 technologie of upgrade een gebouw naar level 16 of hoger (geen scout dus !)
23. Produceer 3x T1-bonus productie van 9 uur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan